Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Bofkont... Ik hoor dat je de nieuw flex lewis in je team hebt![]()
Had liever gehoord dat ik de nieuwe Lee Labrada ben
Maar Flex Lewis is ook niet verkeerd 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bofkont... Ik hoor dat je de nieuw flex lewis in je team hebt![]()
Maar Flex Lewis is ook niet verkeerd 
Had liever gehoord dat ik de nieuwe Lee Labrada benMaar Flex Lewis is ook niet verkeerd
![]()

ja. het nadeel is dat er dan maar 30 min tussen zit tussen mijn rijst + kip en mijn kwark dan.
Maar bedankt!![]()
Kwart voor negen eet je toch jou postmaaltijd? Je zegt dat je half elf naar bed gaat, dan zit er genoeg tijd tussen
Kwart over 9 eet is mijn meal.
Doe is ong 20 minuten over, en dan om kwart over 10 mijn kwark.

Hey R.S.
Gewone voeding of caseïneshake voor het slapen gaan?
P.s.
Groots fan

Hé ray, ben zelf licht confused dus hoop dat je het kan ophelderen.
Ik hoor van sommige bronnen dat eten verspreiden op de dag is achterhaald (Zie intermittent fasting enzo, werkt goed.)
Maar nu heeft een andere gozer van 106KG (muscle) me toch zitten zeggen dat je bijv ook maar zoveel eiwitten per uur kan omzetten. (natuurlijk wel afhankelijk van omstandigheden. KLopt dit nou wel of niet?
Kan ik in de praktijk nu dus wel of niet ineenkeer een hele grote maaltijd naar binnen werken als ik de uren erna daar geen kans meer voor krijg.

Achterhaald? Waarom doet elke (top)atleet het dan..
En wat was intermittent fasting ook alweer? 16uur niks eten en dan 8uur wel? Volgens mij is dat een principe overgenomen uit de koraan. Je stapt toch ook niet 's ochtends vroeg je auto in zonder dat er benzine in zit
Grote hoeveelheden eten wordt nooit allemaal opgenomen
Omdat het lichaam maar een bepaalde hoeveelheid kan opnemen
vandaar dat ik zo vaak moet poepenInderdaad, ik snap de hele hype ook niet. Je moet om de 2-3 uur eten en je lichaam kan echt niet meer dan, laten we zeggen, 50 gram eiwit opnemen. Als je bijvoorbeeld 1500 kcal in 1x eet, dan zal je lichaam zeker de helft niet opnemen, gewoon afstoten, uitpoepen en of kotsen.
Ja, hoe grotere maaltijden hoe meer je moet poepen. Ik eet 12 maaltijden per dag en ik poep nooit.