MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero!

• Topic Starter Topic Starter
Even off-topic gaan.

Voor degene die geïnteresseerd zijn in die rare "Ebly" die ik regelmatig eet.

Ebly

Om je in amper 10 minuten te laten proeven van alle natuurlijke weldaden van tarwe, hebben wij de graankorrels onderworpen aan een delicaat kookproces waardoor alle voedingswaarden behouden blijven.

Ebly graankorrels zijn van nature:
- Rijk aan vezels.
- Een bron van eiwitten.
- Een bron van fosfor.
- Rijk aan vitamine PP.

Voedingswaarden per 100g

*Energie : 1456 kj / 343 kcal
*Eiwitten : 12,1g
*Koolhydraten : 70,5g
-waarvan suikers : 1,6g
*Vetten : 1,4g
-waarvan verzadigd : 0,7g
*Voedingsvezels : 6,1g
*Natrium : 0,018g
*Vitamine PP : 8,4mg
-% van de A.D.H. : 46%
*Fosfor 230mg
-% van de A.D.H. : 28,7%

Ik vind dit best goede voedingswaarden hebben, en het is bovendien bijzonder lekker! :D Echt een aanrader!

Dan heb ik ook nog nieuwe pindakaas gekocht.

Het merk is "eko land" :p

Ingrediënten: pinda's 99,25%*, zeezout 0,75%. *pinda's van gecontroleerd biologische teelt. Kan sporen bevatten van noten en sesam.
Gebruik: Mocht er na een tijdje bovenop een olielaagje ontstaan, dan kun je 't gewoon even doorroeren.

Voedingswaarden per 100g
*Energie : 2376 kj / 573 kcal
*Eiwitten : 28g
*Koolhydraten : 10g
-waarvan suikers : 0g
*Vetten : 47g
-waarvan verzadigd : 9g
-waarvan enkelvoudig onverzadigd : 14g
-waarvan meervoudig verzadigd : 24g
*Voedingsvezels : 12g
*Natrium : 0,3g

Wat is jullie mening over deze pindakaas? :meal:

3487400000019.jpg

3783DSCF3352.jpg

Ik vind je trapwerk echt indrukwekkend hoog al hoor.. Helemaal omdat je net begint, ik heb al moeite met de 60 Shrugs..

Thanx voor die eblyuitleg..

beest!!! trainen ipv leren :o hahaha go for it!

Ik vind je trapwerk echt indrukwekkend hoog al hoor.. Helemaal omdat je net begint, ik heb al moeite met de 60 Shrugs..

Jaah, en dat trapwerk is alsmaar stijgende! :)
Lekker bezig man, je komt er wel;)
Thnx!
beest!!! trainen ipv leren :o hahaha go for it!
Wooh, Tymen! Morgen is het rustdag dus terwijl de spiertjes groeien kan ik wat leren ;)

dan sloop je die hersencellen zeker, voor supercompensatie, word je slimmer ;)

waar eindig het bij die jongen, zelfs zijn hersenen blijven nog niet gespaard!

props man! keep it up! (y)

Nice. Ik train nu 2 maanden en ik benchpress 20kg :( :( :( En ben 17! :S

Nice. Ik train nu 2 maanden en ik benchpress 20kg :( :( :( En ben 17! :S
Gewoon rustig aandoen, en vooral goed eten/rusten! Als je niet hoger geraakt op de bench press, ga dan pressen met dumbbells en kijk eens wat je daarmee bereikt, ook kan je eens gaan incline bench pressen!

Goed bezig met zowel je trainingen als je voeding.:)

Gewoon rustig aandoen, en vooral goed eten/rusten! Als je niet hoger geraakt op de bench press, ga dan pressen met dumbbells en kijk eens wat je daarmee bereikt, ook kan je eens gaan incline bench pressen!
Of je kan ook meer gaan eten, ik vermoed dat het daar aan gaat liggen...

OT: waar heb je die pindakaas gehaald?

netjes hoor die shrugs!

trapwerk hoor je gewoon met hele zware gewichten te doen, als je een gewicht gebruikt wat je kunt deadliften, dan is het te licht.

Of je kan ook meer gaan eten, ik vermoed dat het daar aan gaat liggen...

OT: waar heb je die pindakaas gehaald?

netjes hoor die shrugs!
Pindakaas komt uit een biologische voedingswinkel in Gent, weet niet meer precies waar :(
trapwerk hoor je gewoon met hele zware gewichten te doen, als je een gewicht gebruikt wat je kunt deadliften, dan is het te licht.
Inderdaad, ik geef je gelijk maar ik ben nog niet "zo" lang bezig met shruggen en ik wil gewoon niet te snel stijgen met de gewichten en de techniek perfect uitvoeren ;)

als je die 180 kg wel kan deadliften idd ja.

als je die 180 kg wel kan deadliften idd ja.
wtf is dat voor bullshit, ik deadlift 170, maar kan wel maar 110-130kg shruggen. Bekijk je traps eens tegenover je rug en vergelijk de grote en dus de kracht die je kan gebruiken, oelewapper...
tevens gebruik je ook benen met je deadlift...

wtf is dat voor bullshit, ik deadlift 170, maar kan wel maar 110-130kg shruggen. Bekijk je traps eens tegenover je rug en vergelijk de grote en dus de kracht die je kan gebruiken, oelewapper...
tevens gebruik je ook benen met je deadlift...

Ja fnie dan..:rolleyes:

erector spinae heeft te maken met een hefboomwerking, traps niet. probeer een hang cleans en powershrugs te doen g3rr2 als je traps achterlopen.

erector spinae heeft te maken met een hefboomwerking, traps niet. probeer een hang cleans en powershrugs te doen g3rr2 als je traps achterlopen.
traps lopen helemaal niet achter pipo, wat jij beweert is gewoon de dikste bullshit ooit

Terug
Naar boven