XXL Nutrition

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

• Topic Starter Topic Starter
Oke leuk filmpje.
Maar wil je echt niet even de tijd nemen om je trainingschema neer te zetten (met oef.) ?
Het hoeft niet maar het is gewoon een vraag.
Ik weet dat je niet ineens gaat groeien door een bepaald schema te volgen maar ik ben gewoon benieuwd!

Iedere keer zijn mijn trainingen anders, dus heeft weinig zin

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 17:50 ----------

Wat vind jij goed voor vetverlies?
Zwemmen of duurlopen/fietsen of hiit lopen of hiit touwtje springen en welke intervallen gebruik je? En eet je iets speciaals voor vetverbranding zoals ananas of zo?

Wat ik zelf doe in de ochtend als cardio is gewoon wandelen. Na mijn training op de loopband op 15% en in de laatste fase soms hiit op de fiets.
Vetverbranding komt hoofdzakelijk uit mijn dieet en cardio is bij mij alleen een paar weken voor een wedstrijd nodig. Vanaf dat punt sta ik vaak al op zo'n 5%

Ray, ik ben wel benieuwd hoe jij tot de trainingsmethode bent gekomen die het beste voor jou werkt? En wissel je bijvoorbeeld vaak in rep range, intensiteit?

Offseason train ik puur op gevoel. Op dagen dat ik echt zin heb om te knallen, ga ik zwaar en tot in het gaatje. Op dagen dat ik wat minder energie heb , rust ik korter tussen mijn sets en zijn mijn reps iets hoger.
In een wedstrijdplanning wordt het een ander verhaal ;)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 18:09 ----------

Ray, ik ben wel benieuwd hoe jij tot de trainingsmethode bent gekomen die het beste voor jou werkt? En wissel je bijvoorbeeld vaak in rep range, intensiteit?

Ben daar achter gekomen door veel uit te proberen, met vallen en opstaan. Het zelfde geld met bepaalde oefeningen die goed bij mij werken en andere weer niet

Iedere keer zijn mijn trainingen anders, dus heeft weinig zin

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 17:50 ----------

Wat ik zelf doe in de ochtend als cardio is gewoon wandelen. Na mijn training op de loopband op 15% en in de laatste fase soms hiit op de fiets.
Vetverbranding komt hoofdzakelijk uit mijn dieet en cardio is bij mij alleen een paar weken voor een wedstrijd nodig. Vanaf dat punt sta ik vaak al op zo'n 5%

Wat zit er dan zoal in je voedingsschema waardoor je vet verbrand? En hoe lang wandel je s'morgens en op een nuchtere maag?

Wat zit er dan zoal in je voedingsschema waardoor je vet verbrand? En hoe lang wandel je s'morgens en op een nuchtere maag?

Ongerafineerde produkten. Maar het belangrijkst is hoe je deze indeeld qua hoeveelheden ed.
Ja altijd op een nuchtere maag, anders heeft het geen zin:) Ik bouw het op met de tijd en dagen. Van 20 min. tot zo'n 50min

Wat is ongeveer het maximale (hartslag) dat je mag lopen/fietsen/roeien/etc. in de ochtend?

120

Nee oke, had gehoopt dat er een richtlijn was: "tot daar en niet verder".

ja tot 120:D

Hehe, snel aangepast zie ik. Oke thanks! :-)

:)

Hello iedereen,

Ik ben al 2 jaar aan het fitnessen op regelmatige basis.
Onlangs kwam ik in mijn fitness een ex-strongman tegen en die maakte de opmerking dat ik wel heel erg droog stond.
Nu dat is idd een feit, maar ik wil toename in gewicht hebben.
Ik heb een heleboel producten van XXL nutrition besteld, maar ben opzoek naar een deftig voedingsschema waarbij ik ongeveer 5500 kcal per dag zou binnenkrijgen.
Weten jullie misschien wat goed is om te eten in combinatie met de producten die ik heb besteld.

Bestelde producten van XXL :
Whey isolaat
Whey delicious
All day protein
Night protein
Essential Amino Stack

van MHP :
Dark Matter
Up your Mass
activite
No- Bomb
A- Bomb

Alvast bedankt !

Zo.. je hebt de hele site leeg gekocht zie ik:D
Waarom denk je dat je 5500kcal nodig hebt? hoeveel kcal eet je nu?

wat voor supplements gebruik je? En vind je dat multivitamins nodig zijn? En zo ja van welke merk>

Ongerafineerde produkten. Maar het belangrijkst is hoe je deze indeeld qua hoeveelheden ed.
Ja altijd op een nuchtere maag, anders heeft het geen zin:) Ik bouw het op met de tijd en dagen. Van 20 min. tot zo'n 50min

Ongeraffineerde producten zijn volkoren pasta/brood en dergelijke dingen?
nja ik ben student dus die tijd heb ik niet om s'morgen een uur vroeger op te staan en nog ff te wandelen.
Ik dacht rope skipping te doen al hiit 4x per week

Thumbs op for you!

Is er een max aan eieren (zonder dooier) die je bij je ontbijt kunt eten?

Ik neem na de training gelijk een shake met whey en dextrose. Als ik droger wil worden kan ik de dextrose dan helemaal weglaten in mn shake na een zware training?

62 kilo en dan 5500 kcal/???

Ik doe dagelijks 1 - 1uur15min uur Fitness en 1 uur hardlopen.
Binnenkort komt daar 3 keer in de week freefight bij.
Ik weeg idd maar 62 kilo, maar ben wel een blokje hoor ;)
Erg afgelijnd, dikke 6 pack, duidelijk zichtbare triceps bij strekken van armen,...
Ik sta op punt om naar het buitenland te gaan en om daar op hoog niveau te gaan sporten.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 23:34 ----------

Zo.. je hebt de hele site leeg gekocht zie ik:D
Waarom denk je dat je 5500kcal nodig hebt? hoeveel kcal eet je nu?

IK schat dat ik nu iets eet van 3500 kcal.
Te weinig dus.
Dat komt omdat ik ook nog naar school ga .. en op school niet altijd een deftige maaltijd kan nuttigen ( alleszins toch niet zonder een nota in mne agenda ;) )
over enkele maanden is het school gedaan en dan zou ik wel 7 keer per dag kunnen eten.
Wil deze zomer graag gaan trainen in de fitness van Bill Richardson (ken je hem?), maar moet nu nog tot begin vd zomervakantie in mn gewone fitness trainen

Ongeraffineerde producten zijn volkoren pasta/brood en dergelijke dingen?
nja ik ben student dus die tijd heb ik niet om s'morgen een uur vroeger op te staan en nog ff te wandelen.
Ik dacht rope skipping te doen al hiit 4x per week

Ik bedoel meer produten die rechtstreeks van de boom of grond afkomen :D

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 17:24 ----------

Thumbs op for you!

Is er een max aan eieren (zonder dooier) die je bij je ontbijt kunt eten?

Ik neem na de training gelijk een shake met whey en dextrose. Als ik droger wil worden kan ik de dextrose dan helemaal weglaten in mn shake na een zware training?

Hangt er vanaf hoeveel je er van plan was te gaan eten, hahaha. Ik neem er soms 10.
Dextrose kun je erin laten, 30gr is voldoende

Terug
Naar boven