MuscleMeat

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

• Topic Starter Topic Starter
midden id nacht?

maar is ab roller apparaat niet goed dan want die doe ik liever als crunch en ik het traint volgens mij ook beter op mijn gevoel:P

Kan ik m'n voedinggschema hier 's posten? Dan kan je even kijken of het een heel klein beetje klopt, is dat oké?
Gr.

ray zou je eens naar mijn voedingsschema willen kijken aub? want ik krijg absoluut het gewenste resultaat niet...ik blijf te dik rond mijn buik en krijg geen aftekening
1: 120 gr brinta + 60 gr whey
2: 4 meergranen boterhammen (150gr ongeveer) + 150 gr beleg (1 schijfje light kaas, filet de sax + kippenwit of kalkoen)
3: 6 cracotte (5gr kh per cracotte)met light philadelphia + 1 banaan + 60 gr whey
4: 200 gr aardappelen + 150-200 gr vlees (biefstuk, kip, vis)
5: 500 gr kwark
6: 60 gr whey

op trainingsdagen zit daar 50 gr vitargo + 60 gr whey extra bij
ik train ofwel na mijn eerste maaltijd, ofwel na mijn 2e maaltijd

1 junkmaaltijd per week, maar hier ga ik soms wel volledig los in...eten zoveel ik op kan met allerhande sauzen ..

Laatst bewerkt:
Raymond,wat zijn volgens jou de sups die je echt helpe strak en.droog te worden?en hoevaak neem jij bcaa's in je cut?

ray zou je eens naar mijn voedingsschema willen kijken aub? want ik krijg absoluut het gewenste resultaat niet...ik blijf te dik rond mijn buik en krijg geen aftekening
2: 4 meergranen boterhammen (150gr ongeveer) + 150 gr beleg (1 schijfje light kaas, filet de sax + kippenwit of kalkoen)
3: 6 cracotte (5gr kh per cracotte)met light philadelphia + 1 banaan + 60 gr whey

1 junkmaaltijd per week, maar hier ga ik soms wel volledig los in...eten zoveel ik op kan met allerhande sauzen ..

Teveel koolhydraten schat ik zo

Volgens mij hoeft Ray hier niet al teveel in te duiken.
Allereerst is een junkmaaltijd niet bedoelt om al je "gespaarde" Kcal op één dag weer aan te vreten. En dan ook nog allerlei sauzen erop los te laten??
In de meeste sauzen zit suiker.

Ray heeft ook eerder aangegeven dat na een training een goede volle maaltijd hoort te volgen.

Ik snap je junkdag wel hoor. Maar doe het dan clean. Een ontbijt met een ommelet van 5 eieren en ham. En een echte junkmaaltijd van een runderhamburger 200+gram met uien, augurk, komkommer, sla, ketchup op een groot broodje. Je eigen gemaakte Whopper.

De rest kan ik niet oordelen. Trouwens leer wel veel hier. Thanks Ray

ik heb de dingen die ik hiervandaan heb in mijn schema verwerkt.
enige aanmerkingen op het schema hoe die nu is?

alvast bedankt.

voeding.png

maar is ab roller apparaat niet goed dan want die doe ik liever als crunch en ik het traint volgens mij ook beter op mijn gevoel:P

Crunch is een goed oefening:)

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 08:27 ----------

en wat kun je dan het beste pakken?

Als je in de cut zit, kun je het best wat eiwitten nemen met groente/rauwkost of een eiwitshake.
Als je in de bulk zit kun je bv steak met wat complexe carbs nemen, maar dan voor je het bed in gaat beter alleen wat eiwitten, bv ivv micellar casseine. Of andersom.. eerst eiwit met carbs en midden id nacht alleen eiwit

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 08:27 ----------

Kan ik m'n voedinggschema hier 's posten? Dan kan je even kijken of het een heel klein beetje klopt, is dat oké?
Gr.

Ga je gang:)

maaltijd 3; vaste maaltijd. maaltijd 4; trage carbs. maaltijd 5; vastere vorm. Maaltijd 6; kwark.
Maaltijd na je training; probeer 100gr comlexe carbs met 40gr dierlijk eiwit en groente

Raymond,wat zijn volgens jou de sups die je echt helpe strak en.droog te worden?en hoevaak neem jij bcaa's in je cut?

Dat doe eigelijk dmv je voeding. Daarbij houd ik altijd een goede schone eiwit supplement en een goede multi vitamine.
Bcaa/amino neem ik dan altijd voor en na de training, of als ik daarna cardio doe, daarna

ik heb de dingen die ik hiervandaan heb in mijn schema verwerkt.
enige aanmerkingen op het schema hoe die nu is?

alvast bedankt.

De opstelling is wel oke. Je moet id ochtend alleen veel meer eten. En voor het slapen de waardes omdraaien. Voedingswaarde van 200gr klopt btw niet;)

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 09:03 ----------

Dude, je gaat mij niet vertellen dat je elke dag meer dan een halve kilo broccoli weg gaat werken?

Why not

Hey Ray,
Top dat je dit doet, zit het al een tijdje te volgen.
Ik wil binnenkort een nieuw schema gaan beginnen, zou
jij hier jou mening over kunnen geven en eventueel wat tips:D

Bijlagen

aboo:rolleyes:

Hey Ray,
Top dat je dit doet, zit het al een tijdje te volgen.
Ik wil binnenkort een nieuw schema gaan beginnen, zou
jij hier jou mening over kunnen geven en eventueel wat tips:D

Het schema zit opzich goed inelkaar.

Schema's zeggen mij alleen niet zoveel over houding en uitvoering:)

Whey shakes zijn dus niet zo goed als vlees en vis?
Mag je makreel eten? Dit kan ik alle dagen eten maar zit daar misschien teveel vet in?

Whey proteine is zo weg..
Makreel is een goede vissoort om af en toe te eten. Vooral voor hardgainers !!

Terug
Naar boven