MonoC
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als ik het open doe wel
?Jappe, hoelaat train je?
---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 12:00 ----------
Kukipushup, sorry ik kan op die bestanden geen produkten zien. Gewoon intikken dus![]()

tege 19:00 want school gaat terug beginnen.Hoi Ray,
Wat vindt jij van cardio in de ochtend op een lege maag? Verbrand je dan meer vet dan op andere tijdstippen op de dag?
Thanks!
Hey, ik zie vele mensen hun schema postten en goeie tips krijgen
Dacht doe het ook maar even, ik ben nogal een ecto die niet snel aankomt punt is dat je moet eten eten eten maar ik wou graag horen als ik van dit schema nog niet zou aankomen wat zou jij dan nog toevoegen? Het avondeten is gewoon wat de pot schaft.
Gebruik jezelf omega3/Vit B supps? zo ja wat is je ervaring ermee

maar heb wel een vetpercentage van 18% dus wil ook niet te hoog gaan in carbs omdat ik dan nog dikker word en probeer ook beetje te cutten alle bedoel probeer zeker niet bij te komen.
---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 15:15 ----------
ja heb nog een ander nieuw schema proberen toe te voegen maar lukt niet en hbe het dna proberen te kopieren maar voedingsproducten komen er niet op mag ik eht zonder de carbs eiwit en vetten is neerposten kan je er dan aan uit?
je geeft zelf al aan dat je meer honger krijgt van meer carbs, dusss
iemands carbinname is afhankelijk van je stofwisseling en je dagelijkse arbeid. Je hebt een vetpercetage van 18 dus als je nu al lager gaan in je carbs, valt er strax niks meer aan te passen
??

Hoi Ray,
Wat vindt jij van cardio in de ochtend op een lege maag? Verbrand je dan meer vet dan op andere tijdstippen op de dag?
Thanks!
Als je een. Hardgainer bent zou ik je vetten omhoog doen. Eet tussen je avondmaal en voor het slapen ook nog een maaltijd.
Ik gebruik multivitamine en mineralen, daar zit alles in![]()