- Waardering
- 1.015
Mja hij weet als de beste wat er kan/moet verandert worden he![]()
Ja, maar als je een voedingsschema wilt van een goede bodybuilder moet je dokken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja hij weet als de beste wat er kan/moet verandert worden he![]()

Het gehele voedingsschema wel ja; heb het echter zelf gemaakt en vraag enkel feedbackJa, maar als je een voedingsschema wilt van een goede bodybuilder moet je dokken![]()
(+ feedback hier is free wohoooo
)Ja, maar als je een voedingsschema wilt van een goede bodybuilder moet je dokken![]()

Hoi
voor het cutten wat zou het beste zijn?
interval sprintjes (1min stappen,1min sprint 5setjes)
of
rustig 45min of meer lopen per cardio training ? ---> hier ging ik vorig jaar tot 7% bf
Doel: 5% met een hoop supps & Low carbs (Ecto)
Mvg

Nu we toch met schema's bezig zijn, wat vind u van onderstaand voedingsschema? (Heb het al eerder geplaatst in deze categorie maar weinig feedback ontvangen...)
![]()
Verder KVE's berekend m.b.v. de gegevens uit de voedingsstickies:
Eiwitten = 817,74
Vetten= 545,16
Koolhydraten = 1362,9
Zit nu op ongeveer 70 kg, doel is 80 kg halen, lukt wss niet helemaal met dit schema maar voorlopig wil ik dit gebruiken om enkele kilootjes te gainen...
Alvast bedankt!![]()
ook maar effe een schema controlle droppen dan
tips of aanpassingen raymond? cutschema om klaar te stomen voor de zomer
06:15 80gram havermout 1banaan 2scoops whey
09:15 2boterhamen 150gram kip halve komkomer 1groene appel2eieren
12:30 2boterhamen bak wark halve komkomer 1ei 150gram kip
14:30 2eieren 30gram ongezoute noten
16:00 30gram whey 10gram bcaa's
training
17:15 30gram whey
18:00 100gram aardappels 100gram groente 200gram vis/vlees
20"00 30gram ongezoute noten
21:30 30gram caseine

Ja, maar als je een voedingsschema wilt van een goede bodybuilder moet je dokken![]()
vind jij groene tuinbonen een goede maaltijd voor tussen de middag met rijst en kip.
(tuinbonen bevatten redelijk wat eiwit per 100gram 5.5g eiwit. ipv bijvoorbeeld normale bonen waar geloof ik iets van 1g in zit)
!Je kunt wat carbs gaan schrappen, zo'n 20%. of je kunt je cardio wat verhogen dmv id ochtend extra dagen toevoegen
foei 
hallo ray, ik heb een nieuw cut schema gemaakt want ik ga binnenkort op vakantie en wil er wel graag iets droger uit zien.
dit is het schema: http://i49.tinypic.com/c2hr9.png
info over mezelf
lengte: 173 CM
gewicht: 66 KG
onderhoud: 2700 kcal
bF: 14-16%
leeftijd: 15 jaar
trainingschema:
maandag: rug/biceps + cardio
dinsdag: voetbal
woensdag: schouders/traps + cardio
donderdag: voetbal
vrijdag: borst/triceps
zaterdag: voetbal
zondag:rust
ik voetbal dus 3 keer in de week kan ik dat ook gebruiken als cardio?
en ik voetbal thuis ook wel gewoon even een balletje trappen alleen ik weet niet hoeveel ik dan verbrandt kan ik dan gewoon bijv. een banaantje extra eten?
alvast bedankt!
post #528, ik bedoel hier eigelijk mee dat de groenten die ik eet ook meer eiwitten in zitten als wat ik normaal pak. eiwitten haal ik ofc uit eiwitbronnen/koolhydraten weer daaruit. maar specifiek bedoel ik dus of het beter zou zijn om ipv normale sperziebonen dus tuinbonen te pakken waar per 100gram 5g eiwit meer in zit. of moet ik me hier niet zo druk om maken
Ik las dat je aanrade om evenveel cal te eten als je onderhoud en om dan via kt en cardio er genoeg te verbranden om zo vet te verliezen?
Wat is het verschil tussen jouw manier of gewoon minder cal binnen te nemen dan je onderhoud en zo aan je defecit te zitten?
verhoog je je eiwitten tijdens een cut ?
zoja, hoeveel ? (%)
supertopic trouwens !

oke bedankt voor de tip maar ik heb school om half 9 dus kan daarvoor haast geen cardio doen.. moet ik het dan gewoon na mijn krachttraining doen?
en is mijn voedingsschemagoed in de cut??:
dit is het schema: http://i49.tinypic.com/c2hr9.png

Top ray bedankt voor de snelle reactie. Iemand zei dat cardio voor ontbijt spierverbrandend zou zijn maar ben nu gerustgesteld.