Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt voor de tips.
Wat moet ik daarvoor doen. Volharding is er al, consequent zijn ook, hard trainen doe ik (denk ik, lastig beoordelen van jezelf).
Oke, dat begrijp ik. Hoe ga ik daar mee verder dan (hoe bouw ik het op?)?
Hey Ray!
Had even een klein vraagje:
Ik heb het vooral moeilijk met tussendoortjes. Ik krijg nogal vaak honger tussen mijn maaltijden door en vraag me af hoe ik deze best opvul.
Ik eet 's morgens 2 havermoutkoeken met fruityoghurt
's middags eet ik 8 bruine boterhammen (4 dubbele) met beleg.
's avonds eet ik wat de pot schaft maar probeer zoveel mogelijk kip, tonijn, pasta, rijst e.d. te eten.
Voor het trainen whey shake, voor het slapengaan whey shake met melk en om de 2 avonden 500 gr kwark voor het slapengaan.
Alvast bedankt!

hallo ray ik wou nog 1 ding vragen over KT in de cut.
is het echt nodig om KT in de cut te gebruiken?
wat gebeurd er als ik geen KT in de cut gebruik?
Mmm, ziet er goed uit! Wel veel kipbelegDie 8 broodjes zou je kunnen verdelen over 3 maaltijden.
Dit is hoe ik at dat ik net begon met trainen. Misschien kun je er wat mee
07.00 80gr brinta + 50gr whey + 1 el pindakaas
10.00 3 bruinbrood + 100gr kipbeleg + tomaat
12.30 3 bruinbrood + 100gr kipbeleg + 1 el pindakaas
15.00 3 bruinbrood + 100gr kipbeleg
17.00 30gr whey + 1 appel
17.30 trainen
18.30 50gr whey
19.00 wat de pot schaft
22.00 500gr margere kwark + 1 el pindakaas

Mmm, ziet er goed uit! Wel veel kipbeleg
Maar ik ga het zeker eens proberen, bedankt Ray!

Super, even gekeken naar je blog, je mag trots zijn op wat je hebt bereikt Ray! Super dat je die overvloed aan info wilt delen
Ik kan ooit maar hopen dat ik in de buurt kom van jou fysiek, ik zet me direct achter dit voedingsschema, doorbijten en trainen it is!Beste Ray,
Ik heb dit topic vanmiddag met de nodige interesse gelezen. Leuk dat je dit doet.
Ik wil je graag vragen om eens naar mijn voedingsschema te kijken, want er is ongetwijfeld iets wat beter kan.
De verhoudingen tussen eiwitten/koolhydraten/vetten is wellicht ook niet optimaal bij iedere maaltijd (over een hele dag gezien is de verhouding iets beter). Dit komt omdat ik geen fan ben van vet in combinatie met koolhydraten in verband met hogere bloedsuikerspiegel en vetopslag. Ook probeer ik vetinname rond de training te vermijden. Dit houdt in dat ik koolhydraten zo veel mogelijk combineer met eiwitten. Vetten probeer ik juist alleen in combinatie met eiwitten te eten. Misschien is dit onzin. Ik ben benieuwd hoe jij hier over denkt.
Zelf zit ik ook met het volgende: trainen in de avond is de enige mogelijkheid die ik heb, want overdag moet er gewerkt worden.
Daardoor eet ik nooit een goede maaltijd met complexe koolhydraten een uur na de training, omdat ik niet zo'n voorstander ben van koolhydraten in de avond. Misschien ten onrechte...
Volgens mij ben ik gevoelig voor vetopslag, dus ik probeer zo clean mogelijk te bulken. Spiermassa gainen is nog steeds het voornaamste doel.
Thanks alvast!
Ik zou toch je carbs verdelen, mayo eruit, en dubbele fruit eruit.
. In ieder geval ontzettend bedankt!Vraagje over training.
Wat vindt je van super sets?
Ik volg sinds 2weken een 3 daagsesplit
Merk wel dat ik binnen 35 a 40 min klaar ben.
En vaak hele maal gesloopt na rug borst en benen
Ik doen nu.
Borst armen, Rug borst Benen hamstrings kuiten.
Reps ligge tusse de 8 a 10 soms 12
maar zou eerder kiezen voor dag1 borst-rug, dag2 quada-hams,kuiten , dag3 schouders,biceps-tricepsVind het tof dat je dit doet Ray is ook leuker voor de mensen zo komen ze goed te weten waarom jij gesponsord word.En je kennis wilt delen met andere.
Hey Ray.
ten eerste is het chique dat ge zo een topic aanmaaktbedankt voor de tips.
ten tweede had ik een vraag over mijn voedingsschema.
ik eet zo droog als iet. ik fiets 4x per week 45min. en train 4x per week.
maar toch heb ik belangen nie het gewenste resultaat na 10 jaar trainen
is er iets mis met mijn voeding. teveel grote maaltijden? op verkeerde tijdstippen.
ik doe nachtwerk. dus eet wel veel snachts.. en als ik thuis ben is het weer vroeger. dus zit geen constante in..
mijn schema.
1: 80 gr brinta , 60 gr whey
2: 2/3e zak rijst 220 gr kip
Training
3: enkel na training 50gr vitargo 60 gr whey
4: 2/3e zak rijst 220 gr kip
5: 150 gr spirelli's ( gekookt ) 300 gr tonijn ( 2 blikken ) 1 appel
6: 500 gr Kwark, 50 gr cashew noten
7: 60 gr whey , 15 gr vitargo
alvast bedankt...
Wat moet ik daarvoor doen. Volharding is er al, consequent zijn ook, hard trainen doe ik (denk ik, lastig beoordelen van jezelf).

Super, even gekeken naar je blog, je mag trots zijn op wat je hebt bereikt Ray! Super dat je die overvloed aan info wilt delenIk kan ooit maar hopen dat ik in de buurt kom van jou fysiek, ik zet me direct achter dit voedingsschema, doorbijten en trainen it is!

Tja dat gaat 'm niet worden. We wonen 5 kwartier rijden bij elkaar vandaan......Ik gaf deze jongen personal training dus kon hem constant in de gate houden......