AndroidHealthClinic

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Griptraining Donderdag 3 september. SetsxRepsxGewicht.

Reverse barbell wrist curl

3x8x22,5kg

Barbell wrist curl

3x10x30kg PR!

Barbell static hold

3xFailurex95kg

Dumbbell static hold

3xFailurex36kg

Commentaar: Het kot zat bomvol!:o Overal waren mensen bezig aan het trainen...ik hou er niet van! Morgen ****ing hard knallen!:wl:


ik dacht laat ik het netjes zeggen
idd huismeisjes
inspiratielevel 10 als ik begin
;)
 
ik dacht laat ik het netjes zeggen
idd huismeisjes
inspiratielevel 10 als ik begin
;)

Don't be shy, test is always welcome! :thumbs:
 
Zeker veel :sd: of hebben jullie ook serieuze gasten.. morgen gaan we knallen man :D
Inderdaad..bijna vol met Borst, biceps en buik gasten..:p Maar toch 2 à 3 serieuze trainers:)
Lekkere korte training. Heerlijk die overkill in je onderarmen door zo'n griptraining, he? :)
Jah! Doet me wel goed, het heeft denkik wel al mijn grip verbeterd!
daarom train ik overdag
de gym is dan bijna voor mij alleen
bijna dan
want het cardio-gedeelte is bijna altijd vol met huismeisjes:)
Jep..normaal train ik 's morgens tijdens de vakantie..maarja nu dat het school is zijn het deze uren;)

Zometeen proberen te knallen na een vermoeiende schoolweek!:o
 
Training Vrijdag 4 september. SetsxRepsxGewicht.

Below parallel squat > Pfft...:mad:

1x12x60kg
1x8x70kg
2x5x80kg
1x5x77,5kg
1x6x70kg

Military press

1x8x25kg
1x8x32,5kg
1x5x32,5kg
1x5x30kg
1x6x25kg

Bent-over barbell row

1x10x45kg
3x8x50kg rep PR
1x8x45kg

Assistance oefeningen:

Tricep dips SS Dumbbell incline curls

1x6xlichaamsgewicht +4kg
1x4xlichaamsgewicht +4kg SS 1x10x8kg 2x8x8kg
1x6xlichaamsgewicht

T-bar row

1x12x32,5kg
2x8x32,5kg

Incline bench press

1x12x20kg
1x8x35kg
2x6x40kg
1x5x40kg

Barbell upright rows

1x12x22,5kg
2x10x25kg

Standing calf raises SS Seated calf raises

3x12x85kg SS 1x10x60kg 1x6x60kg 1x10x55kg

Commentaar: Njah..wat moet ik ervan zeggen:o..Ben niet echt tevreden van deze training. Na een vermoeiende schoolweek moest ik me haasten om te gaan trainen en bovendien zat de gym ook bomvol. Kortom, een training om snel te vergeten. Zondag moet het gewoon ****ing hard gaan!:p

Off-topic: Dit is dus een training van gisterenavond, zit momenteel met een beetje weinig motivatie omdat mijn zus maar blijft zagen dat de whey enz. dat ik gebruik zo schadelijk is en dat krachttraining ook niet goed is voor mijn leeftijd..ze wil me maar niet geloven..:( Binnekort eens enkele bewijzen opzoeken daarover (misschien iemand die hier al iets over heeft?). Ook is school alweer begonnen en heb ik nu al huiswerk..verdomme toch...
 
BLABLABLA een hele training


Commentaar: Njah..wat moet ik ervan zeggen:o..Ben niet echt tevreden van deze training. Na een vermoeiende schoolweek moest ik me haasten om te gaan trainen en bovendien zat de gym ook bomvol. Kortom, een training om snel te vergeten. Zondag moet het gewoon ****ing hard gaan!:p

Off-topic: Dit is dus een training van gisterenavond, zit momenteel met een beetje weinig motivatie omdat mijn zus maar blijft zagen dat de whey enz. dat ik gebruik zo schadelijk is en dat krachttraining ook niet goed is voor mijn leeftijd..ze wil me maar niet geloven..:( Binnekort eens enkele bewijzen opzoeken daarover (misschien iemand die hier al iets over heeft?). Ook is school alweer begonnen en heb ik nu al huiswerk..verdomme toch...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/tiener-bodybuilding-basis-inleiding-142000/#post2430584 hier vind je een heel stuk over jongeren die beginnen.. en school moet gewoon te combineren zijn.. als je goed je best doet in de les en verder goed plant valt het hartstikke mee. :cool:

