Supercharge
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan jou vader brinta niet goed vinden dat is toch fkn normaal eten... van shakes snap ik wel ouders denken dat het anabolen ofs zijnHeb er ook een tijdje last van gehad, zeurende ouders die niet willen dat je brinta gaat eten, shakes neemt etc.
Zeg gewoon dat dit echt is wat je wilt en als ze de vooruitgang zien, zullen ze vanzelf hun mening wel aanpassen.
Ray,
Ben al een tijdje bezig met droogtrainen en wil nu net even dat extra zetje erbij.
Vandaar mijn vraag over een fatburner. Ik heb hier en daar wat rond gezocht, maar weinig gevonden over het supplement van IQ nutrition: Axelamin.
Heb jij hier misschien ervaring mee?
Goede werking? bijwerkingen? etc.
grtz,
, fatburner green thea helpt goedDat je niet over AAS mag praten lijkt me logisch, maar toch had ik een vraagje, misschien dat jij er wel antwoord op kan geven.
Bij mensen die niet echt met voeding en training bezig zijn, en aan de AAS gaan, zie je vaak 'lelijke' spieren inderdaad. Ik kan het niet goed uitleggen, maar je begrijpt me wel, het ziet er niet uit als kwaliteitsmassa.
De (ex-)pro's daarentegen zien er wel goed uit, ook al komen sommigen in no time 20-30kg aan (bv Kevin Levrone). Komt dit dus volgens jou omdat zij voorheen al jaren ervaring hadden met trainen en voeding, waardoor hun spieren de 'juiste vorm' al hebben aangenomen?
---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:15 ----------

Levrone is gewoon een genetisch wonder. Geloof dat hij alleen maar trainde vanaf een half jaar voor zijn wedstrijd![]()

ik eet nu ong 2400 kcal per dag en eet nu dit: ik gain best wel veel ook, op dagen dat ik niet train gain ik is dit dan vet?
Dat ze een heel voedingsschema raar vinden, dat kan ik nog wel een klein beetje begrijpen, maar havermout onzin vinden...
Ik eet al geregeld havermout van toen ik 3 jaar was ofzo. Havermout is toch niets "speciaals" (zoals whey shake ofzo)? Het is gewoon een gezond alternatief voor de ontbijtgranen waar duizend kilo suiker in zit
.

@RAY,
Heb je een pm ontvangen van mij, kan het niet meer terug zien of ik het heb verstuurd
Joe

Heb er ook een tijdje last van gehad, zeurende ouders die niet willen dat je brinta gaat eten, shakes neemt etc.
Zeg gewoon dat dit echt is wat je wilt en als ze de vooruitgang zien, zullen ze vanzelf hun mening wel aanpassen.
Ray,
Ben al een tijdje bezig met droogtrainen en wil nu net even dat extra zetje erbij.
Vandaar mijn vraag over een fatburner. Ik heb hier en daar wat rond gezocht, maar weinig gevonden over het supplement van IQ nutrition: Axelamin.
Heb jij hier misschien ervaring mee?
Goede werking? bijwerkingen? etc.
grtz,
Heb ik ook al gehoord ja
Maar het is dus toch mogelijk om op korte tijd veel massa te winnen, en er toch goed uit te zien? Als je oa geluk hebt met je aanhechtingen enzo. Dus los van je voeding.
Stel je gaint op een half jaar tijd 10kg spiermassa, vetpercentage blijft dus gelijk.In situatie 1 bereik je dit door elke dag McDo etc te eten, in situatie 2 bereik je dit door heel clean te eten elke dag. Zal er volgens jou een verschil zijn tussen fysiek 1 en fysiek 2? Gegeven dat het om dezelfde persoon gaat en alle andere factoren gelijk zijn.
Kan uiteraard niet, maar is een puur hypothetische stelling![]()

Zou maaltijd 4 en 6 ook een echte maaltijd nemen. En belangrijk is wat je na je trainen eet
---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 17:34 ----------
Wat iemand vind, mogen ze lekker houden toch
---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 17:36 ----------
Bekijk het later even
---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 17:37 ----------
Ik heb daar geen ervaringen mee..
---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:15 ----------
Halen je ouders nooit zelf kwark of noten ofzo in huis?

ze halen alleen kwark , dus ik moet nootjes zelf halen , en havermout enzo , omdat ze het onzin vinden/.
[/QUOTE]
K*tleven man, ik eet 10 euro per dag... taai leven als ik dat zelf moest betalen![]()
[/QUOTE]
oke bedankt maar wat kan ik na trainen eten want ik mag van mijn moeder niet het avondeten later eten.. ben tenslotte ook nog maar 15;p dus heb niet zo veel te zegge in huis. weet je een goede vervanger

Heb ik ook al gehoord ja
Maar het is dus toch mogelijk om op korte tijd veel massa te winnen, en er toch goed uit te zien? Als je oa geluk hebt met je aanhechtingen enzo. Dus los van je voeding.
Stel je gaint op een half jaar tijd 10kg spiermassa, vetpercentage blijft dus gelijk.In situatie 1 bereik je dit door elke dag McDo etc te eten, in situatie 2 bereik je dit door heel clean te eten elke dag. Zal er volgens jou een verschil zijn tussen fysiek 1 en fysiek 2? Gegeven dat het om dezelfde persoon gaat en alle andere factoren gelijk zijn.
Kan uiteraard niet, maar is een puur hypothetische stelling![]()

Hey Ray,
Mooi initiatief je topic hier.
Zou je eens kunnen kijken naar mijn cutschema?
Advies, tips of opmerkingen welkom!
hangt er een beetje vanaf wat je hiervoor at en hoe je daarop reageerde