MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero!

doodgaan onder de bar is lekker... doe ik met regelmaat :D

Squats zijn weer zeer netjes!

Tsjah , allemaal ecto anabolen spuiters :D.
Zolang je zelf maar goed traint. Bij mij zie je vooral niemand die benen traint , echt niet normaal... Alsof een LB niet bestaat ( mjah ik mag niet praten , 3-4 mnd geleden deed ik ze ook maar af en toe een keertje :P)

zeer goede Squats als je t vergelijkt met je andere stats!

Jij moet het net als mij hebben van je benen.. verder lekkere training.. en branden die quads :)

Ziet er heel goed uit voor een kerel van 15 jaar, goede pr op de dead.

• Topic Starter Topic Starter
lekker geknald yosh
grats met de deadlift pr

je zal je quads morgen wel voelen idd :D
Bedankt Mike! Dat weet je maar zeker!:)
doodgaan onder de bar is lekker... doe ik met regelmaat :D
Idd..ik hou er gewoon van!
Squats zijn weer zeer netjes!

Tsjah , allemaal ecto anabolen spuiters :D.
Zolang je zelf maar goed traint. Bij mij zie je vooral niemand die benen traint , echt niet normaal... Alsof een LB niet bestaat ( mjah ik mag niet praten , 3-4 mnd geleden deed ik ze ook maar af en toe een keertje :P)
Ghehe..ik ken het;)
zeer goede Squats als je t vergelijkt met je andere stats!
Bedankt grote!
Zeker weten , en volume is ook wel serieus zwaar.

De testosteron ( geproduceert door been training :P) zal je bovenlichaam ook wel doen groeien :)
Jah! Test is what i want!:D
Jij moet het net als mij hebben van je benen.. verder lekkere training.. en branden die quads :)
You know it bro!
Ziet er heel goed uit voor een kerel van 15 jaar, goede pr op de dead.
Thnx goeroe, van jou heb ik een heleboel geleerd!:cool:

Echt waar..die motivatie die komt van al die reacties doet echt iedereen goed!:D Samen sleuren we elkaar door de moeilijke tijden!

Laatst bewerkt:
15 jaar en dan zo'n training eruit gooien
jij komt er wel
ga zo door

Meeste gasten bij mijn gym met een goeie fysiek trainen ook echt 5 jaar ofzo terwijl je hun fysiek eigenlijk met goed trainen en eten misschien wel in half van dat aantal haalt. En overigens is het gebruik van AAS hier en daar ook aanwezig maar de fysieken hier zijn van 90% niet zo wow op een paar profs en bodybuilders na. (bijvoorbeeld een gast die voor z'n laatste 60kg dumbbell press doet met 8 reps :eek:)
Kortom, betere fysieken in je gym betekent harder werken voor jou! Altijd jezelf omhoog werken naar de beste in je gym no matter what. :)

Lekker Yosh :) ik dacht laat ik is een keer komen kijken hoe jij ervoor staat. Hoge squats vandaag moet ik er ook weer aan geloven. Maarja de rest trekt ook wel weer bij

Kortom, betere fysieken in je gym betekent harder werken voor jou! Altijd jezelf omhoog werken naar de beste in je gym no matter what. :)

Nee, hij moet gewoon naar zichzelf kijken en niet gaan vergelijken met anderen die ouder zijn, langer trainen, etc. .

Gaat goed Yos. ;)

Nee, hij moet gewoon naar zichzelf kijken en niet gaan vergelijken met anderen die ouder zijn, langer trainen, etc. .
Maar je kan het wel als motivatie gebruiken!

Ja Yosh, het gaat lekker! Lekkerder dan bij mij momenteel. Zit even in een motivatie dalletje, maar daar kom ik ook wel weer uit!

15 jaar en dan zo'n training eruit gooien
jij komt er wel
ga zo door
Bedankt Ove, van jou heb ik ook nog wat te leren:)
Meeste gasten bij mijn gym met een goeie fysiek trainen ook echt 5 jaar ofzo terwijl je hun fysiek eigenlijk met goed trainen en eten misschien wel in half van dat aantal haalt. En overigens is het gebruik van AAS hier en daar ook aanwezig maar de fysieken hier zijn van 90% niet zo wow op een paar profs en bodybuilders na. (bijvoorbeeld een gast die voor z'n laatste 60kg dumbbell press doet met 8 reps :eek:)
Thnx Mino! ****ing motivatie weer!:D
Same here!

Oh wacht... ik ben de enige vrouw tussen de buffels... :o
Ghehe..DW kan haar mannetje wel staan!
Lekker Yosh :) ik dacht laat ik is een keer komen kijken hoe jij ervoor staat. Hoge squats vandaag moet ik er ook weer aan geloven. Maarja de rest trekt ook wel weer bij

Gaat goed Yos. ;)
Ja..dat is wel waar..bedankt gast!
Maar je kan het wel als motivatie gebruiken!

Ja Yosh, het gaat lekker! Lekkerder dan bij mij momenteel. Zit even in een motivatie dalletje, maar daar kom ik ook wel weer uit!
Thnx Kev, haal je woede uit dat dipje en knal het er ****ing uit makker! Heffen maar!:wl:

Deze avond misschien nog een griptraining...maar het waait zo verdomd hard dat fietsen bijna onmogelijk wordt:p

Griptraining Donderdag 3 september. SetsxRepsxGewicht.

Reverse barbell wrist curl

3x8x22,5kg

Barbell wrist curl

3x10x30kg PR!

Barbell static hold

3xFailurex95kg

Dumbbell static hold

3xFailurex36kg

Commentaar: Het kot zat bomvol!:o Overal waren mensen bezig aan het trainen...ik hou er niet van! Morgen ****ing hard knallen!:wl:

Zeker veel :sd: of hebben jullie ook serieuze gasten.. morgen gaan we knallen man :D

Lekkere korte training. Heerlijk die overkill in je onderarmen door zo'n griptraining, he? :)

Griptraining Donderdag 3 september. SetsxRepsxGewicht.

Reverse barbell wrist curl

3x8x22,5kg

Barbell wrist curl

3x10x30kg PR!

Barbell static hold

3xFailurex95kg

Dumbbell static hold

3xFailurex36kg

Commentaar: Het kot zat bomvol!:o Overal waren mensen bezig aan het trainen...ik hou er niet van! Morgen ****ing hard knallen!:wl:

daarom train ik overdag
de gym is dan bijna voor mij alleen
bijna dan
want het cardio-gedeelte is bijna altijd vol met huismeisjes:)

Terug
Naar boven