AndroidHealthClinic

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Komt wel sniper ;) Maar denk niet dat je meteen alles gaat kunnen heffen, het zal ook opbouwen zijn en even gewoon worden :D

Ja klopt :p, eerst in een gym komen uberhaupt... :o
 
Klopt, het is ook geen powerlifting, het was enkel om jou te motiveren en te laten zien dat je echt goed bezig bent :D

@ Keranos, heb je ook gelijk in, maar echt niet normaal hoeveel deze jongen vooruit gaat:D.
het is geen pl maar je hebt wel de PL en gewichthef tags onder je naam staan??
 
het is geen pl maar je hebt wel de PL en gewichthef tags onder je naam staan??

Ik bedoel geen pl wedstrijd tussen ons (Yosh en ik). Pl & Gewichtheffen blijft interessant natuurlijk:D
 
zie je jezelfs meer als BB, PL of GH?

BB en PL eigenlijk,
Bodybuilding omdat ik wat om men fysiek geef.
PL omdat een PR mij een extra kick geeft, en ik lage rep range's fijner vind trainen.

GH staat op een laag pitje omdat ik er een blessure door opgelopen heb met cleanen, en ik eigenlijk niemand heb die mij wel een goede techniek aan kan leren.
 
Toen ik je voor het eerst zag langskomen op dit forum dacht ik niet dat je het lang ging volhouden.
Heb me duidelijk enorm vergist in jou. Heel knap hoe vastberaden en volwassen je dit op jou leeftijd oppakt.

Was sniperx ook maar zo.
 
Toen ik je voor het eerst zag langskomen op dit forum dacht ik niet dat je het lang ging volhouden.
Heb me duidelijk enorm vergist in jou. Heel knap hoe vastberaden en volwassen je dit op jou leeftijd oppakt.

Was sniperx ook maar zo.

Mee eens - ik dacht hetzelfde :rolleyes:
Je bent écht netjes bezig!
 
Powerbuilder is ook ftw. :)
Ja Yoshuba heeft zich bewezen een beest te zijn, nou maar kijken wat SniperX met al die extra gewichten gaat doen. :p
 
Toen ik je voor het eerst zag langskomen op dit forum dacht ik niet dat je het lang ging volhouden.
Heb me duidelijk enorm vergist in jou. Heel knap hoe vastberaden en volwassen je dit op jou leeftijd oppakt.

Was sniperx ook maar zo.

Mee eens - ik dacht hetzelfde :rolleyes:
Je bent écht netjes bezig!

Powerbuilder is ook ftw. :)
Ja Yoshuba heeft zich bewezen een beest te zijn, nou maar kijken wat SniperX met al die extra gewichten gaat doen. :p

Hmm...SniperX is veel veranderdt sinds kort...ben ook benieuwd!

Iedereen echt hartelijk bedankt! Motivatie is top! :D
Morgen hard knallen!:wl:
 
succes met knallen dan :p Wat ga je morgen pakken
 
Zet em op he Yosh morgen :D
Als je light - heavy en medium dagen gaat inlassen wil ik je best helpen met het aanpassen van je schema.
Heb je trouwens je assistance oefeningen ook vast staan? Anders kunnen we daar ook wel even naar kijken?
 
succes met knallen dan :p Wat ga je morgen pakken
morgen pak ik vast en zeker de 5x80kg squat en nog een heleboel andere oefeningen :)
Zet em op he Yosh morgen :D
Als je light - heavy en medium dagen gaat inlassen wil ik je best helpen met het aanpassen van je schema.
Heb je trouwens je assistance oefeningen ook vast staan? Anders kunnen we daar ook wel even naar kijken?
Hmm...jah, het is mij al aangeraden geweest om te minderen met altijd heavy te squatten, weet eigenlijk ook niet wat ik moet doen, het gaat best goed nu;) Assistance oefeningen staan niet echt vast, soms eens wat afwisseling, zorgt voor goeie groeiprikkels! :D
 
morgen pak ik vast en zeker de 5x80kg squat en nog een heleboel andere oefeningen :)

That's the spirit!

Hmm...jah, het is mij al aangeraden geweest om te minderen met altijd heavy te squatten, weet eigenlijk ook niet wat ik moet doen, het gaat best goed nu;) Assistance oefeningen staan niet echt vast, soms eens wat afwisseling, zorgt voor goeie groeiprikkels! :D

Okee, hoevaak per week squat je nu? En hoeveel sets elke keer?
Assistance zou ik wel 'een beetje' vast zetten.
Bijv:
- training 1: 3 setjes biceps (dumbbell curl/ hammer curl / barbell curl etc.)+ 3 setjes triceps (tricep dips / triceps extension / cgbp)
- training 2: 3 setjes borst (dumbbell flys / cable flyes) + 3 setjes calves (standing calve raise / seated calve raise)
- training 3: 3 setjes traps (dumbbell shrugs / barbell shrugs) + 3 setjes rug (chin ups / pull ups / hyper extensions)

Dan weet je zeker dat je alles in een week pakt. Je hoeft niet steeds de zelfde oefening voor assistance te doen. Zoals je zei: afwisseling = the key.
 
That's the spirit!



Okee, hoevaak per week squat je nu? En hoeveel sets elke keer?
Assistance zou ik wel 'een beetje' vast zetten.
Bijv:
- training 1: 3 setjes biceps (dumbbell curl/ hammer curl / barbell curl etc.)+ 3 setjes triceps (tricep dips / triceps extension / cgbp)
- training 2: 3 setjes borst (dumbbell flys / cable flyes) + 3 setjes calves (standing calve raise / seated calve raise)
- training 3: 3 setjes traps (dumbbell shrugs / barbell shrugs) + 3 setjes rug (chin ups / pull ups / hyper extensions)

Dan weet je zeker dat je alles in een week pakt. Je hoeft niet steeds de zelfde oefening voor assistance te doen. Zoals je zei: afwisseling = the key.
Hmm...nu squat ik 3 keer per week, lijkt me wel leuk om de assistance zo in te delen want nu doe ik gewoon elke training voor bijna elke spiergroep een oefening, je moet maar eens kijken in mijn trainingen dan wordt het vast duidelijk! :D
 
zijn het full squats dat je pakt ? :p
 
zijn het full squats dat je pakt ? :p
wou ook net vragen hoe diep je squatte, zag een filmpje van je in het PL gedeelte en dat was maar net parallel.
Beter ga je minstens below parallel, zeker als beginnende krachtsporter
 
wou ook net vragen hoe diep je squatte, zag een filmpje van je in het PL gedeelte en dat was maar net parallel.
Beter ga je minstens below parallel, zeker als beginnende krachtsporter
Ok, zal morgen eens proberen wat dieper te gaan, wel pak ik nog die 80kg hoor! :D
Morgen doe ik het zo.
1x15x60kg
1x12x70kg
3x5x80kg
1x10x75kg

Misschien die 80kg op parallel en de rest iets dieper.
 
Okee, dus je gaat de assistance indelen?

Aanpak voor je squat:
Ik zou niet 3 x per week voluit blijven squatten als ik jou was.
Heb je wel eens ge-frontsquat? Dat zou je kunnen proberen.
Of anders kan je ook op woensdag een setje minder squaten, en alles op een lichter gewicht.
 
Back
Naar boven