Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eet je op rustdagen gewoon hetzelfde aantal kcal als je in de bulk zit of varieer je met je kcal?

Zou je me wat tips kunnen geven voor mijn voedingsschema(cut)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-cut-307267/
alvast bedankt![]()
Je eet sowieso veeel te kort
---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 20:53 ----------
maar ik eet 2411kcal hoeveel kcal moet ik dan eten om te cutten want mijn onderhoud is 2700 ong..?
was mijn schema zo nu goed ray?
maaltijd 5 dan helemaal geen koolhydraten erbij nemen ? dus gewoon een blik tonijn met groenten erbij is genoeg ?
1: 120 gr brinta + 60 gr whey
2: half zakje rijst + 150-200 gr vis
3: half zakje rijst + 150-200 gr vlees (mogen die volkoren cracottes hier ook gegeten worden met een blik vis ofzo?)
4: 200 gr zoete aardappel + 150-200 gr vlees
5: blik tonijn, zalm + rauwkost
6: kwark
mogen gerookte producten gegeten worden ? zoals gerookte zalm
Bedankt

Je bent vrij actief dus denk echt dat je meer moet eten anders raak je in een spaarstand. Dat ik nog 68kg woog at ik een 2x keer zoveel
Is er ergens iets wat je bv kan doen zodat je meer pomp in je spieren houdt? ik bedoel, op het moment zelf dat je traint sta je mooi opgepompt, maar een paar uur later valt alles weer plat bij mij ... hoe hou je dit beter?
Ja, dan ook. Als je lichaam niks meer te verbranden heeft, heb je alleen maar kans te gaan inleveren. Beter is om er eerst achter te komen wat je onderhoud is.
mijn onderhoud is met sport 2739kcal hoeveel moet ik dan eten om te cutten?

Ray, pas jij refeeddagen toe als je in de cut zit? (ik ga er vanuit dat je dan ongeveer op onderhoud eet en verschil maakt met cardio of "meer bewegen/doen".)
Hoe vaak pas je dat toe?Ja, in de vorm van een junkdag. Eet dan wat en hoeveel ik wil.