Fitness Seller

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

• Topic Starter Topic Starter
Leg uit :)

Mja wat ik dus eerder zei; genomische effecten kosten tijd, zeker bij androgenen.

Is ook een van de redenen waarom je bij toediening van androgenen niet direct wat merkt (op eventuele injectiepijn na dan :D)

Je weet hoe 'n gen tot expressie komt? Wacht zal wel kijken of ik specifiek over dit iets kan vinden.
Hou je van me tegoed, kan nu niks goeds vinden en heb nog veel werk te doen :(

Laatst bewerkt:
Ga het maar even nachecken gap :)

Gaat erom dat je niet zomaar spiermassa verliest tijdens cardio ;)

K dan! Scheelt weer ;)'

,Nu in het normaal Nederlands , het is geen bigbang theorie :)

Met AR bedoelde ik androgene receptoren.

Volgende onderwerp :D

Eh ok ???

:roflol::roflol::roflol:

Heej Ray,

Lik mijn trapezius

Ray weet zich er niet meer uit te praten bij XXL, grappig, XXL > Ray deze ronde dus :)

Ray hoeft zich hier niet uit te praten. Hij deelt hier gewoon zijn kennis die hij heeft opgelopen in zijn carriere! En volgens mij is hij al goed in geslagen ! Hij volgt al die ''wetenschap'' zo niet volgens mij en kijk wat hij al bereikt heeft...
En terug ontopic aub want telkens wanneer er is een intressant topic is komt er wel iemand het verkloten???

Kan er nou nooit eens 1 topic gewoon normaal gaan?

Kan er nou nooit eens 1 topic gewoon normaal gaan?
Wat denk je zelf? Het is DBB
Elke keer als je een serieus topic met een serieuze vraag aanmaakt, weet je op voorhand al dat het topic na 1uur ontspoort

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 21:52 ----------

Ik hoef niet overal de chemische samenstelling van te weten. Mijn principes werken, dat is voldoende voor mij :)
Het is misschien een domme vraag en irrelavant, maar als je niet on bent of nog nooit on bent geweest. Is je test dan 's morgens ook hoog genoeg om die BCAA's te laten?

Ik vind je mening gewoon een beetje raar. Ik heb altijd al gelezen en gehoord dat je voor ochtend cardio bcaa's of whey moet nemen :o
En is de insulinepiek van bcaa's niet minuscuul?

Terug
Naar boven