XXL Nutrition

Breaking News XXL Nutrition protein pudding – het eerste product in Europa met HDP

2 Scoops Delicious protein pudding vanille + 1 scoop Whey delicious pistache = :drool:;)

wanneer komt de choco weer binnen?

ik eet elke week 10 gram pure gelatine, als dit hier ook in zit dan ben ik over, ik ga het zeker bestellen dan, ik ga er ook kwarktaarten mee maken dan, wil recepten wel delen hiero.

ik eet elke week 10 gram pure gelatine, als dit hier ook in zit dan ben ik over, ik ga het zeker bestellen dan, ik ga er ook kwarktaarten mee maken dan, wil recepten wel delen hiero.

In onze pudding zit geen gelatine we gebruiken een andere grondstof om een pudding structuur te krijgen.

Heb voor wat samples gevraagd bij m;n bestelling :D ben benieuwd :D

Nee eigenlijk hoef je het niet als carb te rekenen en het zal ook minder calorien zijn. Maar omdat de caloriemetrie in vitro werkt moet XXL het wel declareren als carb en 4 kcal per gram rekenen, hoewel het in werkelijkheid zich meer als korte vetzuren zal gedragen en minder calorien hebben.
Vetzuren minder calorieën dan koolhydraten?

Wat een goede uitvinding. Ik zit voortaan dagelijks aan de pudding :D

-

Laatst bewerkt:
Heeft iemand deze pudding al gemaakt met water i.pv. melk?
En is het dan ook nog te eten?

Ik heb destijds met staaltjes gepregelatiniseerde HDP en Night protein de pudding nog gemaakt (toen nog verhouding 1:2) en die bewaarden toch minstens 3 dagen. De chocolade valt in elk geval qua smaak stukken beter uit dan met de night protein. De Vanille moet ik nog proeven. Tot nu toe kan ik enkel zeggen dat die geler uitvalt dan met de night protein :p

En hoe goed is de vanille smaak nu in vergelijking met Night protein? Is het zeer zoet of niet en smaakt het naar vanille pudding of toch beetje meelderig zoals bij alle (micellar) caseine proteines?

Ook, kan die HDP geen obstipatie/constipatie geven en blijft het ook zo'n 7u in je systeem zoals Night protein? Zo'n zeer vol gevoel overdag lijkt mij ook niet ideaal.

Als laatste, zal de HDP de opname van de eiwitten zelf niet belemmeren gezien er voor eiwit opname toch insuline nodig is dacht ik of vergis ik mij?

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Nee eigenlijk hoef je het niet als carb te rekenen en het zal ook minder calorien zijn. Maar omdat de caloriemetrie in vitro werkt moet XXL het wel declareren als carb en 4 kcal per gram rekenen, hoewel het in werkelijkheid zich meer als korte vetzuren zal gedragen en minder calorien hebben.

Hoe gezond zijn korte vetzuren? Is dat niet het soort vet dat snel wordt opgeslagen door het lichaam zoals botervet wat ook een kort vetzuur is?

Smaken zijn echt top. Alle 3 de smaken geprobeerd en alle 3 lekker. Vraag anders eerst ff een sample bij je bestelling.

Jammer genoeg doen ze geen samples meer. :(

Heb je ooit al andere caseine gehad ter vegelijking en smaakt deze ook echt naar een pudding toetje of toch nog altijd beetje "meelderig" zoals al andere caseines?

Jammer genoeg doen ze geen samples meer. :(

Heb je ooit al andere caseine gehad ter vegelijking en smaakt deze ook echt naar een pudding toetje of toch nog altijd beetje "meelderig" zoals al andere caseines?

Pudding is veel smeuïger dan Night Protein en smaakt meer als een "echt" toetje. We hebben tijdelijk geen samples maar die komen wel weer.

Terug
Naar boven