MuscleMeat

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

Hallo Ray,

Ten eerste wil ik je vertellen dat ik dit echt een super goed initiatief vind! En zou ik je willen vragen of je naar mijn voedingsschema zou willen kijken en of je misschien tips hebt.

Alvast bedankt!

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Ik zou je ontbijt wat omhoog schroeven. Probeer eens 70gr brinta met 50gr whey en een eetlepel lijzaadolie. Evt nog wat eieren toevoegen.
Neem met je lunch ook zo'n broodmaaltijd verhoog je kip naar 100gr per broodmaaltijd.
Half uur na je training kun je die rijstmaaltijd eten maar zou beginnen met 50gr rijst en 150gr kip. Zorg wel dat je minimaal 1,5uur voor je training je maaltijd heb genuttigd

Hey Ray,

ik kom van een vetpercentage >20. Sta nu wel redelijk droog en zou graag willen beginnen met een cleanbulk schema. Alleen ben ik bang om weer veel vet aan te komen. Hieronder mijn schema wat ik in gedachten had, zou je zeer dankbaar zijn als je het kunt checken voor me.

Bijlagen

• #1.264
Je kunt proberen om je brood te vervangen voor rijst of volkoren pasta. Ook zou ik na je trainen een volwaardige maaltijd nuttigen

Hee Ray, weer besloten om mijn clean bulk voort te zetten (Door omstandigheden was het even veel eten wat de pot schaft.).

Heb mijn voedingsschema aangepast en vernieuwd, zou je hem kunnen checken denk dat ie goed is.

Alvast bedankt!

Oh en als supps gebruik ik hierbij:

• Omega 3 (omdat ik bijna geen vis lust en eet.)
  • Vit d3. (winter)
  • Vitamine C
  • Whey
  • Creatine (Wss nr.1 van body en fitshop)
  • Misschien later ook de p-wo Strong voor de dagen waarop ik moe ben, voorlopig hiervoor de oude jack3d.

Bijlagen

Ray jij zij dat je geen zuivel at voor eiwitten omdat daar te weinig nuttige stoffen naar jou mening in zaten. Hoe denk je dan over eieren? ik merkte laatst dat het aantal eiwitten in eieren zeer tegenviel. maar 7 g per ei.

• #1.267
Ray jij zij dat je geen zuivel at voor eiwitten omdat daar te weinig nuttige stoffen naar jou mening in zaten. Hoe denk je dan over eieren? ik merkte laatst dat het aantal eiwitten in eieren zeer tegenviel. maar 7 g per ei.

Dat heb ik niet gezegt. Ik vind alleen de je de carbs beter uit andere produkten kunt halen. 2x per dag een zuivelprodukt is helemaal niet verkeerd. Eieren zijn top om in je dieet te nemen.

Goeiemorgen ray!

Ik ben momenteel bezig met een 3x10 (intensiteit) schema waar ik iedere week + 2.5kg doe op de grote oefeningen. En natuurlijk geleidelijk aan de assist's oefeningen ook verhoog. met doel massa dus.

Nu doe ik bijvoorbeeld 3x10x12kg incline curl (waar de 10de rep altijd moeizaam gaat)
Als ik hoger wil proberen zou ik dan bijvoorbeeld:
1) beter 3x8x14 doen, en eenmaal dat begint te lukken overgaan naar 3x10x16 en zo verder

2)Of onmiddellijk 3x10x14 tot failure gaan en zo verder gaan..

Heb trouwens je artikel gelezen op simply shredded, nuttige info!

Gefeliciteerd!

Congratz ray!!

Pics??

• #1.271
Thanks! Check me blog ;)

Gefeliciteerd man. Looking good .
Wie is die xxl dame dan:D

Top prestatie! :wl:

Gefeliciteerd Ray!

Goed gedaan man!

HNNNGGGGGGGG die chick :eek:

Feliciteerd!!

Gefeliciteerd Ray. Mooie pics op je blog. Strak, droog en mooie lijnen.

Gefeliciteerd man! ziet er bruut uit.

Brute foto's! Hamstrings komen zeer mooi uit op de laatste foto.
Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd geweldig

Gratz!!

Terug
Naar boven