Fijn weekend nog
 
school en trainen zijn zeker te combineren, ik sliep bijna alle lessen en toch A attest gehaald... en je zus zou beter eens wat informatie opzoeken ipv zo irritante en foute opmerkingen te maken. onwetende mensen kunnen soms heel vervelend doen als ze niet willen toegeven. succes bro
 
hoeveel uren maak je op school per week?
Kan me toch niet voorstellen dat het er meer dan 25-30 zullen zijn. Dan valt het idd makkelijk te combineren.
 
hoeveel uren maak je op school per week?
Kan me toch niet voorstellen dat het er meer dan 25-30 zullen zijn. Dan valt het idd makkelijk te combineren.

Ik weet niet of het in belgie nu ook zo is dat je een bepaald aantal uur moet hebben tenminste hier moet dat nu wel dus zal wel rond de 30-35 uur zijn en dan komt er nog huiswerk toetsen al dat soort shit.

Maar goede training ;)
 
Training Vrijdag 4 september. SetsxRepsxGewicht.

Below parallel squat > Pfft...:mad:

1x12x60kg
1x8x70kg
2x5x80kg
1x5x77,5kg
1x6x70kg

Military press

1x8x25kg
1x8x32,5kg
1x5x32,5kg
1x5x30kg
1x6x25kg

Bent-over barbell row

1x10x45kg
3x8x50kg rep PR
1x8x45kg

Assistance oefeningen:

Tricep dips SS Dumbbell incline curls

1x6xlichaamsgewicht +4kg
1x4xlichaamsgewicht +4kg SS 1x10x8kg 2x8x8kg
1x6xlichaamsgewicht

T-bar row

1x12x32,5kg
2x8x32,5kg

Incline bench press

1x12x20kg
1x8x35kg
2x6x40kg
1x5x40kg

Barbell upright rows

1x12x22,5kg
2x10x25kg

Standing calf raises SS Seated calf raises

3x12x85kg SS 1x10x60kg 1x6x60kg 1x10x55kg

Commentaar: Njah..wat moet ik ervan zeggen:o..Ben niet echt tevreden van deze training. Na een vermoeiende schoolweek moest ik me haasten om te gaan trainen en bovendien zat de gym ook bomvol. Kortom, een training om snel te vergeten. Zondag moet het gewoon ****ing hard gaan!:p

Off-topic: Dit is dus een training van gisterenavond, zit momenteel met een beetje weinig motivatie omdat mijn zus maar blijft zagen dat de whey enz. dat ik gebruik zo schadelijk is en dat krachttraining ook niet goed is voor mijn leeftijd..ze wil me maar niet geloven..:( Binnekort eens enkele bewijzen opzoeken daarover (misschien iemand die hier al iets over heeft?). Ook is school alweer begonnen en heb ik nu al huiswerk..verdomme toch...

Man ik vind dat volume bij je squat toch redelijk ziek hoor :'). En niets van je zus aantrekken, als ze dan een beer als broer heeft die dr kan komen helpen als ze ooit problemen heeft , dan praat ze gelijk anders :).

Huiswerk :'), tsjah nog maar 15he? Als je ouder wordt mindert dat huiswerk, dan moet je ook minder leren voor dagelijkse toetsen , maar veel hangt dan af van je examens. Je hebt 2 dagen om een beetje huiswerk te maken, best chill toch :D.

hoeveel uren maak je op school per week?
Kan me toch niet voorstellen dat het er meer dan 25-30 zullen zijn. Dan valt het idd makkelijk te combineren.

You wish man , wij hadden er een dikke 34 ( 7-8-4-8-7) en dat is dan nog zonder de 2u studie op maandag, 1 op dinsdag ( namiddag op woensdag , maar daar deden we niet aan mee :D) 1 op donderdag en ook 2 op vrijdag maar daar zat ookg een kat ( DUH! )
 
k*tscholen.
Ik zou er gewoon mee kappen.
 
heel slecht.. in de vakantie heel slecht gegeten, geslapen, getrained... enz enz enz -> 4 kilo loss

Discipline man. Ik kan juist niet elke dag voor school uit me bed komen maar wel voor me voeding want dat vind ik belangrijk en school maar k*t.
 
