MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero!

yosh? heb je een linkje met progressie pix voor mij??? :)

en voor mij, gogo back double biceps

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.005
Vaak is dit wel het geval ja. Yosh heeft gewoon sterke benen, of moet zich niet zo aanstellen bij de deadlift :D:D

nee Yosh, lekkere training. Kan me voorstellen dat je zoveel mogelijk rendement probeert te halen voor je operatie! Squat eens niet zoveel trouwens, nu moet ik binnenkort (als dat squatrack er bij ons is) als een beest gaan squatten om ook maar enigszins in je buurt te komen!
Jah..dit is iets heel raars..misschien goeie genen voor de benen:dunno:
Maak je niet druk makker, binnekort squat je alles los!:D
Lat.pulldown volgende keer gewoon meer gewicht erop gooien, en minder reps maken (5 ofzo) - eens wat anders trainen scheelt! Je lijf is waarschijnlijk deze high-reps een beetje zat...

Ok Beuk en DW, ga ik doen!;)
Je Deadlift maakt een inhaalslag op je Squat en dat is goed, je Deadlift moet flink verhoogd worden Yoshuba! :thumbs:
Inderdaad, er zit nog veel in, in mijn deadlift maar ben het rustig aan aan het doen..ik voel mijn onderrug wel goed werken hoor:p.
yosh? heb je een linkje met progressie pix voor mij??? :)

Hmh...misschien trek ik nog eens nieuwe foto's in oktober..:rolleyes:
K'heb het gewoon enorm druk de laatste tijd i.v.m. school...:sad:

Maar goed..nu lekker eten en daarna nog wat studeren, fijne avond!

Hmh...misschien trek ik nog eens nieuwe foto's in oktober..:rolleyes:
K'heb het gewoon enorm druk de laatste tijd i.v.m. school...:sad:

Maar goed..nu lekker eten en daarna nog wat studeren, fijne avond!

Dan pas?! :sad:

Fijne avond - en veel plezier met je huiswerk! :p

school gaat nou eenmaal voor.
verstandige jongen!

• #1.011
Dan pas?! :sad:

Fijne avond - en veel plezier met je huiswerk! :p

10 minuten maar!!! nog niet eens!!! en ga je ook in het weekend naar school? :P
Jep..ik zal in begin oktober foto's posten, omdat ik dan 5 maand bezig ben en ook ga beginnen met mijn afmetingen bij te houden..:)
waar moet ik me dan op aftrekken? :(
:roflol::eek:
school gaat nou eenmaal voor.
verstandige jongen!
Nja..ik doe het wel niet met plezier..:treuren:

ik snap dat wel niet , je bent 15.
3-4e middelbaar ? ik heb nooit een boek tijdens het jaar aangeraakt en ik was er met gemak door, alleen tijdens examen. met meeste uren wiskunde in de richting :p

maja, ik ga je hier niet op het verkeerde pad zetten, dus studeren maar !! :D

ik snap dat wel niet , je bent 15.
3-4e middelbaar ? ik heb nooit een boek tijdens het jaar aangeraakt en ik was er met gemak door, alleen tijdens examen. met meeste uren wiskunde in de richting :p

maja, ik ga je hier niet op het verkeerde pad zetten, dus studeren maar !! :D

Da's gemeen - ik heb me door mijn schooljaren (havo, hbo, universiteit) stuk voor stuk moeten knokken...

Dat scheelt toch per persoon? Als je VMBO doet terwijl je hoger kan zal het makkelijk zijn, maar als je havo/gym/hbo doet kan het goed zijn dat je ervoor moet knokken. Ik heb 3 jaar VMBO gedaan, terwijl ik HAVO aan kon, en daarna 3 jaar MBO. Dit heb ik allemaal zonder moeite gehaald, nu doe ik HBO en moet ik echt m`n best doen. Beetje een rare opmerking Loastres. Bij mij blijft het in ieder geval: School > Alles (of naja, veel.)

Yosh, vind je het niet heerlijk om na een uur of 2 hard studeren je lekker te "ontspannen" in de gym? Ik vind het heeeeerlijk!

• #1.018
Ok, genoeg gezeik over school..het is weekend!!!:rocknana:

Zometeen alles gaan geven..heb een stevige 3200 kcal's binnen vandaag, beetje overdreven:D

• #1.019
Training Vrijdag 18 september. SetsxRepsxGewicht.

Military press > Ging lekker!:thumbup:

1x8x25kg
1x8x32,5kg
2x6x32,5kg
1x8x25kg

Below parallel squat > Iets minder..:sad:

1x12x60kg
1x8x70kg
1x6x80kg
2x5x80kg
1x6x70kg

Bent-over barbell row

1x10x45kg
3x8x52,5kg rep PR
1x8x50kg

Assistance oefeningen:

Tricep dips > ****ing slecht!:shrug:

1x8xlichaamsgewicht
2x4xlichaamsgewicht

T-bar row

1x15x31,25kg
1x8x35kg
1x8x32,5kg

Incline bench press

1x12x20kg
1x8x40kg
2x6x40kg

Dumbbell curls

1x10x10kg
1x6x10kg
1x6x9kg

Dumbbell front raises > Had wat last van mijn schouder..:(

1x12x6kg
2x12x7kg

Standing calf raises SS Seated calf raises > Those calves were burning like hell!:evil2:

3x12x90kg PR! SS 3x8x60kg PR!

Commentaar: Eindelijk! Het is weekend!:D Normaal verwacht ik niet veel van een vrijdagavond training, maar nu ging het toch wel behoorlijk goed! Een paar PR's gezet en die lekkere pomp waren aanwezig. Van de tricep dips was ik helemaal niet tevreden, die waren echt k*t.

Off-topic: Phew..ik voel het wel goed dat ik heb getraint!:o
Net mijn bakje kwark met noten en lijnzaad op en straks lekker slapen. Slaapwel beesten!:zzz:

Mooie BOR en Inclines!

Terug
Naar boven