- Waardering
- 591
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan niet altijd geweldig gaan hoor, dan gaat het volgende keer toch altijd beter
Maar 60kg op de cable pushdown is toch supergoed? Of zie ik dat verkeerd. Zelf pak ik die met 25/30.
Kan niet altijd geweldig gaan hoor, dan gaat het volgende keer toch altijd beter
Maar 60kg op de cable pushdown is toch supergoed? Of zie ik dat verkeerd. Zelf pak ik die met 25/30.

dat zal wel met 2 katrollen zijn (waarvan 1 losse waardoor gewicht wordt gehalveerd) dus het is voor je gevoel lichter.
verder nette vooruitgang hoor op die training na dan!
Jep..kabels verschillen soms helemaal van elkaar.idd bij ons staan 2 verschillende cable racks, met de 1e kan ik 70kg, met de andere 30kg.
Inderdaad, morgen ga ik mijn eerste benen-dag tegemoet, vroeger deed ik alleen maar de squat en nog een extra benen oefening in 1 training, nu wordt het een heleboel oefeningen, ben eens benieuwd!Yosh, ook jij kan eens een slechte training hebben. Dat is maar goed ook, anders zouden er geen goede trainingen zijn! Volgende (push) training knal je gewoon weer!

is toch redelijk hard gegaan dan met je bw, netjes yosh!
Bedankt mannen, tesamen knallen we vooruit!Prima yosh , volgende keer kan het niet anders dan beter gaan dat heb je iig in het vooruitzicht

Thnx man, wat ik wel al ondervonden heb is alsik eerst MP doe en daarna squat dat het dan precies beter gaat i.p.v. als ik eerst squat, hmm...squat zou goed moeten gaan met dat klein weekje niet te squaten !!
zet maar een paar PR's neer !

..Laatste set heel erg traag en geconcentreerd gedaan.
Maar toch nog goed gegeten 170gr kipfilet, 440gr spinazie en 220gr zoete aardappelen...Geniet nog van jullie zondag! Ik ga genieten van mijn kapotte benen en nog wat werken voor school..
ik ook!zieke been training yosh![]()
ik word ingemaakt door een 15jarige op de beentrainingen :O

Hehe, bedankt Mike! Die curls waren toch wel lekker!lekkere training yosh ook echt een flink volume op de squats!
en hoe voelde de curls aan na zo'n zware training![]()

Thnx relkoning

zieke been training yosh![]()
ik word ingemaakt door een 15jarige op de beentrainingen :O
Muhaha...achja..ik word waarschijnlijk dik ingemaakt bij andere oefeningen
...