Discipline man. Ik kan juist niet elke dag voor school uit me bed komen maar wel voor me voeding want dat vind ik belangrijk en school maar k*t.

ik heb last met beide :D, en zelf discipline breekt bij mij soms ook... maar meestal weet ik goed ritme te houden in schooltijd:)
 
school en trainen zijn zeker te combineren, ik sliep bijna alle lessen en toch A attest gehaald... en je zus zou beter eens wat informatie opzoeken ipv zo irritante en foute opmerkingen te maken. onwetende mensen kunnen soms heel vervelend doen als ze niet willen toegeven. succes bro
Nice g3rr3, leuk dat je het zo lekker hebt gehad:) Njah..mijn zus is gewoon soms erg irritant..
hoeveel uren maak je op school per week?
Kan me toch niet voorstellen dat het er meer dan 25-30 zullen zijn. Dan valt het idd makkelijk te combineren.
Ma-Di-Do-Vr school van 8u tot 16u05, Wo school van 8u tot 12u05. Dan heb je ook nog al die bijkomde huistaken en bijna dagelijkse overhoringen..:(
Man ik vind dat volume bij je squat toch redelijk ziek hoor :'). En niets van je zus aantrekken, als ze dan een beer als broer heeft die dr kan komen helpen als ze ooit problemen heeft , dan praat ze gelijk anders :).

Huiswerk :'), tsjah nog maar 15he? Als je ouder wordt mindert dat huiswerk, dan moet je ook minder leren voor dagelijkse toetsen , maar veel hangt dan af van je examens. Je hebt 2 dagen om een beetje huiswerk te maken, best chill toch :D.

You wish man , wij hadden er een dikke 34 ( 7-8-4-8-7) en dat is dan nog zonder de 2u studie op maandag, 1 op dinsdag ( namiddag op woensdag , maar daar deden we niet aan mee :D) 1 op donderdag en ook 2 op vrijdag maar daar zat ookg een kat ( DUH! )
Hehe..hopelijk wordt het wat chiller later zoals jij zegt, ik kijk nu al uit naar wanneer ik volwassen ben en gewoon mijn bakjes rijst met kipfilet kan meedoen naar het werk en daar lekker chillen en vreten:D
k*tscholen.
Ik zou er gewoon mee kappen.

idd wat heb je nou aan school

Jeps..dikke +68945464647643416
Discipline man. Ik kan juist niet elke dag voor school uit me bed komen maar wel voor me voeding want dat vind ik belangrijk en school maar k*t.
Discipline inderdaad, is een ding wat ik ook enorm heb:)

Maarja..gelukkig is het nu lekker weekend! Goed eten en perfecte rust staat op het programma!;)

Fijn weekend beesten!:cool:
 
Training Zondag 6 september. SetsxRepsxGewicht.

Below parallel squat > :bow2:

1x12x60kg
1x8x70kg
2x5x80kg
1x6x80kg
1x8x70kg

Bench press > Hier zit nauwelijks progressie in...:(

1x12x35kg
1x6x45kg
1x5x45kg
1x4x45kg
1x6x40kg

Lateral pulldown

1x10x55kg
2x8x55kg

Deadlift

1x12x60kg
3x7x75kg rep PR

Assistance oefeningen:

Dumbbell incline flyes

2x12x9kg
1x10x9kg

Barbell curl SS Cable pushdown with rope attachment

1x12x20kg
1x10x20kg SS 3x12x50kg rep PR
1x8x20kg

Dumbbell lateral raises SS Dumbbell front raises > Wtf..schouder wou niet meewerken:yell:

2x10x6kg
1x8x6kg SS 1x8x6kg 2x6x6kg

45° leg press SS Cable straight back row > Beetje last van schouder..

1x12x135kg
2x10x135kg SS 1x12x50kg 1x8x50kg 1x10x45kg

Dumbbell weighted side bend

3x10x20kg PR!

Commentaar: Boo..het weekend is bijna gedaan...De training van vandaag ging behoorlijk goed in het begin maar had wel een beetje last van mijn linker schouder:( In mijn BP en BB curl zie ik nauwelijks progressie, wel een beetje spijtig. Nu ben ik zo hard aan het genieten van die after-feeling van na het trainen!:D

Off-topic: Pff..moet nog wat Frans studeren vandaag..fijn weekend beesten!:)
 
Vervang je Bench Press met Dumbbell Presses voor een week of 2/3. Ga dan weer benchen en dan zul je makelijk PR's behalen. ;)
 
Back
Naar boven