Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeps, oeps, oeps. Was ik dan zo onder de indruk van je aanwezigheid.

!@Ray Simon
Ik ben benieuwd wat je van mijn schema vind, Ik ben 17 jaar. Ik fitness nu 1 jaar 4 dagen per week. Ik weeg 72 kg en ik ben 1.87 lang. Ik wil veel spiermassa aankomen maar het moet wel goed zichtbaar zijn! kan je me misschien tips geven over mijn voeding?
Mijn voedingschema:
ontbijt: 250 gram kwark, glas halfvolle melk
15km fietsen(school)
10 uur flesje sinasappelsap
12 uur twee boterhammen met kaas en ham en als drinken een pakje multivitamine
15km fietsen(school)
15 uur glas halvolle melk, 50 gram cashewnoten
avondeten groente/kipfilet/gekookte aardappelen, 250 gram kwark
19 uur sporten(krachttraining, hardlopen)
na training banaan
22 uur 250 gram kwark
en heel de dag door zo'n 1 liter water
Wat moet ik hieraan veranderen?
Tips van harte welkom

ik heb hem iets aangepast, kun je me wat tips geven wat ik beter kan doen?
en die 2 broodjes kipfilet en dat andere wat erbij staat eet ik niet om half 11 maar als post workout!
ik voetbal trouwens ook elke dag wel half uurtje tot 1 uurtje moet ik dan extra erbij eten?

Oeps, oeps, oeps. Was ik dan zo onder de indruk van je aanwezigheid.
Dan moet je toch maar weer snel een seminar geven, dan kom ik het opnemen.
Heb echt deze zaken genoteerd. Hoe kan ik je overhalen om het nogmaals te herhalen?
Zaken slikken die er niet toe doen is ook alleen maar nutteloos.

!gainde jij op joun eetschema veel vet?
en bij jouw schema heb je bij je shakes geen melk maar dat wil ik liever wel doen want ik heb 3 keer met water gehad 2 keer weer uigekotst vind dat zo smerig, is dit erg om melk erbij te nemen?
en ik heb nog 1 probleem ik kan niet het avondeten na mijn training eten want ik ben kwart over 4 uit school en rond kwart voor 5 eten we en ik mag van mijn moeder niet het avondeten later eten dus wat moet ik doen om een volwaardige maaltijd na training binnen te krijgen,wat zijn alternatieven daarvoor
heel erg bedankt trouwens!
Wat is het beste om als ontbijt te eten?
En wat kan ik beste eten direct na mijn training?

Brinta/havermout broeder.
Daar groeien we van!
Na de training: snelle suikers zoals dextro of banaantje & daarna een eiwitrijke & complexe koolhydraten maaltijd![]()
...Koop een goede vitamine/minerale. Ik neem zelf standaard VitaminePack ISS (xxl site) Aanvulling doe ik met het merk Solgar
Ga ik gelijk bestellen.