XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nice PR ouwe!
 
sjesus man , je gaat me voorbij in bw binnen 2 maanden ben ik bang :o respect...

maar bijna 10 kilo op 4 maanden? is dat niet veel vocht en vet dan??? want laten we nou zeggen dat je gemiddeld 1 kilo spier per maand kan winne (correct me if im wrong). dat zou betekenen dat er 6 kilo vocht en vet moet zijn...

ik wil je niet down praten. maar het viel mij wel op.
je traint en eet echt dedicated! ga zo door dikke respect!!!!!
 
sjesus man , je gaat me voorbij in bw binnen 2 maanden ben ik bang :o respect...

maar bijna 10 kilo op 4 maanden? is dat niet veel vocht en vet dan??? want laten we nou zeggen dat je gemiddeld 1 kilo spier per maand kan winne (correct me if im wrong). dat zou betekenen dat er 6 kilo vocht en vet moet zijn...

ik wil je niet down praten. maar het viel mij wel op.
je traint en eet echt dedicated! ga zo door dikke respect!!!!!

In het begin heb je wel aardig veel massawinst doordat je biologische groei hoger ligt. Maar het zal ook wel deels vocht en vet zijn natuurlijk. :p
 
In het begin heb je wel aardig veel massawinst doordat je biologische groei hoger ligt. Maar het zal ook wel deels vocht en vet zijn natuurlijk. :p

maar dan is 10 kilo in 4 maanden echt moeilijk veel!!!
 
toen ik eerst begon @ 55kg gainde ik zo ongeveer 5kg per maand
gewoon omdat men lichaam die groeispurt inzet die echt nodig was,

maar dat blijft niet zo vlot gaan jammer genoeg,
hoe hoger je gewicht, hoe moeilijker het is om bij te komen
 
toen ik eerst begon @ 55kg gainde ik zo ongeveer 5kg per maand
gewoon omdat men lichaam die groeispurt inzet die echt nodig was,

maar dat blijft niet zo vlot gaan jammer genoeg,
hoe hoger je gewicht, hoe moeilijker het is om bij te komen

klopt... maar misschien zit ik wel helemaal verkeert met me punt. alleen foto's kunnen dit punt maken of breken ;)

het viel mij gewoon op
 
sjesus man , je gaat me voorbij in bw binnen 2 maanden ben ik bang :o respect...

maar bijna 10 kilo op 4 maanden? is dat niet veel vocht en vet dan??? want laten we nou zeggen dat je gemiddeld 1 kilo spier per maand kan winne (correct me if im wrong). dat zou betekenen dat er 6 kilo vocht en vet moet zijn...

ik wil je niet down praten. maar het viel mij wel op.
je traint en eet echt dedicated! ga zo door dikke respect!!!!!

klopt... maar misschien zit ik wel helemaal verkeert met me punt. alleen foto's kunnen dit punt maken of breken ;)

het viel mij gewoon op
Ghehe..vind het ook wel iets teveel..:o
Binnekort zal ik eens een foto maken en kunnen jullie oordelen.

Zit nu op zo'n 2900 kcals op rustdagen en 3100 kcals op trainingsdagen, misschien iets téveel?:rolleyes:
 
niks teveel, je moet toch boven je onderhoud blijven eh,
als je minder neemt zul je niet aankomen
 
niks teveel, je moet toch boven je onderhoud blijven eh,
als je minder neemt zul je niet aankomen

klopt, laat je niet gek maken door mijn kritische comments :P gewoon lekker doro gaat. zolang je nog niet "dik" bent moet je gewoon doorgaan
 
gaat lekker man gewoon doorgaan zoals je nu bezig bent, als je jezelf maar niet te dik vindt worden :) is alles okay

vetpercentage een keertje laten meten weet je meteen hoeveel je erbij hebt :)
 
Training Vrijdag 18 september. SetsxRepsxGewicht.

Military press > Ging lekker!:thumbup:

1x8x25kg
1x8x32,5kg
2x6x32,5kg
1x8x25kg

Below parallel squat > Iets minder..:sad:

1x12x60kg
1x8x70kg
1x6x80kg
2x5x80kg
1x6x70kg

Bent-over barbell row

1x10x45kg
3x8x52,5kg rep PR
1x8x50kg

Assistance oefeningen:

Tricep dips > ****ing slecht!:shrug:

1x8xlichaamsgewicht
2x4xlichaamsgewicht

T-bar row

1x15x31,25kg
1x8x35kg
1x8x32,5kg

Incline bench press

1x12x20kg
1x8x40kg
2x6x40kg

Dumbbell curls

1x10x10kg
1x6x10kg
1x6x9kg

Dumbbell front raises > Had wat last van mijn schouder..:(

1x12x6kg
2x12x7kg

Standing calf raises SS Seated calf raises > Those calves were burning like hell!:evil2:

3x12x90kg PR! SS 3x8x60kg PR!

