Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou je ontbijt wat omhoog schroeven. Probeer eens 70gr brinta met 50gr whey en een eetlepel lijzaadolie. Evt nog wat eieren toevoegen.
Neem met je lunch ook zo'n broodmaaltijd verhoog je kip naar 100gr per broodmaaltijd.
Half uur na je training kun je die rijstmaaltijd eten maar zou beginnen met 50gr rijst en 150gr kip. Zorg wel dat je minimaal 1,5uur voor je training je maaltijd heb genuttigd
Ray, allereerst super chill dat je dit doet! Maar met je ontbijt heb je zo snel mogelijk die whey nodig, als je er een eetlepel lijnzaadolie bij doet dan vertraagt dit toch de opname van de whey? Is het dan niet beter de lijnzaadolie 's avonds voordat je gaat slapen door de kwark te doen? (doe ik nu ook)

Ray,
Aller eerst gefeliciteerd en leuk initiatief!
Zou je een keer naar mijn voedingsschema kunnen kijken?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/franks-cutschema-321286/
En welke soort whey adviseer je in de cut? Wil namelijk binnenkort gaan beginnen.

Haha en zou je ook feedback kunnen geven? Wat er beter kan aan m'n schema.
Ik zal eens kijken naar isolaat, thanks.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/franks-cutschema-321286/

Beste Ray,
Wat is volgens jou belangenrijker tijdens training:
-EAS of BCAA's zoals Xtend , Amino X...
Graag wat info
Alvast bedankt
Ray,
Allereerst is dit een super goed initiatief , respect ! You are in good shape great job !
Wat zijn jou ervaringen met fatburners ?
Hoi Ray,
Zou je met me mee kunnen denken om een goed voedingsschema (cut) te kunnen samenstellen?
Een goed schema begint bij de basis!
Mijn BMR is 1400 en mijn onderhoud 1950. Dit op basis van activiteitfactor 2.
- Op hoeveel kcal moet ik gaan zitten om te cutten. Het wordt een lang traject, dus kan ook bijv. de eerste weken hoger zitten en later nog snijden in de kcal.
- Welke EKV kan ik het beste aanhouden?
- Ik wil dit verdelen over vier maaltijden. Elke maaltijd zelfde aantal kcal, of wisselt dit? En moet ik voor elke maaltijd mijn EKV vasthouden?
Ik train meestal 's avonds, alleen op zaterdag 's morgens. 4x KT en daarnaast nog 2-3x cardio.
Doel is natuurlijk een strak lijf. Ik schat dat ik nu rond de 22% vet zit en wil wel richting de 17%.
Ik hoop dat je me kunt helpen aan de juiste basis, zodat ik vanuit daar verder kan werken!
Ik heb wel het idee dat sommige bijdragen aan je vetverbranding. Sommige onderdrukken je eetlust daar moet je wel voor oppassen. Produkten als l-carnitine geloof ik wel in om je laatste beetje vet 'weg te werken'. Lipo6 heb ik best goede ervaringen mee. Echter hebben vetburners alleen effect als je voeding in orde is.
---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 04:33 ----------
Ik sta al behoorlijk droog , t is meer om die vermoeidheid soms te onderdrukken. Ik heb er geen ervaring mee , welk merk raad je nog meer aan naast lipo6 ? Je hebt tegenwoordig zoveel keus.