Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Wat betreft mijn opmerking over genen en aas, daarmee doelde ik absoluut niet op jou Ray. Als je kijkt naar alle atleten die op de olympia staan, de meesten daarvan zijn daar echt niet gekomen doordat ze beter eten of trainen dan anderen(uiteraard wel beter dan de gemiddelde bevolking, maar ik doel op atleten die het nooit tot de olympia schoppen), maar wel doordat ze uitzonderlijke genen hebben en waarschijnlijk ook meer gebruiken. @ Taste of fire, hoe kan je jezelf nog serieus nemen wanneer je durft te beweren dat wanneer je onder je onderhoud eet alsnog vetter kan worden/niet afvalt? Hoe kan je lichaam in godsnaam vetter worden wanneer het daar niet genoeg energie voor krijgt. Verder beweer je dat je nog nooit iemand hebt gezien die heel erg groot is, maar wel aan IF heeft gedaan. Typisch voorbeeldje broscience dus, maar dat terzijde. Je kent Martin Berkhan? Zo niet, google even. Uitstekend lichaam voor iemand die naturel is. Je kent victormor waarschijnlijk wel van dit forum, zit voor 99% op zijn naturel max, goed lichaam, doet aan IF. De reden dat je geen hele zware pro BB'ers aan IF ziet doen, is omdat het sowieso erg onpraktisch is met de enorme hoeveelheden die hun op een dag moeten eten. Voor 95% van de mensen die trainen is iemand als Victormor of Martin Berkhan een beter voorbeeld om naar te streven dan zo'n pro BB'er, met uitzondering van mensen die aas gebruiken.
Ah oke dan is het goed, dacht dat je mij bedoelde

Tegewoordig is het juist wie de meeste centen heeft en niet per de beste genen. Ja de genen om groot te worden, maar de fysieken van vroeger vind ik toch wel een stuk mooier. Toen ging het gewoon om talent
Maar goed, dit even ter zijde.Ik ken genoeg mensen die vet worden door s'avonds gewoon te veel carbs te nuttigen en gewoon nog onder hun onderhoud zitten. Waarom..omdat het lichaam het gewoon niet gaat opnemen. Eet maar eens 200gr carbs voor het slapen gaan, wedden dat je vet wordt. Het gaat er uiteindelijk om wat je lichaam op dat moment kan opnemen.

Ben eigelijk wel benieuwd hoe jij eruit zie en hoe/wat je zoal eet op een dag en hoe je traind. Ik sta open voor alles dus misschien kan ik wel wat van jou leren dan