Na mijn operatie en ~6 maand durende revalidatie...
kan je dan 6 maanden niet trainen??!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na mijn operatie en ~6 maand durende revalidatie...
kan je dan 6 maanden niet trainen??!
Yoshuba heeft bijna geen vet!bulken is toch uitgesloten en massa verlies je zoiezo, dus ik zou proberen wat vet te verliezen.
Inderdaad.Ik weet dat Jorin hetzelfde operatie onderging, die kon volgens mij ook voor een half jaartje niet trainen.
Jep, 100% true! Daarna ga ik echt er helemaal voor gaan, 100% dedication.Hij zal idd een half jaar niet kunnen trainen, maarja yoshi kennende deert dat hem niet zoveel. Hij zal daarna waarschijnlijk nog 5x zo hard knallen.![]()
Bedankt H. Je weet van je zelf dat je best ook netjes bezig bent!Whouw, goede squat en bors hoor! Helemaal voor jouw leeftijd.. op je 16e squat je 100!!

Thnx!
ik heb na mijn vorige operatie ook ruim 4 maanden stilgelegen. was dan nog een maagoperatie, waardoor eten bijna niet ging.
wat massa betreft kan ik je dan ook geen fabeltjes wijsmaken, massa zal je verliezen.
maar wat kracht betreft was ik vrij aangenaam verrast. na een maand kon ik alweer net zoveel als daarvoor.
verder zou ik van het feit dat je moet revalideren, en dus weinig tot niet kunt trainen, gebruik maken van de 'gelegenheid' om te cutten. bulken is toch uitgesloten en massa verlies je zoiezo, dus ik zou proberen wat vet te verliezen.
Hmh..ik ga waarschijnlijk dan gewoon op onderhoud eten inderdaad, als ik dan eventuele beweging doe (na 3maand ga ik rustig kunnen fietsen, lopen,...) dan pas ik het wel weer aan.Yoshuba heeft bijna geen vet!
Gewoon op onderhoud eten zou ik zeggen...

Vaak is dit wel het geval ja. Yosh heeft gewoon sterke benen, of moet zich niet zo aanstellen bij de deadliftgoede training!
maar moet je deadlift niet altijd hoger zijn dan je squatof kraam ik weer is onzin uit...

lat.pulldown volgende keer gewoon meer gewicht erop gooien, en minder reps maken (5 ofzo) - eens wat anders trainen scheelt! Je lijf is waarschijnlijk deze high-reps een beetje zat...