Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero!

ik heb na mijn vorige operatie ook ruim 4 maanden stilgelegen. was dan nog een maagoperatie, waardoor eten bijna niet ging.

wat massa betreft kan ik je dan ook geen fabeltjes wijsmaken, massa zal je verliezen.

maar wat kracht betreft was ik vrij aangenaam verrast. na een maand kon ik alweer net zoveel als daarvoor.

verder zou ik van het feit dat je moet revalideren, en dus weinig tot niet kunt trainen, gebruik maken van de 'gelegenheid' om te cutten. bulken is toch uitgesloten en massa verlies je zoiezo, dus ik zou proberen wat vet te verliezen.

Ik weet dat Jorin hetzelfde operatie onderging, die kon volgens mij ook voor een half jaartje niet trainen.

Hij zal idd een half jaar niet kunnen trainen, maarja yoshi kennende deert dat hem niet zoveel. Hij zal daarna waarschijnlijk nog 5x zo hard knallen.:D

Whouw, goede squat en bors hoor! Helemaal voor jouw leeftijd.. op je 16e squat je 100!!

Goed bezig man! Zeker mooie squat!

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat Jorin hetzelfde operatie onderging, die kon volgens mij ook voor een half jaartje niet trainen.
Inderdaad.
Hij zal idd een half jaar niet kunnen trainen, maarja yoshi kennende deert dat hem niet zoveel. Hij zal daarna waarschijnlijk nog 5x zo hard knallen.:D
Jep, 100% true! Daarna ga ik echt er helemaal voor gaan, 100% dedication.
Whouw, goede squat en bors hoor! Helemaal voor jouw leeftijd.. op je 16e squat je 100!!
Bedankt H. Je weet van je zelf dat je best ook netjes bezig bent!:)
Goed bezig man! Zeker mooie squat!
Thnx!
ik heb na mijn vorige operatie ook ruim 4 maanden stilgelegen. was dan nog een maagoperatie, waardoor eten bijna niet ging.

wat massa betreft kan ik je dan ook geen fabeltjes wijsmaken, massa zal je verliezen.

maar wat kracht betreft was ik vrij aangenaam verrast. na een maand kon ik alweer net zoveel als daarvoor.

verder zou ik van het feit dat je moet revalideren, en dus weinig tot niet kunt trainen, gebruik maken van de 'gelegenheid' om te cutten. bulken is toch uitgesloten en massa verlies je zoiezo, dus ik zou proberen wat vet te verliezen.

Yoshuba heeft bijna geen vet!

Gewoon op onderhoud eten zou ik zeggen...
Hmh..ik ga waarschijnlijk dan gewoon op onderhoud eten inderdaad, als ik dan eventuele beweging doe (na 3maand ga ik rustig kunnen fietsen, lopen,...) dan pas ik het wel weer aan.

Nu even wat gaan studeren..schoolshit...:o

• Topic Starter Topic Starter
Training Woensdag 16 september. SetsxRepsxGewicht.

Dumbbell bench press

1x12x15kg
1x10x16kg
2x8x17kg
1x6x17kg

Below parallel squat > Afzien..:grumble:

1x12x60kg
1x8x70kg
3x5x80kg
1x8x70kg

Lateral pulldown > Hier ziet ik precies vast op...:sad:

1x10x55kg
1x8x55kg
1x6x55kg

Deadlift > Zweten tot en met!:lol:

1x12x60kg
3x5x77,5kg PR!
1x8x70kg

Assistance oefeningen:

Dumbbell hammer curls

1x10x10kg
1x8x10kg
1x6x10kg

One-arm dumbbell rows

3x10x18kg PR!

Dumbbell lateral raises

1x10x7kg
1x8x7kg
1x6x7kg

Cable curl SS Cable pushdown > An incredible pump appears!:D

3x8x40kg PR! SS 3x10x60kg PR!

Seated leg curls SS Hyperextensions 45-degree

3x12x70kg SS 3x12x18kg

Dumbbell shrugs (met 3 sec. static hold) SS Barbell shrugs SS Behind the back barbell shrugs

3x12x28kg SS 3x12x67,5kg SS 2x8x67,5kg

Commentaar: Woosh! T'was nogal een pittige training deze middag! Het heeft me wel deugd gedaan..Een aantal PR's laten vloeien is fantastisch! Spijtig genoeg gaat de Lateral pulldown en Squat wat minder..:o
Ik zie het squatten van vrijdag al niet meer zitten..zeker niet na zo'n lange dag school!:treuren:

Off-topic: Straks nog wat studeren voor school..fijne avond animals!

harde training yosh, gefeliciteerd met je pr's!

Neem een pak chocomel mee naar school samen met een boterhammetje of 10.. en iets zoets van een suikerwafel oid.
Dan blijf je genoeg energie houden.. en als je naar de gym ook nog een pak chocomel meeneemt is er niets aan de hand.

ik dacht dat je niet kon trainen????
de operatie is dus nog niet uitgevoerd?

anyway, heel mooie training, nette deadlift pr ook:cool:
was mijn squat maar zo goed als die van jou:D

pr-tjes :D
Dat afzien @ squat is juist lekker joh! haha

goede training!:clap:
maar moet je deadlift niet altijd hoger zijn dan je squat??? of kraam ik weer is onzin uit...

goede training!:clap:
maar moet je deadlift niet altijd hoger zijn dan je squat??? of kraam ik weer is onzin uit...
Vaak is dit wel het geval ja. Yosh heeft gewoon sterke benen, of moet zich niet zo aanstellen bij de deadlift :D:D

nee Yosh, lekkere training. Kan me voorstellen dat je zoveel mogelijk rendement probeert te halen voor je operatie! Squat eens niet zoveel trouwens, nu moet ik binnenkort (als dat squatrack er bij ons is) als een beest gaan squatten om ook maar enigszins in je buurt te komen!

Lat.pulldown volgende keer gewoon meer gewicht erop gooien, en minder reps maken (5 ofzo) - eens wat anders trainen scheelt! Je lijf is waarschijnlijk deze high-reps een beetje zat...

Je Deadlift maakt een inhaalslag op je Squat en dat is goed, je Deadlift moet flink verhoogd worden Yoshuba! :thumbs:

Terug
Naar boven