AndroidHealthClinic

Yoshuba': From Zero to Hero!

Goeie squats again.. hetzelfde hier.. BP is en blijft heel zwaar.. ik zit ongeveer hetzelfde niveau.. duw 40kg maar kom echt niet hoger.
succes met je school ik moet zo aan het engels m'n slechtste vak

• Topic Starter Topic Starter
Vervang je Bench Press met Dumbbell Presses voor een week of 2/3. Ga dan weer benchen en dan zul je makelijk PR's behalen. ;)
Hmh..daar heb ik idd al veel meer over gehoord, laten we het eens proberen!:)
Goeie squats again.. hetzelfde hier.. BP is en blijft heel zwaar.. ik zit ongeveer hetzelfde niveau.. duw 40kg maar kom echt niet hoger.
succes met je school ik moet zo aan het engels m'n slechtste vak
Njah..school = :fuu:

Ondertussen alweer 65,4kg! :D

Lekker bezig zeg!

door 2 a 3 weken te dumbbell presses zal zijn bench niet omhoog gaan, van 2 a 3 maanden daarentegen ;)

door 2 a 3 weken te dumbbell presses zal zijn bench niet omhoog gaan, van 2 a 3 maanden daarentegen ;)

Mwa, je hebt niet zo gek veel afwisseling nodig, of tenminste ik niet. Soms doe ik voor de grap 1x DB Press en vervolgens doe ik bij de volgende keer BP alweer wat hogere gewichten of meer reps. :p

ja daar kom je mee weg zolang je niet echt op een plateau zit... als je een keer ECHT op een plateau zit gaat dat grapje echt niet lukken ;)

ja daar kom je mee weg zolang je niet echt op een plateau zit... als je een keer ECHT op een plateau zit gaat dat grapje echt niet lukken ;)

Klopt, maar we zijn nog jong dus een echte plateau is bij langerna niet ter sprake. :p

ik heb anders toch veel te lang naar mijn zin vastgezeten op 95kg bench...

zucht...

G3rr3 heeft hier wel gelijk, 2 tot 3 weken betekenen, wanneer je al maanden bezig bent, bijna niets meer.

2 tot 3 maanden daarintegen kunnen inderdaad al flink wat meer betekenen. veranderen van trainingsschema, en vooral je voedingspatroon in orde brengen zijn imo de enige dingen die je nodig hebt om een plateau te doorbreken.

Die squats zijn weer nice Yosh! Betreft die bench eens dumbbells pakken idd!

G3rr3 heeft hier wel gelijk, 2 tot 3 weken betekenen, wanneer je al maanden bezig bent, bijna niets meer.

2 tot 3 maanden daarintegen kunnen inderdaad al flink wat meer betekenen. veranderen van trainingsschema, en vooral je voedingspatroon in orde brengen zijn imo de enige dingen die je nodig hebt om een plateau te doorbreken.
Is goed CM!:thumbs:
Die squats zijn weer nice Yosh! Betreft die bench eens dumbbells pakken idd!
Bedankt marvin! Dumbbells ga ik zeker proberen, hopelijk met resultaat;)
Misschien binnenkort ook wat voor mij :)
Jeps..gaan met die banaan!:banana:

Nu lekker eten! School is zo ****ing vermoeiend! Hele dag op die banken zitten en bijna in slaap vallen..

School is zeker een drama man :( maarja ik denk maar zo hoe harder je werkt hoe sneller je er vanaf bent :)

Ik snap dat niet kerel 12x60kg squat , ik deed vandaag 10x en ik dacht al bij mezelf van :fuu:. Dan maar snel die 80 een paar keer en de 100 dan ben ik er van af :P, imo als je 2*5*80 kunt , kan je dan geen 90 of mss 100?

Insane volume altijd op die squat!

Ik snap dat niet kerel 12x60kg squat , ik deed vandaag 10x en ik dacht al bij mezelf van :fuu:. Dan maar snel die 80 een paar keer en de 100 dan ben ik er van af :P, imo als je 2*5*80 kunt , kan je dan geen 90 of mss 100?

Insane volume altijd op die squat!
Hehe..ik doe die 12 reps met 60kg als opwarming. Misschien kan ik wel zwaarder squatten maar nu begin ik toch weer heel erg traag progressie te maken, door 2 weken op vakantie geweest te zijn.

Training Woensdag 9 september. SetsxRepsxGewicht.

Below parallel squat > Ehh..hopelijk geen plateau...:sad:

1x12x60kg
1x8x70kg
3x5x80kg
1x8x70kg

Military press

1x8x25kg
1x8x32,5kg
1x5x32,5kg
1x5x30kg
1x6x25kg

Bent-over barbell row > Lekker!:rocknana:

1x10x45kg
3x6x52,5kg PR!
1x7x50kg

Assistance oefeningen:

Tricep dips SS Dumbbell hammer curls

1x9xlichaamsgewicht
1x6xlichaamsgewicht SS 1x12x9kg 1x10x9kg 1x8x9kg
1x5xlichaamsgewicht

Incline dumbbell bench press SS One-arm dumbbell rows

1x10x14kg
2x8x14kg SS 3x10x17kg

Cable curl SS Cable pushdown > Verschrikkelijke pomp in onderarmen!:yes:

1x12x35kg
2x10x35kg SS 3x12x55kg rep PR

Seated leg curl SS Hyperextension 45-degree

3x12x70kg SS 3x12x18kg PR!

Dumbbell shrugs SS Barbell shrugs SS Behind the back barbell shrugs

3x12x28kg rep PR SS 3x12x67,5kg PR! SS 2x10x67,5kg PR!

Commentaar: Oefff..ben blij dat deze training voorbij is, wat een hells volume!:army: De squat gaat niet zo lekker meer:dunno:..Heb vandaag echt veel gezweet en gezucht wat me ook een enorm voldaan gevoel geeft!:)

Off-topic: Morgen zal ik die spierpijn waarschijnlijk wel voelen:D Maarja..het kan niet allemaal rooskleurig zijn..zometeen nog wat studeren voor school..fijne avond iedereen:zzz:

Terug
Naar boven