XXL Nutrition

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

Als het werkt is het goed toch :) Zo niet moet je aanpassingen maken

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 18:55 ----------

Ik ben geen fan van brood en melk. Maar probeer het uit zou ik zeggen:)
Mijn eerste begeleider zei ooit tegen mij als je de hele dag het zelfde produkt eet, ga je er ook zo uitzien. :D
wat zou ik dan kunnen drinken ipv melk? voor de benodigde eiwitten,koolhy., en vetten

Water

Dave Gulledge staat niet op 3/4% hoor manchete

Dat was figuurlijk gesproken, maar dat kan hij wel daar twijfel ik niet aan.

Check spoiler, macck
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BAM!

Enne, lee priest heeft zekers nu geen kwaliteitsspieren?
lee.jpg

• Topic Starter Topic Starter
wat zou ik dan kunnen drinken ipv melk? voor de benodigde eiwitten,koolhy., en vetten

Lees het even het topic door.. ;)

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 19:22 ----------

Tja, je ziet wat er van komt als jeje helemaal volstopt met rommel.. Er zijn idd atleten die offseason wel 30kg zwaarder zijn als op het podium. Vervolgens moeten ze die 30kg er wel weer aftrainen, en met schone voeding!! Is ook niet bepaald gezond..

Laatst bewerkt:
Weet je nog goede producten om het aan te vullen zodat ik nergens een tekort aan heb?

Even terug staat mijn eerste dieet, ook met brood, die zou je kunnen proberen:)

oke weet je nog precies welke pagina die staat?
en boektje je toen veel vorderingen?

Ik vind het wel grappig dat mensen een kant en klaar schema verwachten van ray!
Een groot deel van de vragen had je geweten als je de stickys had gelezen.

Ray, misschien is het slim om dat basis schema van jou in de beginpost te zetten?

Mensen begrijpen niet dat elk lichaam anders is

Ik vind het wel grappig dat mensen een kant en klaar schema verwachten van ray!
Een groot deel van de vragen had je geweten als je de stickys had gelezen.

Ray, misschien is het slim om dat basis schema van jou in de beginpost te zetten?

Ja misschien wel ja ;)

hey ray,

als ik net heb gecut en ik wil daarna gaan bulken kan ik dan beter eerst bijv. 2700 kcal nemen dan 3000 niet gelijk het hoogste zodat ik niet te veel vet aanzet of maakt dat niet uit?

Laatst bewerkt:
Er zijn verschillende situaties.. Maar er zijn vele die heel snel aankomen in een korte tijd, soms gepaard met slechte voeding, waarbij meer als de helft van de gewonnen spiermassa bestaat uit vocht en/of vet. Je hebt ook gevallen die, vaak te snel, spiermassa aankomen en waarbij de spierkwaliteit achteruit gaat.. Dus de bv de spierseraratie/hardheid/kwaliteit.
Houd daarom altijd je voeding zo schoon mogelijk (onbewerkte produkten) voor schone en droge spiermassa.

Ok! Dankje voor de toelichting.

Tweede situatie denk ik dan meer aan. Want eerste gaat eigenlijk niet puur over gewonnen spiermassa, maar over de kg's die je aanzet in totaal.

Hey ray,

Vet dat je dit doet man!
Ik had een vraagje over stofwisseling.

Je hebt het constant over een snelle stofwisseling?
Hoe bereik je dat.?
Moet ik denken aan voeding (langzame koolhydraten) of trainingen (bijv. interval)
Enige tips?

Hey ray,

Vet dat je dit doet man!

Hoe bereik je dat.?
Moet ik denken aan voeding (langzame koolhydraten) of trainingen (bijv. interval)
Enige tips?

Als ik me niet vergis kun je je stofwisseling hoog houden door actief te blijven.
Lopen, fietsen, wandelen, staan en wat dan ook.
Dus niet teveel zitten, liggen, staan

hey ray,

als ik net heb gecut en ik wil daarna gaan bulken kan ik dan beter eerst bijv. 2700 kcal nemen dan 3000 niet gelijk het hoogste zodat ik niet te veel vet aanzet of maakt dat niet uit?

Weet niet hoe je nu eet?

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 17:33 ----------

Ok! Dankje voor de toelichting.

Tweede situatie denk ik dan meer aan. Want eerste gaat eigenlijk niet puur over gewonnen spiermassa, maar over de kg's die je aanzet in totaal.

Vind beide gevallen niks ;)

Heb pas iemand een dieet voorgeschreven en die is op gewicht gebleven maar 3% verloren.. Vind dat nog de beste situatie :P

Laatst bewerkt:
Hey ray,

Vet dat je dit doet man!

Hoe bereik je dat.?
Enige tips?

Het is iets wat aangeboren is maar je kunt het zeker compenseren door actief te zijn, krachtsport en regelmatig te eten. Ik adviseer elke 2uur te eten. Cardio id ochtend kan ook helpen, bv als je een niet arbeidsintensieve baan hebt.

Om de 2 uur eten waar is dat goed voor..

Ben nu aan t cutten van 12% naar lager. Is nu 3kg af maar zie nog niets?? Vanaf wanneer zie je ong verschil?

Terug
Naar boven