Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn voorbereiding begint als ik een wedstrijd plan
Dieeten doe ik eigelijk het hele jaar door. Maar echt strikt dieeten doe ik evengoed, tegenwoordig, 10-12 weken. Dit brengt verschillende voordelen!! bv geen cardio.
daar doen we het voor!Oke merci.Bulken doe ik eigelijk nooit. Wordt je alleen maar vet vanJe kunt ook spieren bouwen zonder te bulken. Soms probeer ik wel eens dingen uit mbt bulken maar dat is niks voor mij
![]()
Als ik klaar ben met de wedstrijden eet ik 1 a 2 dagen alles, net waar ik zin in heb, en daarna ga ik weer verder op mijn dieet maar ik zak dan iets met me eiwit en carbs en vetten gaan omhoog

Oke merci.
Eet je wel boven je onderhoud? Anders begrijp ik niet hoe je spieren opbouwt...

Ja, dat klopt, maar in de praktijk kun je dat nooit exact weten (alleen berekenen en dan nog moet je kijken wat het doet). Vandaar ook het bulken.Onderhoud vind ik zo'n stom gegeven. Dat veranderd constant! Als ik regelmatiger ga eten, gaat mijn stofwisseling omhoog. Dus me onderhoud dan ook.
Je traint toch voor spiergroei?! En je eiwitten zijn de bouwstenen![]()

Ray, heb jij niet veel moeite met al die maaltijden. ik heb belachelijk weinig tijd dus iedere keer als ik mijn rijst aan het eten ben moet ik vaak weer gaan waardoor ik het gewoon niet op krijg en thuis net voor het avondeten nog wat eet. hierdoor minder honger in avonduren. weet niet of je een tip hebt sneller te eten?![]()

Als je dit "aan de man" kunt brengen heb je misschien een gat in de markt voor alle n00bs out there. ;-)Dan heb je gewoon een goed voedingsschema nodig en misschien beter trainen![]()

Ik denk dat hij dit bedoelt:Als je dit "aan de man" kunt brengen heb je misschien een gat in de markt voor alle n00bs out there. ;-)
Het algemene beeld voor iedereen is toch cutten/bulken of IF.
Ik zal er niet over doorvragen, anders blijf ik uren bezig, want ik vind het erg interessant. Misschien kun je eens een artikeltje schrijven.![]()
Om je verbrandingsmotor harder te laten draaien, moet je juist eerst voldoende carbs eten! Je moet ergens je energie vandaan halen. Doordat je al zo laag zit, valt er ook niks meer aan te passen om vooruit te gaan.
Hoeveel je precies omhoog moet kan ik niet zeggen maar ik zou langzaam naar je onderhoud toe gaan werken om dat als richtlijn aan te houden.
Ik weet niet hoe lang je dit volgt maar denk dat het wel wat tijd gaat kosten. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar zou die hiit cardio eruit gooien
Als je dit "aan de man" kunt brengen heb je misschien een gat in de markt voor alle n00bs out there. ;-)
Het algemene beeld voor iedereen is toch cutten/bulken of IF.
Ik zal er niet over doorvragen, anders blijf ik uren bezig, want ik vind het erg interessant. Misschien kun je eens een artikeltje schrijven.![]()
Je kunt niet ieder lichaam over 1 kam scheren 
Ik studeer en werk tegelijk. Werk is kantoorbaan dus weinig beweging. Denk dat ik dan de cardio er wel in kan houden toch?
De carbs zal ik langzaam omhoog brengen. Gewoon de huidige carb bronnen verhogen of extra carb bronnen toevoegen en zoja, welke adviseer je?

Nee, dat begrijp ik. Maar nu lijkt het alleen van die "geheime" informatie die niet voor iedereen duidelijk is. Jouw werkwijze is toch behoorlijk anders dan wat we hier gemiddeld op het forum voorbij zien komen. Vandaar.Ik kan dat aan de man brengen dmv persoonlijke begeleidingJe kunt niet ieder lichaam over 1 kam scheren
![]()