- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5gr creatine monohydraat voor- en na het trainen. 20gr l-glutamine pd. 5gr arginine voor het trainen en wat beta analine

Zorg gewoon dat je 2 weken van te voren op gewicht ben, dan hoef je ook niet te stressen

, ben nu druk met een verbouwing thuis.Hey Ray. Ik volg je schema nu een half jaar. En zeer trouw en strikt.
Heb hier en daar een andere oefening erin gezet. Gewoon om te variëren.
Het voorgestelde voedingsschema heb ik 4 maanden gevolgd. En daarna aangepast om meer af te vallen.
Ik begon op 94,4kg en sta nu op 92kg. Mijn spiermassa is zekers toegenomen en mijn biceps zijn 2 cm gegroeid.
Ik wil nu wel van mijn 23% vet af. Ik sta nu qua voeding op onderhoud 2900Kcal.
Wat kan ik nu nog doen om dat percentage naar de 12% te krijgen?
Ik train maandag schouders&biceps, dinsdag benen, woensdag rug&achterzijde schouders, donderdag benen, vrijdag borst&triceps
Dat bezoekje staat nog steeds hoor, ben nu druk met een verbouwing thuis.
Ga nu ff eten (zilvervliesrijst, tonijn, amandelen en ketchup. koud) en straks trainen. hihihi

Sowiezo moet je sneller eten na je training. Een volwaardige maaltijd, dus geen brood.
pindakaas is top, zeker als je moeilijk aankomt. Ik zou het alleen niet op brood doen, maar gewoon ernaast. Je moet het niet zien als eiwitbron. Als je pindakaas wilt zonder toegevoegde suikers kun je die vinden in de reform winkel.