Ja4p
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 15%
Hangt er vanaf wat je doelstelling is..
---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 19:02 ----------
vet'verbranding'
gewichtsverlies.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt er vanaf wat je doelstelling is..
---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 19:02 ----------

Hee Ray,
Tof man dat je dit doet!
Ik had een vraagje: Ik begin nu eerst een beetje te wennen met een voedingsschema, en begin nu al het s'ochtends met brinta, en whey shake. In de middag tonijn op waterbasis, en whey shake na mijn training. Voor het slapen nog magere kwark. Dus een beetje de standaard dingen. Maar wat raad je aan om meteen na mijn training in te nemen? Iets van bananen of chocomelk?

Oke dsnkje!Dan had ik dat goed bedachf! En hoe zit dat met de eiwitten?
2xlichaamsgewicht?
Hoi Ray,
Ik eet normaal gesproken een flinke bak brinta met een scoop whey en wat melk en een uur later nog 4-6 volkoren sneetjes met pindakaas en kaas voordat ik ga trainen. Nu merk ik dat ik behoorlijk moe begin te raken tijdens mijn trainingen sinds ik geen dextro meer heb. Wat zou jij aanraden om nog voor het trainen te eten/ veranderen om genoeg energie te hebben tijdens de training?
Tussen de broodjes en de training zit meestal een uur. De bak brinta is 2-3 uur voor de training.
Neem binnen een uur na je training een volwaardige maaltijd. En gedurende de dag ook meer eten btw![]()
probeer eens 1,5 uur voor de training rijst met kip/steak of vis

Oke dat zal ik eens gaan proberen. Ja ik kan nu helaas niet meer eten, dat komt door school. Straks in mei ga ik er keihard tegenaan! Thanx Ray!

Hoe kijk jij naar dextrose ect voor en na de training?
Oma en ibo doen hier niks mee zover ik weet maar suijkerbuijk (die dat weer van rene heeft volgens mij) wel.
Hmm, ik neem meestal kip/vis met rijst/penne na de training. Waarom raad je dit juist aan om ervoor te nemen? Waar zit het voordeel in?

Goed topic Ray!
Mooi compleet fysiek ook!
Wat vind jij van kokosolie?