XXL Nutrition

Breaking News XXL Nutrition protein pudding – het eerste product in Europa met HDP

Klinkt goed, maar wat is ongeveer de verwerkingstijd van dit HDP supplement ?
Zou je het dan het beste als pre-workout meal kunnen nemen om maar een dwarsstraat te noemen ?

Hoeveel % ( ongeveer ) van de carbs in het product zijn hdp?

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt goed, maar wat is ongeveer de verwerkingstijd van dit HDP supplement ?
Zou je het dan het beste als pre-workout meal kunnen nemen om maar een dwarsstraat te noemen ?

Ben niet zeker of ik begrijp wat je beodelt met verwerkingstijd ? Het eiwit is een melk-isolaat, dus iets trager. Het zou werken als preworkout maaltijd, als je het tenminste half uurtje voor de workout neemt. Houdt er rekening mee dat het ook acuut nogal vult en daarom wat zwaar kan liggen moest je het te dicht bij je workout nemen. Of ik het per se daarvoor zou gebruiken ? Niet echt, tenzij je in de workout ook nog wat cardio of ander aerobisch werk doet, gezien HDP de aerobische capciteit wel ondersteund. Doorgaans zou ik de HDP vooral tussendoor als snack gebruiken. Stilt acuut de honger, blijkt laag in calorien en hoog in eiwitten en remt de vetoxidatie niet of nauwelijks. Alternatief, als een soort semi-IF kun je dit als ontbijt nemen als je feeding window in de middag ligt. Maar valt eigenlijk behoorlijk naar believen te gebruiken. Er zijn geen negatieve eigenschappen die je beletten het te gebruiken voor of na een training.

Hoeveel % ( ongeveer ) van de carbs in het product zijn hdp?

Zoals René al aangaf, buiten de lactose uit melk zitten er zo goed als geen andere carbs in. Als je magere melk gebruikt geldt hetzelfde overigens voor vet. Het is dus een hele cleane maaltijd.

Zometeen bestellen. Iemand al smaakervaringen?

Je geeft nu een link naar exact hetzelfde topic? :D

Ik heb hem vorige week binnen gekregen en ben ZEER te spreken over de smaak. Hij smaakt echt heerlijk, mijn complimenten hiervoor XXL :thumb:

Klik er eens op ;)

En inderdaad, echt een lekker bakje pudding!

ga ik opzekers bestelen :D

Je geeft nu een link naar exact hetzelfde topic? :D

Ik heb hem vorige week binnen gekregen en ben ZEER te spreken over de smaak. Hij smaakt echt heerlijk, mijn complimenten hiervoor XXL :thumb:
:meal: Goed om te horen Rob! :wl:

Klik er eens op ;)

En inderdaad, echt een lekker bakje pudding!

:thumbs:

Laat ook even weten dan wat je er van vind.

Klinkt als een interessant product, wellicht eens proberen.

Wanneer komt er trouwens een gezonde versie van chocolade ijs op de markt? :D

Check even de info@xxl mail, kan ik zo bestellen :)

Ben benieuwd wat jullie tijdens de pauze eten :)

Daarjuist besteld...ben benieuwd :D

Terug
Naar boven