MuscleMeat

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

• Topic Starter Topic Starter
Of gewoon hardcore.. Rauw eten :D

thanks

Jij bent trouwens wel van de super stricte uitvoering he? Of cheat je ook wel eens bij de laatste set?

En wat is het geheim van robbie en mascha, het is de ben en jerries he? :p

Nee ik cheat eigelijk nooit. Ik zal het gewicht ook nooit snel laten terug schieten ed. Probeer altijd contact te houden en de juiste houding te bewaren. Als ik cheat dan zijn het geforceerde reps waarbij iemand helpt bij de laatste reps of als ik maak halfjes, maar dat is geen cheaten;)

Laatst bewerkt:
Kun je eens een paar dingen opnoemen welke goed zijn om te eten tijdens de cut (in mijn geval, lage KH)?

Ik vind het namelijk lastig om een goed dieet samen te stellen waar ik de dag door toch een vol gevoel heb, genoeg kcal binnenkrijg maar niet teveel KH binnen krijg.

vlees vult, gekookte ei-eiwit vult, broccoli vult en water vult :)

2200kcal is veel te laag voor jou gewicht om mee te beginnen. Alles is haalbaar maar zou ook wat krachttraining gaan doen.

Bedankt voor je antwoord ;) Uiteraard doe ik ook nog krachttraining

wat raad je aan om toe te voegen aan schema? extra eieren? het 2x 1xbrood, naar 2x 2xbrood?

Sowiezo een goede maaltijd na de training.

Toch een vraag hoor :)

Is pindakaas goed voor op brood? velen spreken tegen omdat er veel suikers in zitten en of slechte vetten erin zitten, echter kan ik niks terug vinden..

Bedankt voor je antwoord. Erg gaaf van je trouwens dat je dit doet!

Toch een vraag hoor :)

Is pindakaas goed voor op brood? velen spreken tegen omdat er veel suikers in zitten en of slechte vetten erin zitten, echter kan ik niks terug vinden..

Heb wel eens gehoord dat pindakaas wel goed is, met mate
wel light dan..
Een handjevol ongezouten pinda's zou juist goed zijn, omdat het gezonde vetten zijn.. toch?

dankje Ray, zal ik er toch eens een aan moete schaffen ;). geloof jij eigelijk meer in een bulk of meer in clean bulk? bulk 500kcal+ en cleanbulk ongeveer 300kcal boven onderhoud.(zo zie ik cleanbulk en bulk in dus kan dat het niet helemaal overeenkomt met wat meeste denken)

pindakaas is top, zeker als je moeilijk aankomt. Ik zou het alleen niet op brood doen, maar gewoon ernaast. Je moet het niet zien als eiwitbron. Als je pindakaas wilt zonder toegevoegde suikers kun je die vinden in de reform winkel.

dankje Ray, zal ik er toch eens een aan moete schaffen ;). geloof jij eigelijk meer in een bulk of meer in clean bulk? bulk 500kcal+ en cleanbulk ongeveer 300kcal boven onderhoud.(zo zie ik cleanbulk en bulk in dus kan dat het niet helemaal overeenkomt met wat meeste denken)

Ik begrijp eigelijk al die termen niet en dacht dat clean bulken gewoon schoon eten betekende in grote hoeveelheden. Het is moeilijk te zeggen wat beter is want als iemand onder zijn onderhoud eet, op de verkeerde momenten wordt ie waarschijnlijk ook vetter :)

Ik begrijp eigelijk al die termen niet en dacht dat clean bulken gewoon schoon eten betekende in grote hoeveelheden. Het is moeilijk te zeggen wat beter is want als iemand onder zijn onderhoud eet, op de verkeerde momenten wordt ie waarschijnlijk ook vetter :)
oke :) zit er in ieder geval boven ^^

pindakaas is top, zeker als je moeilijk aankomt. Ik zou het alleen niet op brood doen, maar gewoon ernaast. Je moet het niet zien als eiwitbron. Als je pindakaas wilt zonder toegevoegde suikers kun je die vinden in de reform winkel.

Tof initiatief!

Wat is jouw ultieme methode om droog te trainen? Cut je veel op voeding of doe je veel meer cardio? Kun je dat eventueel ook uitdrukken in cijfers? (kCals)

Merci!

Droog trainen geloof ik niet in. Droog worden vanuit je dieet wel. Ik schrap zeg maar om de zoveel tijd een x aantal carbs en neem daarvoor in de plaats iets meer eiwitten. Cardio doe ik alleen een paar weken voor een wedstrijd, maar dan sta ik al op zo'n 5% ofzo ;) Kcal tellen heb ik nog nooit gedaan. Ik kijk aan de hand van wat er gebeurt met het lichaam. Tegenwoordig wordt alles voor me uitgerekend ;)

Laatst bewerkt:
Interessant dit, abbotje :D

5gr creatine monohydraat voor- en na het trainen. 20gr l-glutamine pd. 5gr arginine voor het trainen en wat beta analine

Terug
Naar boven