XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero!

Is niet de reden waarom de Dumbbell Press beter is.. De reden is de vele malen diepere ROM die je maakt. :)

Daar heb je gelijk in :) maar ik zeg niet dat het beter is maar wel om je borst nog is flink te prikkelen en spierpijn in je borst om nooit te vergeten als je het goed doet :rolleyes:

En nou kappen met lopen: niks voor jou! (zeker niet gezien je doelen)

• Topic Starter Topic Starter
Training Zondag 13 september. SetsxRepsxGewicht

Military press > Lekker!

1x8x25kg
1x9x32,5kg
2x6x32,5kg
1x8x25kg

Below parallel squat > Ehh..wtf?:thumbup:

1x12x60kg
1x8x70kg
3x6x80kg rep PR
1x8x70kg

Bent-over barbell row

1x10x45kg
1x8x52,5kg
2x7x52,5kg
1x6x50kg

Assistance oefeningen:

Tricep dips

1x6xlichaamsgewicht +4kg
1x4xlichaamsgewicht +4kg
1x5xlichaamsgewicht

Barbell curl

1x12x22,5kg
1x6x22,5kg
1x8x20kg

Dumbbell incline flyes

3x10x10kg PR!

45° leg press SS Cable straight back row > Tuff!:clap:

3x12x135kg SS 1x10x55kg 1x8x55kg 1x8x50kg

Dumbbell weighted side bend

3x12x20kg rep PR

Commentaar: Wohoo!:banana: Wat een héérlijke training was dit! Dit had ik echt niet verwacht..Squat ging erg goed net zoals de andere oefeningen. Ik ga even aankijken hoe het verloopt als ik de squat als 2de oefening doe want nu ging het smooth. Volledig tevreden over deze workout!

Off-topic: Aah..nu nog even genieten en straks wat werken voor school...:o
Fijne zondag iedereen!:)

idd dat zijn dikke squats 3 x 6 x 80 pfff.
bor en mp gaan ook steeds beter he met meer reps?

en het werd wel eens gezegd, maar missschien moet je eens je bench/dumbbell press eerst doen, dan squat, als je wilt dat je daarop gaat beter vooruit gaat.
want squats zijn nu al erg sterk, mss even focussen op iets anders ?

wordt je press ietsje zwakker als je eerst squat en dan bench press doet ipv bench press en dan squat? Lijkt opzich wel enigsinds logisch aangezien squat er intense oefening is maar je gebruikt toch hele andere spieren..

Je bent lekker bezig man, ga zo door.:D

Je bent lekker bezig man, ga zo door.:D

Waow Yosh!!
Jij bent echt GOED!!
Keep it up!!

:roflol:
maar je bent inderdaad lekker bezig:cool:
Bedankt jongens, vergeet niet dat ik altijd al een stille lezer ben geweest in jullie logjes! Weet me nog eens te verrassen met een knallende training of progressiefoto!

Fijne avond nog.

same here, je hoort me niet, maar ik lees je trainingen wel... doe je binnenkort ook nog een keertje en picca in je logje posten :D

ik vind je squats en bor er echt wel uitspringen.

mijn barbell curls, bijvoorbeeld, zijn sterker dan die van jou, terwijl mijn bor en mijn squat echt een heel, heel stuk zwakker zijn.

mijn barbell curls, bijvoorbeeld, zijn sterker dan die van jou, terwijl mijn bor en mijn squat echt een heel, heel stuk zwakker zijn.

:sd:

Mooie training weer eens Yosh, maar 6x80 heb je toch al gepakt? Dus REP PR is het niet meer.. ???

Goed bezig!Zeker je squat vind ik heel goed voor je leeftijd en gewicht.Wanneer kan ik die 1x100kg squat verwachten?

YOSH = over 3 jaar de squat and wheels king van DBB;)

Raar..maar ik heb denkik echt zwakke biceps..ze willen ook precies niet goed meegroeien...maarja..:)
:sd:

Mooie training weer eens Yosh, maar 6x80 heb je toch al gepakt? Dus REP PR is het niet meer.. ???
Inderdaad, goed opgemerkt trouwens! Maar ik ben een stuk lager moeten beginnen na mijn vakantie dus beschouw ik dat als een rep PR op die squats en niet die van voor mijn vakantie..ghehe..:p
Goed bezig!Zeker je squat vind ik heel goed voor je leeftijd en gewicht.Wanneer kan ik die 1x100kg squat verwachten?
Bedankt J. Over die squat heb ik geen idee..hopelijk nog voor mijn operatie:D
YOSH = over 3 jaar de squat and wheels king van DBB;)
Na mijn operatie en ~6 maand durende revalidatie terug mezelf opbouwen en nog vele jaren doortrainen! Ik ga hier proberen lang te blijven rondhangen, dat zeker!:)

Zo..nu maar even wat gaan studeren..:zzz:

'' > Ehh..wtf?''

:roflol:

Goeie zaak gast dat je hem nu ook lager pakt, heb ik ook! keep it up.

Terug
Naar boven