Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

2200kcal is veel te laag voor jou gewicht om mee te beginnen. Alles is haalbaar maar zou ook wat krachttraining gaan doen.
Uiteraard doe ik ook nog krachttrainingToch een vraag hoor
Is pindakaas goed voor op brood? velen spreken tegen omdat er veel suikers in zitten en of slechte vetten erin zitten, echter kan ik niks terug vinden..
dankje Ray, zal ik er toch eens een aan moete schaffen. geloof jij eigelijk meer in een bulk of meer in clean bulk? bulk 500kcal+ en cleanbulk ongeveer 300kcal boven onderhoud.(zo zie ik cleanbulk en bulk in dus kan dat het niet helemaal overeenkomt met wat meeste denken)

okeIk begrijp eigelijk al die termen niet en dacht dat clean bulken gewoon schoon eten betekende in grote hoeveelheden. Het is moeilijk te zeggen wat beter is want als iemand onder zijn onderhoud eet, op de verkeerde momenten wordt ie waarschijnlijk ook vetter![]()
zit er in ieder geval boven ^^
Kcal tellen heb ik nog nooit gedaan. Ik kijk aan de hand van wat er gebeurt met het lichaam. Tegenwoordig wordt alles voor me uitgerekend