Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Hallo Ray,
Supergaaf dat je hier aan deel neemt!
Zelf ben ik nog aardig een leek m.b.t. bodybuilding.
Het bijgevoegde excel bestand bevat mijn voeding schema, dit eet ik dag in dag uit. Ik train 2x zwaar en 2 a 3x per week doe ik wielrennen 30 min op basis van HIIT.
Mijn vet% is rond de 23 en wil naar de 11.. echter heb ik het idee dat er geen gram afgaat.. wat doe ik fout?
Thanks alvast!
De indeling/hoeveelheden/productkeuze klopt niet

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 19:06 ----------
hey ray ben nu wat aan het opschrijven wat ik op een week eet en dan van daaruit een schema maken maar dna wel ineens tegoei want heb nog regelmatig honger? maar ik switch wat met kh de ene dag wat minder de andere dag wat meer is dit goed of niet ? maar hoe moet ik dan mijn cals. verder opvullen als ik laag zit in kh? mag ik als de week vroobij is het is een beetje hier neerposten dat je is kan zien. ik merk wel dat ik wat veel zondig haha vooral omdat ik gwn kei veel honger heb en ik weet niet waarom ?
Als je regelmatig honger hebt, eet je te kort

? maar ik switch wat met kh de ene dag wat minder de andere dag wat meer is dit goed of niet ? maar hoe moet ik dan mijn cals. verder opvullen als ik laag zit in kh? mag ik als de week vroobij is het is een beetje hier neerposten dat je is kan zien. ik merk wel dat ik wat veel zondig haha vooral omdat ik gwn kei veel honger heb en ik weet niet waarom ?