Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmh..daar heb ik idd al veel meer over gehoord, laten we het eens proberen!Vervang je Bench Press met Dumbbell Presses voor een week of 2/3. Ga dan weer benchen en dan zul je makelijk PR's behalen.![]()

Njah..school =Goeie squats again.. hetzelfde hier.. BP is en blijft heel zwaar.. ik zit ongeveer hetzelfde niveau.. duw 40kg maar kom echt niet hoger.
succes met je school ik moet zo aan het engels m'n slechtste vak

door 2 a 3 weken te dumbbell presses zal zijn bench niet omhoog gaan, van 2 a 3 maanden daarentegen![]()

ja daar kom je mee weg zolang je niet echt op een plateau zit... als je een keer ECHT op een plateau zit gaat dat grapje echt niet lukken![]()

ik heb anders toch veel te lang naar mijn zin vastgezeten op 95kg bench...
Die squats zijn weer nice Yosh! Betreft die bench eens dumbbells pakken idd!

Is goed CM!G3rr3 heeft hier wel gelijk, 2 tot 3 weken betekenen, wanneer je al maanden bezig bent, bijna niets meer.
2 tot 3 maanden daarintegen kunnen inderdaad al flink wat meer betekenen. veranderen van trainingsschema, en vooral je voedingspatroon in orde brengen zijn imo de enige dingen die je nodig hebt om een plateau te doorbreken.
Bedankt marvin! Dumbbells ga ik zeker proberen, hopelijk met resultaatDie squats zijn weer nice Yosh! Betreft die bench eens dumbbells pakken idd!

Jeps..gaan met die banaan!

Hmh..daar heb ik idd al veel meer over gehoord, laten we het eens proberen!
Njah..school =
Ondertussen alweer 65,4kg!![]()
Hehe..ik doe die 12 reps met 60kg als opwarming. Misschien kan ik wel zwaarder squatten maar nu begin ik toch weer heel erg traag progressie te maken, door 2 weken op vakantie geweest te zijn.Ik snap dat niet kerel 12x60kg squat , ik deed vandaag 10x en ik dacht al bij mezelf van. Dan maar snel die 80 een paar keer en de 100 dan ben ik er van af
, imo als je 2*5*80 kunt , kan je dan geen 90 of mss 100?
Insane volume altijd op die squat!

De squat gaat niet zo lekker meer
..Heb vandaag echt veel gezweet en gezucht wat me ook een enorm voldaan gevoel geeft!
Maarja..het kan niet allemaal rooskleurig zijn..zometeen nog wat studeren voor school..fijne avond iedereen