AndroidHealthClinic

Breaking News XXL Nutrition protein pudding – het eerste product in Europa met HDP

Dat ga ik me ook aanschaffen!:eating:
Chocoladekwark-shake heeft soms ook wel afwisseling nodig.

Zijn er toekomstplannen om HDP in nog wat producten te verwerken??

Vanille is erg lekker!! Binnenkort ook maar de choco in huis halen!

Denk dat dit mijn eerste bestelling wordt bij XXL. Dit product wil ik wel proberen nu ik een paar procent wil droppen in bf. Lijkt me chill voor op rust dagen. Klopt het dat het ook goed vult?

Denk dat dit mijn eerste bestelling wordt bij XXL. Dit product wil ik wel proberen nu ik een paar procent wil droppen in bf. Lijkt me chill voor op rust dagen. Klopt het dat het ook goed vult?

Ik had moeite met die portie binnen te krijgen..dus ik vond zeker dat het vulde :)

• Like
Waarderingen: wwe
vind het persoonlijk te dik met 250ml melk gebruik nu 300ml melk veel beter

de vanille smaakt goed eind van de week choco bestellen voor afwisseling

• Like
Vult absoluut goed!

• Like
Yes, dit product is buitengewoon ideaal in een cut.

miss door de relatief hoge totaalprijs voor een pot, toch eens een sample uitgeven / beschikbaarstellen voor dit product

heb een sample bij m'n bestelling gekregen en moet inderdaad zeggen dat het erg lekker is

maar als ik het goed begrijp is het niet alleen lekker en bevat het veel eiwit. maar ga je er ook nog meer vet door verbranden ???

als dat zo is ga ik zeker een pot bestellen

heb een sample bij m'n bestelling gekregen en moet inderdaad zeggen dat het erg lekker is

maar als ik het goed begrijp is het niet alleen lekker en bevat het veel eiwit. maar ga je er ook nog meer vet door verbranden ???

als dat zo is ga ik zeker een pot bestellen
Correct.

Binnenkort ook maar eens proberen als het echt zo goed vult.

Klopt, zeer lekker als toetje of afwisseling van een bak kwark

Terug
Naar boven