Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee nee, wij gesponsorde atleten respecteren elkaars topic en nemen niets over![]()

Maar daar zitte toch best wel veel kh in of heb ik dat mis? Hoeveel van.die schijven pak je dan.per dag bevoorbeeld?
Maar houd het op zo'n 2 stuks fruik per dag
maar ik heb wel zin om weer flink te gaan bulken dus is het slim om in de zomer te gaan bulken of sta ik strax met een klomp vet aan het strand?

Ray welke combinatie of samenstellingen van vitamines zijn belangrijk.
Ik neem s'ochtends;
2 tabs omega 3
2 tabs multi vitamine van huismerk kruidvat.
1 tab B100 b-complex vitamine.
1 tab Super enzymen.
pre workout
3 tabs creatine
post workout
3 tabs creatine
middag
1 tab super enzymen
avond
1 tab super enzymen
1 tab B100 b-complex vitamine
2 tabs omega 3
Zou ik nu L-Arginine erbij moeten nemen?
Of denk je dat er zelfs iets af moet?![]()

Ik had nog een vraagje ik neem 3 shakjes perdag is dit te veel?
Neem ze omdat makkelijk weg te werken vind zeker als ik in de auto zit voor me werk.
smorgens whey.
Middag proteine mix
snachts caseine
totaal 2 scheppe van beide dus 6 schepjes totaal.
Is dit veel ?
Of kan ik beter meer kip eten hier naast eet ik nog 450 a 550 gram perdag derbij
Hie bestaan me eiw bronnen uit.
ray ik heb een klein vraagje kom je met bulken snel aan in vet? want de zomer komt eraan en ik heb fftjes gecut en ik ben wel tevreden hoe droog ik nu stamaar ik heb wel zin om weer flink te gaan bulken dus is het slim om in de zomer te gaan bulken of sta ik strax met een klomp vet aan het strand?

Hahaha ja daar was ik. En Wat ik toen genoteerd heb is multivitamine, Omega 3 en Arginine.jij was toch op mijn seminar vorig jaar Ron? of was je aan het slapen![]()

Oeps.Nee, heb het ook gehad over de kwaliteiten van verschillende merken en samenstellingen..
Je lag dus te slapen, hahahah
Kan ik je overhalen voor een reminder dan.
Genoteerd in mijn mobieltje. Zonder merken. Multivitamine, Omega3, Arginine. Merken niet genoteerd.
Oja olie halen uit pindakaas, maar dat lust ik dus niet. Daar moet ik dus echt van kotsen.