XXL Nutrition

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

• Topic Starter Topic Starter
Heej Ray,

Ik drink per dag 1 liter soja chocolade melk.
Lekker veel calc maar ook veel simpele suikers
Om de kans op vet opslag te minimaliseren drink ik een halve liter chocolade melk direct na het opstaan, wat chocomelk vlak voor of tijdens de training en direct na de training.
Wat vindt je hier van ?

Melk is voor baby's. Chocolade melk is voor kinderen. :D

1x id week. namate ik droger wordt wissel ik steeds een junk voor een schone maaltijd
Streep je dan ook wat cardio/activiteiten weg, zodat je zeker boven je onderhoud uit komt? Of is je doel om de cardio/activiteiten erin te laten, zodat je ongeveer OP onderhoud uitkomt?

Als je hier nog een antwoord op hebt, ben ik zeer tevreden! :D

Hallo Ray, dit is mijn voedingsschema voor in de cut. Op dit moment weeg ik 79,2 kilo met een vetpercentage van 16%.
Ik ga nu anderhalve maand cutten om het nodig vet weg te krijgen, ik heb nu een schema gemaakt waarbij ik 2680 Kcal binnen krijg, mijn onderhoud werd geschat op 2980 Kcal. Is het slim om hier nog iets of wat Cardio bij te doen? Bijvoorbeeld 3x per week 45 minuten cardio.

Bijlagen

Allereerst super dat je hier de tijd voor neemt Ray!

Is het niet veel handiger om alles even samen te vatten?
Bijna alle vragen gaan over hetzelfde, scheelt een boel werk!

Wat vind jij van het nemen van eetlepels olijfolie voor de extra calorieen?

De opstelling is wel oke. Je moet id ochtend alleen veel meer eten. En voor het slapen de waardes omdraaien. Voedingswaarde van 200gr klopt btw niet;)

hoe bedoel je de waardes omdraaien?
als in de pinda's naar de ochtend verhuizen?

voedingswaarde is gekookte rijst trouwens en heb denk ik 100gr in voedingswaarde geteld :)

@stickysteez, ik wissel afentoe weleens af met spinazie maar over het algemeen vind ik brocolli koud goed te eten handig als ik op school/stage zit.

Streep je dan ook wat cardio/activiteiten weg, zodat je zeker boven je onderhoud uit komt? Of is je doel om de cardio/activiteiten erin te laten, zodat je ongeveer OP onderhoud uitkomt?

Als je hier nog een antwoord op hebt, ben ik zeer tevreden! :D

Cardio doe ik pas als ik diep wil gaan. Vanaf de 5% ofzo

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 08:01 ----------

Hallo Ray, dit is mijn voedingsschema voor in de cut. Op dit moment weeg ik 79,2 kilo met een vetpercentage van 16%.
Ik ga nu anderhalve maand cutten om het nodig vet weg te krijgen, ik heb nu een schema gemaakt waarbij ik 2680 Kcal binnen krijg, mijn onderhoud werd geschat op 2980 Kcal. Is het slim om hier nog iets of wat Cardio bij te doen? Bijvoorbeeld 3x per week 45 minuten cardio.

Het is beter om vanuit je huidige 'dieet' te gaan aanpassen. Kleine veranderingen kunnen al het verschil maken. Wanneer men in één keer switched naar een laag dieet, kom je op een gegeven moment vast te zitten en dan valt er weinig meer aan te passen:)

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 08:05 ----------

Allereerst super dat je hier de tijd voor neemt Ray!

Is het niet veel handiger om alles even samen te vatten?
Bijna alle vragen gaan over hetzelfde, scheelt een boel werk!

Klopt helemaal.;) Maar ieder lichaam is weer anders. Het is belangrijk voor die gene is erachter te komen wat bij hem werkt:)

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 08:06 ----------

Wat vind jij van het nemen van eetlepels olijfolie voor de extra calorieen?

Je kunt het beter zien als gezonde vetten, maar het geeft idd extra kcal;)

ray ik heb nu een cutschema gemaakt op mijn onderhoud:
ik had mijn onderhoud opnieuw berekent 2570kcal.

Bijlagen

Het is dus slimmer om gewoon op onderhoud te eten en dan daarbij 3 cardio sessies van 45 minuten?
Bedankt!

Puur op basis van dedication, keihard trainen, strikte voeding en de juiste supplementen kan iedereen dit bereiken binnen 15 weken.

Iedereen die zegt dat mijn principes wetenschappelijk ontkracht zijn, is hier een goed voorbeeld dat het bij mijn mensen wel werkt:D:D:D:D

thomas.jpg

010.jpg

Laatst bewerkt:
ray ik heb nu een cutschema gemaakt op mijn onderhoud:
ik had mijn onderhoud opnieuw berekent 2570kcal.

Waarom zou je moeten 'cutten' eigenlijk? Je zit op 12%. Beter eerst massa bouwen lijkt me beter:)

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 09:29 ----------

Het is dus slimmer om gewoon op onderhoud te eten en dan daarbij 3 cardio sessies van 45 minuten?
Bedankt!

Liever helemaal geen cardio;), maar dat is afhankelijk van je stofwisseling en vet%

Puur op basis van dedication, keihard trainen, strikte voeding en de juiste supplementen kan iedereen dit bereiken binnen 15 weken.

Iedereen die zegt dat mijn principes wetenschappelijk ontkracht zijn, is hier een goed voorbeeld dat het bij mijn mensen wel werkt:D:D:D:D

Woow wat een mooi resultaat. Dat wil ik ook. :D ;) :p

HIT = muscle loss toch Ray?

Woow wat een mooi resultaat. Dat wil ik ook. :D ;) :p

Kan ;)

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 11:28 ----------

Oh, ik had begrepen dat je in de ochtend ging wandelen enzo.

Als je ook veel eet (op onderhoud), hoe krijg in je dan in godsnaam je vet weg zonder cardio? :p

Hoge stofwisseling, juiste voeding & hard trainen:)

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 11:29 ----------

Training of cardio?

Pas jij een vorm van HIIT toe binnen je krachttraining? Dus relatief korte rustpauzes tussen je sets om zo je hartslag hoog te houden? Wat bedoel je anders met hard trainen? De meeste mensen hier trainen hard tijden hun KT...

Kan ;)

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 11:28 ----------

Hoge stofwisseling, juiste voeding & hard trainen:)

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 11:29 ----------

Training of cardio?
cardio

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 11:36 ----------

Pas jij een vorm van HIIT toe binnen je krachttraining? Dus relatief korte rustpauzes tussen je sets om zo je hartslag hoog te houden? Wat bedoel je anders met hard trainen? De meeste mensen hier trainen hard tijden hun KT...
HIT is bij KT zo langzaam mogelijk uitvoeren max 1 set
Je spieren moeten steeds harder werken om te blijven groeien in kracht en omvang. Je pakt iets meer gewicht en doet zoveel reps tot failure

hey Ray,
ken jij het FTS-7 trainingssysteem? zo ja wat vind jij er van

Terug
Naar boven