Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil 2 meter worden mijn groei schijven zijn nog open en oestrogeen sluit mijn schijven.
Ja, maar dat kan ook bij andere maaltijden. Het gaat hier specifiek om het ontbijt...
Ja, veel mensen die het zo doen. Maar ik ben benieuwd naar het antwoord van Ray...Ik raad het persoonlijk af. Een echt goede verklaring heb ik er niet voor, maar in de ochtend eet ik zelf het liefst enkel complexe carbs en snelle eiwitten.
Havermout, melk, whey en een banaan bijvoorbeeld.
Vanaf 10:00 begin ik met vetten die ik in de loop van de dag een steeds groter deel laat uitmaken van de maaltijden.
De koolhydraten verlaag ik vanaf 16:00.
Dus ontbijt hoog in koolhydraten laag in vetten.
Laatste maaltijd laag in koolhydraten en hoog in vetten.
Eiwitten over de hele dag door ongeveer gelijk, maar in de ochtend en na een training snelle. Voor het slapen trage.

Ik wil 2 meter worden mijn groei schijven zijn nog open en oestrogeen sluit mijn schijven.
Ja, maar dat kan ook bij andere maaltijden. Het gaat hier specifiek om het ontbijt...

Merci! Dan neem ik hiermee aan dat je voorstander bent van een goede vetbron bij het ontbijt.Vetten zijn belangrijk voor allerlei lichaamsfuncties, zorgt ervoor dat alle vitamines worden opgenomen en houd je testosteron hoog. Je hebt immers de hele nacht geslapen, niet gegeten, dus geef het alles wat je lichaam kan gebruiken![]()

+1@ ray
misschien belachelijke vraag maar ik vraag het toch
hoe kun je de dagen dat je "platter" uitziet voorkomen of is hier geen ontkomen aan? is dit door je voeding .. je weet wel als je getraind hebt ben je mooi opgepompt.. maar als je 2 dagen rust hebt, valt alles plat. Ik stoor me hier mateloos aan eigenlijk. Of je trainingsritme/dagen aanpassen misschien?
@ ray
misschien belachelijke vraag maar ik vraag het toch
hoe kun je de dagen dat je "platter" uitziet voorkomen of is hier geen ontkomen aan? is dit door je voeding .. je weet wel als je getraind hebt ben je mooi opgepompt.. maar als je 2 dagen rust hebt, valt alles plat. Ik stoor me hier mateloos aan eigenlijk. Of je trainingsritme/dagen aanpassen misschien?

Ray heel mooi topic, ben blij dat je dit doet. Na het boek Burn the Fad feed the muscle volg ik dit ook aandachtig.
Moet zeggen erg veel geleerd en het begint zijn vruchten af te werpen.
Bedankt.