XXL Nutrition

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

• Topic Starter Topic Starter
Ray Simon, sorry dat ik u stoor!
Ik wou u mijn schema laten zien of u het in orde vind.
Schema:
Vrijdag: Borst-Triceps en schouders
Bench-press 3x12
Incline Barbell benchpress 2x12
Military press(seated) 3x12
Dumbbell Incline Chest Press 2x12
Shoulder press(dumbbells) 3x12
Wide-Grip Barbell Shrug 2x12
Cable crossover 2x12
Tricep pushdown(rope) 2x12
Bench dip 3x12

Zaterdag: Biceps-rug
Barbell Curl 3x12
Dumbbell Curl(seated)3x12
Hammer Curl 3x12
Back flies lie 3x12
Wide grip pull down 3x12
Cable row 3x12
Preacher curls 3x12

Zondag: Benen
Calf raise dumbbells(standing) 3x12
Legg press 3x12
Leg Curl Seated 3x12
Leg Extension 3x12
Squat 3x12
Dumbbell lunge 3x12
Ham- glutes raise 2x12

ik heb ook een klein vraagje ,

me ouders zeuren echt over het eten.
ik mag zoveel trainen als ik wil van ze , maar een voedingsschemavinden ze bullshit enzo , dus soms heb ik wel dat ik iets slecht moet eten savonds , dat kan ik niet verhelpen denk ik ? ( ik kan ze niet ompraten ):

Ik train nu al een tijdje elke dag van de week een andere spiergroep zodanig dat ik elke week elke spiergroep heb gehad.
Het probleem is nu dat ik elke keer in de gym een uur bezig ben met trainen en dan niet 4 oefeningen van 4x10 maar echt gewoon 6 oefeningen van 4x10 én daar nog soms eens bij een 10x10. Mensen uit m'n fitness zeggen dat ik overtrain maar nu ik al een tijdje zo bezig ben en ik probeer gewoon zoals anderen 4 oefeningen met 4x10 te doen en dan terug naar huis te gaan gaat het niet; of toch, het gaat wél, maar ik voel geen spierpijn meer, verder heb ik ook geen voldoening, ik heb altijd het gevoel dat ik dan te weinig train.
Wat raad u aan?
Verder, heeft u ervaring met GVT/FST-7 trainingsmethodes?

Mvg,

Kerel die nog foto's wil hebben :p

ik mag zoveel trainen als ik wil van ze , maar een voedingsschemavinden ze bullshit enzo , dus soms heb ik wel dat ik iets slecht moet eten savonds , dat kan ik niet verhelpen denk ik ? ( ik kan ze niet ompraten ):
Waarom niet? bak kwark of iets dergelijks gezond daar kan toch geen enkele ouder iets op tegen hebben?

ik eet ook elke avond kwark , maar ik Moet soms wel iets slecht eten ofso , ze zeggen dat een voedingsschemanergens op slaat , ze zeggen ''je laat de lekkere dingen liggen vanwege dat stomme gedoe. wtf ik haat hun echt.

Zeg je tegen je moeder dat je die dikke reet van haar niet mooi vind, wie weet gaat zij ook aan de voedingschema.

ik eet ook elke avond kwark , maar ik Moet soms wel iets slecht eten ofso , ze zeggen dat een voedingsschemanergens op slaat , ze zeggen ''je laat de lekkere dingen liggen vanwege dat stomme gedoe. wtf ik haat hun echt.
ook bij mij echt fkn irritant...

Bij mij is het juist omgekeerd: "Je eet ongezond" terwijl ik meer en gezonder eet dan iedereen hier in huis :s

Herkenbaar. Gewicht hetzelfde massa omhoog, vet omlaag. ;)

Nog zo'n voorbeeld die regelmatig eet:)

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 21:41 ----------

Ray Simon, sorry dat ik u stoor!
Ik wou u mijn schema laten zien of u het in orde vind.
Schema:
Vrijdag: Borst-Triceps en schouders
Bench-press 3x12
Incline Barbell benchpress 2x12
Military press(seated) 3x12
Dumbbell Incline Chest Press 2x12
Shoulder press(dumbbells) 3x12
Wide-Grip Barbell Shrug 2x12
Cable crossover 2x12
Tricep pushdown(rope) 2x12
Bench dip 3x12

Zaterdag: Biceps-rug
Barbell Curl 3x12
Dumbbell Curl(seated)3x12
Hammer Curl 3x12
Back flies lie 3x12
Wide grip pull down 3x12
Cable row 3x12
Preacher curls 3x12

Zondag: Benen
Calf raise dumbbells(standing) 3x12
Legg press 3x12
Leg Curl Seated 3x12
Leg Extension 3x12
Squat 3x12
Dumbbell lunge 3x12
Ham- glutes raise 2x12

Je stoort me niet hoor:D
Beter is het om het zo in te delen;
borst-schouders-triceps
rug-acht. schouder-biceps
quads-hams-kuit

Dus niet doorelkaar heen:) Oefeningen zijn goed btw

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 21:46 ----------

Als je 's avonds met de pot mee moet eten is niet zo'n probleem hoor.. Zorg dat je de rest van de dag gewoon voldoende eet. Je kunt bv je eigen extra kipbeleg op je broodjes doen oid. Zijn zat mogelijkheden hoor ;)

Ik train nu al een tijdje elke dag van de week een andere spiergroep zodanig dat ik elke week elke spiergroep heb gehad.
Het probleem is nu dat ik elke keer in de gym een uur bezig ben met trainen en dan niet 4 oefeningen van 4x10 maar echt gewoon 6 oefeningen van 4x10 én daar nog soms eens bij een 10x10. Mensen uit m'n fitness zeggen dat ik overtrain maar nu ik al een tijdje zo bezig ben en ik probeer gewoon zoals anderen 4 oefeningen met 4x10 te doen en dan terug naar huis te gaan gaat het niet; of toch, het gaat wél, maar ik voel geen spierpijn meer, verder heb ik ook geen voldoening, ik heb altijd het gevoel dat ik dan te weinig train.
Wat raad u aan?
Verder, heeft u ervaring met GVT/FST-7 trainingsmethodes?

