MuscleMeat

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

Eet je op rustdagen gewoon hetzelfde aantal kcal als je in de bulk zit of varieer je met je kcal?

Doe trouwens maar de groetjes aan rachel.

Je eet sowieso veeel te kort

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 20:53 ----------

maar ik eet 2411kcal hoeveel kcal moet ik dan eten om te cutten want mijn onderhoud is 2700 ong..?

• Topic Starter Topic Starter
Eet je op rustdagen gewoon hetzelfde aantal kcal als je in de bulk zit of varieer je met je kcal?

Ik doe altijd het zelfde of soms zelfs hoger

Doe trouwens maar de groetjes aan rachel.

Nee doe ik niet !!! :ot:

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 23:54 ----------

Zou je me wat tips kunnen geven voor mijn voedingsschema(cut)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-cut-307267/

alvast bedankt :)

id ochtend meer eten en je rijstmaaltijd verdelen over 2 maaltijden. Voor het slapen langzame eiwitten

Laatst bewerkt:
Je eet sowieso veeel te kort

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 20:53 ----------

maar ik eet 2411kcal hoeveel kcal moet ik dan eten om te cutten want mijn onderhoud is 2700 ong..?

Je bent vrij actief dus denk echt dat je meer moet eten anders raak je in een spaarstand. Dat ik nog 68kg woog at ik een 2x keer zoveel

was mijn schema zo nu goed ray?

maaltijd 5 dan helemaal geen koolhydraten erbij nemen ? dus gewoon een blik tonijn met groenten erbij is genoeg ?

1: 120 gr brinta + 60 gr whey
2: half zakje rijst + 150-200 gr vis
3: half zakje rijst + 150-200 gr vlees (mogen die volkoren cracottes hier ook gegeten worden met een blik vis ofzo?)
4: 200 gr zoete aardappel + 150-200 gr vlees
5: blik tonijn, zalm + rauwkost
6: kwark

mogen gerookte producten gegeten worden ? zoals gerookte zalm

Bedankt

was mijn schema zo nu goed ray?

maaltijd 5 dan helemaal geen koolhydraten erbij nemen ? dus gewoon een blik tonijn met groenten erbij is genoeg ?

1: 120 gr brinta + 60 gr whey
2: half zakje rijst + 150-200 gr vis
3: half zakje rijst + 150-200 gr vlees (mogen die volkoren cracottes hier ook gegeten worden met een blik vis ofzo?)
4: 200 gr zoete aardappel + 150-200 gr vlees
5: blik tonijn, zalm + rauwkost
6: kwark

mogen gerookte producten gegeten worden ? zoals gerookte zalm

Bedankt

Of het goed werkt weet ik niet. Ik heb jou huidige schema alleen wat aangepast zodat je ongeveer de zelfde kcal houd:)
Gerookte vis is erg zout, maar af en toe kan geen kwaad

die volkoren cracottes mag dit nu of ook niet? want vind dat wel handig om te eten.
En kan ik iets bij die 5e maaltijd(tonijn+rauwkost) eten van KH of gaat zich dit te vlug omzetten in vet als je het zo laat eet

Is er ergens iets wat je bv kan doen zodat je meer pomp in je spieren houdt? ik bedoel, op het moment zelf dat je traint sta je mooi opgepompt, maar een paar uur later valt alles weer plat bij mij ... hoe hou je dit beter?

Laatst bewerkt:
Van craccotes wordt je niet groot, dat is voor vrouwen:) Zie dat je 95kg weegt dus eet er ook naar;)

Koolhydraten houd je spieren vol.

goede morgen!!

ik zou graag ook van de gelegenheid gebruik maken voor wat op of aanmerkingen betreft mijn voeding.

bedankt voor de moeite!

Bijlagen

Is er ergens iets wat je bv kan doen zodat je meer pomp in je spieren houdt? ik bedoel, op het moment zelf dat je traint sta je mooi opgepompt, maar een paar uur later valt alles weer plat bij mij ... hoe hou je dit beter?

Arginine kan de pomp ook langer vasthouden btw

Ray, pas jij refeeddagen toe als je in de cut zit? (ik ga er vanuit dat je dan ongeveer op onderhoud eet en verschil maakt met cardio of "meer bewegen/doen".)

Heej Ray,

Ik drink per dag 1 liter soja chocolade melk.
Lekker veel calc maar ook veel simpele suikers
Om de kans op vet opslag te minimaliseren drink ik een halve liter chocolade melk direct na het opstaan, wat chocomelk vlak voor of tijdens de training en direct na de training.
Wat vindt je hier van ?

Terug
Naar boven