- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik zou zeggen elke 2uur. 's nachts de wekker zetten om te eten is ook top, maar dat moet je willen![]()
en wat kun je dan het beste pakken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zeggen elke 2uur. 's nachts de wekker zetten om te eten is ook top, maar dat moet je willen![]()
ray zou je eens naar mijn voedingsschema willen kijken aub? want ik krijg absoluut het gewenste resultaat niet...ik blijf te dik rond mijn buik en krijg geen aftekening
1: 120 gr brinta + 60 gr whey
2: 4 meergranen boterhammen (150gr ongeveer) + 150 gr beleg (1 schijfje light kaas, filet de sax + kippenwit of kalkoen)
3: 6 cracotte (5gr kh per cracotte)met light philadelphia + 1 banaan + 60 gr whey
4: 200 gr aardappelen + 150-200 gr vlees (biefstuk, kip, vis)
5: 500 gr kwark
6: 60 gr whey
op trainingsdagen zit daar 50 gr vitargo + 60 gr whey extra bij
ik train ofwel na mijn eerste maaltijd, ofwel na mijn 2e maaltijd
1 junkmaaltijd per week, maar hier ga ik soms wel volledig los in...eten zoveel ik op kan met allerhande sauzen ..
ray zou je eens naar mijn voedingsschema willen kijken aub? want ik krijg absoluut het gewenste resultaat niet...ik blijf te dik rond mijn buik en krijg geen aftekening
2: 4 meergranen boterhammen (150gr ongeveer) + 150 gr beleg (1 schijfje light kaas, filet de sax + kippenwit of kalkoen)
3: 6 cracotte (5gr kh per cracotte)met light philadelphia + 1 banaan + 60 gr whey
1 junkmaaltijd per week, maar hier ga ik soms wel volledig los in...eten zoveel ik op kan met allerhande sauzen ..
maar is ab roller apparaat niet goed dan want die doe ik liever als crunch en ik het traint volgens mij ook beter op mijn gevoel![]()

Kan ik m'n voedinggschema hier 's posten? Dan kan je even kijken of het een heel klein beetje klopt, is dat oké?
Gr.

ik heb de dingen die ik hiervandaan heb in mijn schema verwerkt.
enige aanmerkingen op het schema hoe die nu is?
alvast bedankt.
Raymond,wat zijn volgens jou de sups die je echt helpe strak en.droog te worden?en hoevaak neem jij bcaa's in je cut?
ik heb de dingen die ik hiervandaan heb in mijn schema verwerkt.
enige aanmerkingen op het schema hoe die nu is?
alvast bedankt.

Dude, je gaat mij niet vertellen dat je elke dag meer dan een halve kilo broccoli weg gaat werken?
Hey Ray,
Top dat je dit doet, zit het al een tijdje te volgen.
Ik wil binnenkort een nieuw schema gaan beginnen, zou
jij hier jou mening over kunnen geven en eventueel wat tips![]()