Mvg,

Kerel die nog foto's wil hebben :p

Als je er goed op gaat kun je er gewoon mee doorgaan. (dus als je vooruit blijft gaan) Zo niet kun je beter minder dagen id week trainen.
Ja ik heb wel eens fst-7 toegepast maar soms dat ik met 4-5 sets al vol dus dan ben je inpricipe al klaar.

Moet nog even van me fotograaf horen als hij nog wat heeft;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 21:52 ----------

Zeg je tegen je moeder dat je die dikke reet van haar niet mooi vind, wie weet gaat zij ook aan de voedingschema.

Beetje respect he.. We hebben het ook niet over jou moeder ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 21:55 ----------

Voor spieren opbouwen schijnt het allemaal niet nodig te zijn, echter eet ik zelf vaak om de 3 uur doordat het de spierherstel meer bevordert dan dat ik om bijvoorbeeld de 5 uur eet.

klopt, offseason eet ik ook om de 3 uur zo'n beetje. Maar als ik in voorbereiding ga probeer ik elke 2 uur en me stofwisseling schiet omhoog en wordt dan zonder cardio al droog:)

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 21:56 ----------

ook bij mij echt fkn irritant...

Dan moet je gewoon optijd op jezelf gaan wonen :p

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 21:59 ----------

oke weet je nog precies welke pagina die staat?
En boektje je toen veel vorderingen?

Je hebt ook gevallen die, vaak te snel, spiermassa aankomen en waarbij de spierkwaliteit achteruit gaat.. Dus de bv de spierseraratie/hardheid/kwaliteit.
Houd daarom altijd je voeding zo schoon mogelijk (onbewerkte produkten) voor schone en droge spiermassa.

Dat je niet over AAS mag praten lijkt me logisch, maar toch had ik een vraagje, misschien dat jij er wel antwoord op kan geven.

Bij mensen die niet echt met voeding en training bezig zijn, en aan de AAS gaan, zie je vaak 'lelijke' spieren inderdaad. Ik kan het niet goed uitleggen, maar je begrijpt me wel, het ziet er niet uit als kwaliteitsmassa.
De (ex-)pro's daarentegen zien er wel goed uit, ook al komen sommigen in no time 20-30kg aan (bv Kevin Levrone). Komt dit dus volgens jou omdat zij voorheen al jaren ervaring hadden met trainen en voeding, waardoor hun spieren de 'juiste vorm' al hebben aangenomen?

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:15 ----------

Halen je ouders nooit zelf kwark of noten ofzo in huis?

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:15 ----------

Halen je ouders nooit zelf kwark of noten ofzo in huis?[/QUOTE]

ze halen alleen kwark , dus ik moet nootjes zelf halen , en havermout enzo , omdat ze het onzin vinden/.

Weet niet hoe je nu eet?

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 17:33 ----------

Vind beide gevallen niks ;)

Heb pas iemand een dieet voorgeschreven en die is op gewicht gebleven maar 3% verloren.. Vind dat nog de beste situatie :P

ik eet nu ong 2400 kcal per dag en eet nu dit: ik gain best wel veel ook, op dagen dat ik niet train gain ik is dit dan vet?

Bijlagen

en havermout enzo , omdat ze het onzin vinden/.

Dat ze een heel voedingsschema raar vinden, dat kan ik nog wel een klein beetje begrijpen, maar havermout onzin vinden...

Ik eet al geregeld havermout van toen ik 3 jaar was ofzo :p. Havermout is toch niets "speciaals" (zoals whey shake ofzo)? Het is gewoon een gezond alternatief voor de ontbijtgranen waar duizend kilo suiker in zit :p.

Dat ze een heel voedingsschema raar vinden, dat kan ik nog wel een klein beetje begrijpen, maar havermout onzin vinden...

Ik eet al geregeld havermout van toen ik 3 jaar was ofzo :p. Havermout is toch niets "speciaals" (zoals whey shake ofzo)? Het is gewoon een gezond alternatief voor de ontbijtgranen waar duizend kilo suiker in zit :p.
Havermout is gewoon goed voor je verlaagt cholesterol staat op Quaker pak misschien als marketing dat ze dat doen:P

Havermout is gewoon goed voor je verlaagt cholesterol staat op Quaker pak misschien als marketing dat ze dat doen:P

Bij mij thuis vinden ze havermout paardenvoer ><.
Brinta is nog NET geaccepteerd, maar havermout, whey, kwark, tonijn en dergelijke doen ze moeilijk over.
Maar schijt aan hun mening, ik ben 19 en... I Can Do Whatever The F*ck I Wanna Do!

Terug
Naar boven