XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Kan niet altijd geweldig gaan hoor, dan gaat het volgende keer toch altijd beter :)

Maar 60kg op de cable pushdown is toch supergoed? Of zie ik dat verkeerd. Zelf pak ik die met 25/30.
 
Kan niet altijd geweldig gaan hoor, dan gaat het volgende keer toch altijd beter :)

Maar 60kg op de cable pushdown is toch supergoed? Of zie ik dat verkeerd. Zelf pak ik die met 25/30.

dat zal wel met 2 katrollen zijn (waarvan 1 losse waardoor gewicht wordt gehalveerd) dus het is voor je gevoel lichter.

verder nette vooruitgang hoor op die training na dan!
 
Laatst bewerkt:
Kan niet altijd geweldig gaan hoor, dan gaat het volgende keer toch altijd beter :)

Maar 60kg op de cable pushdown is toch supergoed? Of zie ik dat verkeerd. Zelf pak ik die met 25/30.

Gewicht van cable dingen zegt NIKS ;)
 
idd bij ons staan 2 verschillende cable racks, met de 1e kan ik 70kg, met de andere 30kg.
 
Yosh, ook jij kan eens een slechte training hebben. Dat is maar goed ook, anders zouden er geen goede trainingen zijn! Volgende (push) training knal je gewoon weer!
 
Kan niet altijd geweldig gaan hoor, dan gaat het volgende keer toch altijd beter :)

Maar 60kg op de cable pushdown is toch supergoed? Of zie ik dat verkeerd. Zelf pak ik die met 25/30.

dat zal wel met 2 katrollen zijn (waarvan 1 losse waardoor gewicht wordt gehalveerd) dus het is voor je gevoel lichter.

verder nette vooruitgang hoor op die training na dan!

idd bij ons staan 2 verschillende cable racks, met de 1e kan ik 70kg, met de andere 30kg.
Jep..kabels verschillen soms helemaal van elkaar.
Yosh, ook jij kan eens een slechte training hebben. Dat is maar goed ook, anders zouden er geen goede trainingen zijn! Volgende (push) training knal je gewoon weer!
Inderdaad, morgen ga ik mijn eerste benen-dag tegemoet, vroeger deed ik alleen maar de squat en nog een extra benen oefening in 1 training, nu wordt het een heleboel oefeningen, ben eens benieuwd!:)

On-topic: Deze morgen gaf de weegschaal 66,7kg aan, gewicht blijft dus ongeveer hetzelfde, nu even aankijken hoeveel ik aankom in 1 maand dan kan ik besluiten of ik meer moet eten of niet;)
 
is toch redelijk hard gegaan dan met je bw, netjes yosh!
 
Prima yosh , volgende keer kan het niet anders dan beter gaan dat heb je iig in het vooruitzicht
 
squat zou goed moeten gaan met dat klein weekje niet te squaten !!
zet maar een paar PR's neer !
 
is toch redelijk hard gegaan dan met je bw, netjes yosh!

Prima yosh , volgende keer kan het niet anders dan beter gaan dat heb je iig in het vooruitzicht
Bedankt mannen, tesamen knallen we vooruit!:D
squat zou goed moeten gaan met dat klein weekje niet te squaten !!
zet maar een paar PR's neer !
Thnx man, wat ik wel al ondervonden heb is alsik eerst MP doe en daarna squat dat het dan precies beter gaat i.p.v. als ik eerst squat, hmm...:dunno:

Off-topic: Nu lekker smullen, kabeljauwfilet met bloemkool en ebly, smakelijk!
 
Training zondag 4 oktober. SetsxRepsxGewicht.

Benen-dag, week 1

Below parallel squat

1x12x60kg
1x8x70kg
1x8x80kg
1x6x80kg
1x5x80kg
1x8x70kg

> Doodgaan en alles geven was het!:army:

45° leg press

1x4x145kg
2x10x140kg

> Ok...hier ging iets goed mis...Ik begon met 145kg maar bij de 3de rep schoot er opeens een enorme pijn in mijn linkerknie..dan even gerust en toch nog een mooie prestatie gemaakt!

Seated leg extensions

3x12x60kg

> Dit was de eerste keer dat ik deze oefening deed, verdomme nog aan toe, deze oefening is heerlijk! Wat een ongelofelijke pomp krijg je hiervan in je benen.

Seated leg curls SS Hyperextension 45-degree

2x12x75kg
1x10x75kg SS 1x15x22kg 2x12x15kg

> Deftige progressie gemaakt op deze 2 oefeningen, de leg curls waren wel een beetje gecheat...

Standing calf raises SS Seated calf raises

1x12x90kg
1x10x90kg SS 1x10x60kg 2x8x60kg
1x8x90kg

> Whooh..die kuiten waren behoorlijk aan het branden!

Seated calf presses

1x15x125kg
1x12x141kg

> Eerste keer dat ik ze deed, mooie afsluiter voor de kuiten.

Barbell curls

1x10x25kg
1x6x25kg
1x6x20kg

> Ghehe..kon het niet laten om het voordeel van al die testosteron aanmaak van het benen trainen te gebruiken voor mijn zwakste spiergroep:o..Laatste set heel erg traag en geconcentreerd gedaan.

Commentaar: Bravo! Dit was een top training, mijn eerste echte benen-training zit erop. Ik ben trots op mezelf dat ik toch nog heb doorgezet na die fail op de 45° leg press...Beentjes zijn nu volledig afgebeuld!

Off-topic: Ahh, de zalm was op!:P Maar toch nog goed gegeten 170gr kipfilet, 440gr spinazie en 220gr zoete aardappelen...Geniet nog van jullie zondag! Ik ga genieten van mijn kapotte benen en nog wat werken voor school..:scratch:
 
lekkere training yosh ook echt een flink volume op de squats!
en hoe voelde de curls aan na zo'n zware training :D
 
zieke been training yosh :D
ik word ingemaakt door een 15jarige op de beentrainingen :O
 
Wat een training Yosh! Kan je nog lopen? :D

Geniet nog van je zondagavond!
 
lekkere training yosh ook echt een flink volume op de squats!
en hoe voelde de curls aan na zo'n zware training :D
Hehe, bedankt Mike! Die curls waren toch wel lekker!:)
Nice hoor yoshi.:D
Thnx relkoning:P
zieke been training yosh :D
ik word ingemaakt door een 15jarige op de beentrainingen :O

Muhaha...achja..ik word waarschijnlijk dik ingemaakt bij andere oefeningen:o...

Off-topic: Oef...ik voel het wel hoor dat ik mijn beentjes heb getraint vandaag...HEERLIJK gewoon!:D
 
yosh als je topsetjes 80kg zijn zou ik een lager opwarmgewicht nemen dan 60kg ;) just my two cents, nette training weer!
 
Als ik jou was zou ik gewoon 4 setjes doen. Bijvoorbeeld 20-40-60-80.
Weet zeker dat je dan meer reps gaat halen. :thumbs:
 
Back
Naar boven