Commentaar: Eindelijk! Het is weekend!:D Normaal verwacht ik niet veel van een vrijdagavond training, maar nu ging het toch wel behoorlijk goed! Een paar PR's gezet en die lekkere pomp waren aanwezig. Van de tricep dips was ik helemaal niet tevreden, die waren echt k*t.

Off-topic: Phew..ik voel het wel goed dat ik heb getraint!:o
Net mijn bakje kwark met noten en lijnzaad op en straks lekker slapen. Slaapwel beesten!:zzz:

Je moet hier echt zoeken naar de trainingen he , bende kletswijven :D.

Weer een lekker volume op die squat! Het is maar wat je minder noemt he :'). De MP's gaan goed man! Fijn weekend!!
 
Training Zondag 20 september. SetsxRepsxGewicht.

Dumbbell bench press

1x12x15kg
1x10x17kg
2x8x17kg

Below parallel squat > Fantastisch! Lekker puffen!:lol:

1x12x60kg
1x8x70kg
1x7x80kg
2x6x80kg
1x6x70kg

Lateral pulldown

2x6x60kg
1x6x55kg

Deadlift

1x12x60kg
1x8x77,5kg
2x6x77,5kg
1x6x70kg

Assistance oefeningen:

Dumbbell shoulder press SS Dumbbell rear lateral raises > Hard.

2x10x14kg
1x8x14kg SS 3x12x7kg PR!

Barbell curls

1x6x25kg
2x6x22,5kg

Skull crushers > Eerste keer, was een beetje raar..:o

1x10x23kg
1x8x23kg
1x6x23kg

45° leg press > ****ing tevreden mee!:dance:

3x12x140kg PR!

Cable straight back row

1x10x55kg
1x8x55kg
1x8x50kg

Dumbbell weighted side bend > Lastig!

3x12x20kg

Commentaar: Zie hier het bewijs dat ik zoveel beter train wanneer het geen school is!:P Het was echt een goeie training, ik ben er zeker tevreden van!
De Skull crushers voelden wat raar aan, ze waren met een EZ-bar, het was toch eens een andere manier om de triceps aan te spreken. Deadlift blijft maar stijgen dus dat zit goed.

Off-topic: Jep..het is alweer zondag...wat gaat de tijd rap als je je met KT bezig houdt! Heb daarnet ook wat tijgerbalsem op mijn schouders gewreven, wat een lekker gevoel nu! Prettige zondagnamiddag iedereen!:coffeepc:
 
Laatst bewerkt:
Mooie training man en wederom PR's! Is die Leg Press op een machine? Ik gok van wel want anders is 12x140 focking sterk!
 
Mooie training man en wederom PR's! Is die Leg Press op een machine? Ik gok van wel want anders is 12x140 focking sterk!
Jep, op een machine.

Zoals deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jep, op een machine.

Zoals deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat een soort van smithmachine legpress? :p
Ik heb ook een legpress maar die ondersteunt je met niks als je de gewicht niet aankan is er een veertje onderin die het laatste stukje voor je pakt, gelukkig ben ik klein en valt het mee als ik die gewicht niet aankan maar als iemand 1,90m is ben ik bang dat z'n benen door midden breken. :D
 
Ik wou dat we ook zo'n schuine in de gym hadden. Wij hebben alleen zon klote ding die tot 114 kilo gaat ofso.:(
 
Ik wou dat we ook zo'n schuine in de gym hadden. Wij hebben alleen zon klote ding die tot 114 kilo gaat ofso.:(

Gewoon wat platen op je schoot leggen. ;)
In mijn oude gym ging die ding ook maar tot 190kg ofzo.. En toen legde ik maar 2 platen van 25kg achter me rug en 2 platen van 20kg op schoot.. Zo wat een k*tleuning was dat zeg.. Maar wel alsnog gewoon 20 reps gepakt. :D
 
Gewoon wat platen op je schoot leggen. ;)
In mijn oude gym ging die ding ook maar tot 190kg ofzo.. En toen legde ik maar 2 platen van 25kg achter me rug en 2 platen van 20kg op schoot.. Zo wat een k*tleuning was dat zeg.. Maar wel alsnog gewoon 20 reps gepakt. :D

Hoedan?
Wij hebben gewoon zo iets: http://www.technogym.com/media/immagini/155_leg_press_diago_big.jpg

Je kan het gewicht instellen naast je, dat moet ej dan wegdrukken met je poten. Als je dan schijven op je schoot legt, maakt dat geen enkel verschil?
 
Back
Naar boven