TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou de reden voor de lateral lijkt me vrij duidelijk omdat je al gedeadlift en gebord hebt en met lateral heb ik ook altijd dat mijn voorarmen en biceps gaan verzuren
Maar prima deadlift gewoon blijven smijten met die gewichten niet te voorzichtig je techniek zal nu wel goed zijn![]()
laat die wrist curl er maar uit als het je niet zint, onderarmen train je toch al genoeg met alle oefeningen. goeie training verder
Nette gewichten! En dan heb je het over mijn PR's?!
Wristcurl er lekker uit laten: heb je helemaal niet nodig...
Ok, ik zie wel als ik nog mijn onderarmen wil verzuren of niet dan neem ik ze er gewoon bijWristcurl vind ik zelf ook niet geweldig want dan gaan bij mij de pezen knakken, dus die doe ik niet meer.
Bedankt voor de tips!Jezus gast, waar komen al die PR's vandaan?! Heel netjes, man!
Je blijft mij echt verbazen Yoshuba, erg sterke training!
Bedankt makkers, hopelijk blijft het zo goed gaan!
Ja, ik doe de pulldown zelf wel perfect maar ik zit precies vast met het gewicht...maar dat heb ik al meerdere keren gedacht dus gewoon door beuken! En het armwerk valt wel mee, ik heb het nodig denk ik..je vraagt om tips bij de pulldown? volgens mij weet jij onderhand wel hoe je een goede pulldown moet uitvoeren toch...
verder doe je echt bizar veel oefeningen man - way too much. push, pull, benen is gewoon compound knallen niet zoveel armwerk imo
Jep, je hebt gelijk Bello..Explosiviteit was toch een goede tip?
Karmaaaaaa!!!! J/K
J/K
Snappie?

Thnx, zou inderdaad kunnen..techniek is goed hoor!Nou de reden voor de lateral lijkt me vrij duidelijk omdat je al gedeadlift en gebord hebt en met lateral heb ik ook altijd dat mijn voorarmen en biceps gaan verzuren
Maar prima deadlift gewoon blijven smijten met die gewichten niet te voorzichtig je techniek zal nu wel goed zijn![]()

Fijne avond nog!..ASO, zit nu in het 4de middelbaar (Economie-Talen), maar zit op een erg moeilijke school.Welk niveau school doe je eigenlijk, aangezien je zoveel moet leren?
Jah..het is best wel een chill vak maar soms kan het wel ingewikkeld worden
...hehe.ASO, zit nu in het 4de middelbaar (Economie-Talen), maar zit op een erg moeilijke school.
Jah..het is best wel een chill vak maar soms kan het wel ingewikkeld worden...hehe.
Off-topic: Net gedaan met eten, nu wiskunde gaan studeren..
.. alleen waarom zijn die docenten altijd zo debiel 

Ingewikkeld is lekker, net als wiskunde: pure logicaASO, zit nu in het 4de middelbaar (Economie-Talen), maar zit op een erg moeilijke school.
Jah..het is best wel een chill vak maar soms kan het wel ingewikkeld worden...hehe.
Off-topic: Net gedaan met eten, nu wiskunde gaan studeren..

De gemiddelde informaticadocent heeft 20 jaar geleden een opleiding gehad en knutselt nog steeds thuis met die oude rommel en oude talen... (zo'n Cobol-krasserHehe ik deel je liefde.. alleen waarom zijn die docenten altijd zo debiel
Vorig jaar had ik een man die tijdens de lessen er nooit was stond altijd buiten te roken en als die er was had ik er totaal geen verstand van.
Dit jaar heb ik ook zo'n gast die trouwens ook m'n mentor is kan het totaal niet hendelen.. en heeft er ook geen verstand van.
Maar toch sta ik een 8 voor informatica![]()
)
..
..
...Een training om snel te vergeten dus, zondag is het benen-dag, dan moet en zal het knallen worden!