Fluevog
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 55kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets, denk ik.Als je goed wilt detoxen kun je dat beter dmv je voeding gaan doen.
Wat valt er te detoxen dan?
Niets, denk ik.
Maar leek me wel gezond om af te doen??
Hoe kan je dan detoxen dmv je voeding? Heb je misschien een linkje fzo waar ik me kan inlezen?
Beste ray,
Wat denken jij over het gebruik van basmati rijst ipv van zilvervliesrijst? Zie jij hierin enige verschillen behalve dat het naar mijn mening een stuk beter smaakt.

Ray, ik doe sinds kort 's morgens 30min cardio op een nuchtere maag.
Voor mijn cardio pak ik 200mg caffeine en 3 bcaa's caps van 2,222mg.
5min na ik thuis kom drink ik 80g oats en 30g whey met een halve liter water.
Is dit goed zo?
Beste Ray,
Ik ben benieuwd of je nog extra tips/suggesties hebt om van 12% naar 9-10% bf te komen qua voeding. Zijn er nog bepaalde kleine hints die al verschil kunnen maken? Ik lees wel eens wat over zoutinname, zuivel schrappen, carb-cyclen etc. Zulke kleine dingen bedoel ik dus. Want nu gaat het vet verlies iets moeilijker en heb gelezen dat die laatste paar % lastig is en wil juist vvm zoveel mogelijk behouden ofc.
Momenteel doe ik al wel aan carb-cyclen met twee high carb days (de 2 zwaarste trainingen van de drie totaal). Op deze dagen eet ik op onderhoud en rest vd week ook op onderhoud ongeveer maar met cardio creeer ik een tekort en ga deze dagen low-carb.
Ben heel benieuwd en alvast bedankt mocht je kunnen helpen![]()

Ook geen bcaa's voor de cardio??Je kunt beter echt op een lege maag je cardio doen. Hoogstens een bak zwarte koffie en direct aan de gang.
Als je klaar bent wacht dan even met je ontbijt tot je lichaam weer tot rust is.
Dus: ken je nog bepaalde kleine hints en tips mbt tot voeding om die laatste paar procent eraf te krijgen, dus van 11-12% naar 9% (bv. zoutinname etc.). 
Nee hoor, je testosteronspiegel is 's ochtends hoog dus je gaat echt niet zomaar spieren afbreken. Je weet ook niet precies wat er in bepaalde bcaa's zit.. Als je er enige insulinestijging van krijgt, is het water naar de zee brengen![]()
Oke, dankjewel. Maar zou je misschien nog mijn eerste gedeelte van de vraag kunnen beantwoorden? Dat was eigenlijk hetgeen waar ik het meest nieuwsgierig naar wasDus: ken je nog bepaalde kleine hints en tips mbt tot voeding om die laatste paar procent eraf te krijgen, dus van 11-12% naar 9% (bv. zoutinname etc.).
Alvast bedankt! Altijd goed om wat meer te leren![]()

Je cortisol is 's ochtends ook hoog en genomische effecten kosten tijd, zeker bij androgenen, dus voor dat moment is het irrelevant of je testosteron hoog is. Zou ook wat betreft insuline meer verdiepen.
Dat het rode een non-argument is voor het blauwe.je testosteronspiegel is 's ochtends hoog dus je gaat echt niet zomaar spieren afbreken