Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo ging dat in de oertijd ook. Als je het niet lust, gewoon kruiden bij de Albert Heijn kopen.
Niet zeuren, maar eten. Eten is brandstof, geen feestje. Mensen zien het als feestje, omdat de rest van hun dag te hard zuigt om er een goed gevoel aan over te houden. ;-)
Ray, wat zeg jij: wel of geen shake tussen KT en cardio?
je kan mijn mail altijb nakijken
aks je wilt natuurlijk je zou me er een groot plrzier mee doen . dan maar havermout, vind brinta niet door te slikke gadverdamme
Hoi ik heb wel een vraag:
Wat is beter 0,5 kg verliezen of 1kg per week tijdens het cutten?

btw ooit havermout en tonijn door elkaar gedaan ;P nooit doen haha
.ik heb wel een vraagje dan ;P ben nu als post meal tonijn 130g op water en 100g havermout aan het eten. nu heb je mij eerder gezegd dat kip/rijst beter is alleen zijn de ouders daar niet blij mee dat ik nog meer kip en rijst ga eten dus hou ik het hier denk ik wel bij. maar heb jij iets makkelijks als vervanger voor havermout?
btw ooit havermout en tonijn door elkaar gedaan ;P nooit doen haha
aardappels kan ook of pasta.

Ray Simon laatste vraag:
stats: 82kg
vetpercentage:18,7%
17 jaar oud
Dit is mijn schema wat vind u ervan?
Maaltijd 1(8:00): 3 glazen melk + 1 broodje met groente erop + 2 grote glazen water
Maaltijd 2(11:00): mandarijn+ 2 broodjes met pindakaas
Maaltijd 3(14:00): banaan + 50 gram havermout + 3 glazen melk
Maaltijd 4(17:00): halve tonijn blik + kip 100 gram
Maaltijd 5(18:00): 2 eieren + 15 ml olijfolie + Vis pengasius 1 stuk + 50 gram bruine bonen
Maaltijd 6(21:00):500 gram magere kwark met walnoten en amandelen + water + whey 1 schep
Eiwitten:222,7 Koolhydraten 203,6 vetten: 50,42 totaal calorieen: 2229,4
rijst kost niks tochaardappels kan ook of pasta.
In de tijd dat ik op de antillen woonde, hadden we geen eiwitpoeders enc. ik maakte mijn ochtend shake (als de eieren op het eiland op waren) met havermout en tonijn en water.
---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 21:46 ----------
De perfecte havermout vervanger![]()

denk dat dit echt niet te vrete is haha, op die burgers na danTuurlijk wel. Havermout + tonijn + ei + beetje citroen + kruiden naar keuze.
Bij tonijn eerst goed vocht er uit knijpen, en dan alles samen in kom doen. Goed met vork kapotdrukken/mengen, er twee of drie burgers mee boetseren en bakken in de pan.

en bv bij de spaghetti welke saus is het beste ? ik neem deze van miracoli deze bevat maar 0.Gg toegevoegde suikers . dit meng ik meestal met beetje varken en rundgehakt (100g) en 150 g vlees (kip,tonijn ,makreel,pangasius)