- Waardering
- 4.382
Toch mooi! Morgen mn pudding binnen als t goed is. Ben benieuwd naar jullie, bestelde voorheen altijd elders. Hoop dat jullie me kunnen overtuigen!
Ik ben benieuwd

aha jij ook al

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch mooi! Morgen mn pudding binnen als t goed is. Ben benieuwd naar jullie, bestelde voorheen altijd elders. Hoop dat jullie me kunnen overtuigen!

Dat ga ik me ook aanschaffen!
Chocoladekwark-shake heeft soms ook wel afwisseling nodig.
Zijn er toekomstplannen om HDP in nog wat producten te verwerken??
Denk dat dit mijn eerste bestelling wordt bij XXL. Dit product wil ik wel proberen nu ik een paar procent wil droppen in bf. Lijkt me chill voor op rust dagen. Klopt het dat het ook goed vult?

Yes, dit product is buitengewoon ideaal in een cut.Denk dat dit mijn eerste bestelling wordt bij XXL. Dit product wil ik wel proberen nu ik een paar procent wil droppen in bf. Lijkt me chill voor op rust dagen. Klopt het dat het ook goed vult?
miss door de relatief hoge totaalprijs voor een pot, toch eens een sample uitgeven / beschikbaarstellen voor dit product
Volgens mij komt dit er wel, ze hebben van andere delicious producten ook samples.
Volgens mij komt dit er wel, ze hebben van andere delicious producten ook samples.
vriend van mij had gemailed, blijkbaar komen er geen..
Correct.heb een sample bij m'n bestelling gekregen en moet inderdaad zeggen dat het erg lekker is
maar als ik het goed begrijp is het niet alleen lekker en bevat het veel eiwit. maar ga je er ook nog meer vet door verbranden
als dat zo is ga ik zeker een pot bestellen
nou dat is dus echt super! eerst volgende bestelling meteen een hele pot mee bestellen. tnx!

Na het aanmaken een uurtje in de vriezer, lekkerrrrrr
Klopt, zeer lekker als toetje of afwisseling van een bak kwark