Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero!

Nou de reden voor de lateral lijkt me vrij duidelijk omdat je al gedeadlift en gebord hebt en met lateral heb ik ook altijd dat mijn voorarmen en biceps gaan verzuren

Maar prima deadlift gewoon blijven smijten met die gewichten niet te voorzichtig je techniek zal nu wel goed zijn ;)

Jezus gast, waar komen al die PR's vandaan?! Heel netjes, man!

Nou de reden voor de lateral lijkt me vrij duidelijk omdat je al gedeadlift en gebord hebt en met lateral heb ik ook altijd dat mijn voorarmen en biceps gaan verzuren

Maar prima deadlift gewoon blijven smijten met die gewichten niet te voorzichtig je techniek zal nu wel goed zijn ;)

precies..
ik denk ook dat het daardoor komt.

idd kei harde training yosh.
maar heb je al eens je 1rm getest op de deadlift?

Gefeliciteerd met je pr's

Nette gewichten! En dan heb je het over mijn PR's?!

Wristcurl er lekker uit laten: heb je helemaal niet nodig...

Explosiviteit was toch een goede tip?

Karmaaaaaa!!!! J/K

J/K

Snappie?

Wristcurl vind ik zelf ook niet geweldig want dan gaan bij mij de pezen knakken, dus die doe ik niet meer.

je vraagt om tips bij de pulldown? volgens mij weet jij onderhand wel hoe je een goede pulldown moet uitvoeren toch...

verder doe je echt bizar veel oefeningen man - way too much. push, pull, benen is gewoon compound knallen niet zoveel armwerk imo

Je blijft mij echt verbazen Yoshuba, erg sterke training!

Hoog volume weer yosh en nette PR's..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.152
laat die wrist curl er maar uit als het je niet zint, onderarmen train je toch al genoeg met alle oefeningen. goeie training verder

Nette gewichten! En dan heb je het over mijn PR's?!

Wristcurl er lekker uit laten: heb je helemaal niet nodig...

Wristcurl vind ik zelf ook niet geweldig want dan gaan bij mij de pezen knakken, dus die doe ik niet meer.
Ok, ik zie wel als ik nog mijn onderarmen wil verzuren of niet dan neem ik ze er gewoon bij;) Bedankt voor de tips!
Jezus gast, waar komen al die PR's vandaan?! Heel netjes, man!

Je blijft mij echt verbazen Yoshuba, erg sterke training!

Hoog volume weer yosh en nette PR's..
Bedankt makkers, hopelijk blijft het zo goed gaan!
je vraagt om tips bij de pulldown? volgens mij weet jij onderhand wel hoe je een goede pulldown moet uitvoeren toch...

verder doe je echt bizar veel oefeningen man - way too much. push, pull, benen is gewoon compound knallen niet zoveel armwerk imo
Ja, ik doe de pulldown zelf wel perfect maar ik zit precies vast met het gewicht...maar dat heb ik al meerdere keren gedacht dus gewoon door beuken! En het armwerk valt wel mee, ik heb het nodig denk ik..
Explosiviteit was toch een goede tip?

Karmaaaaaa!!!! J/K

J/K

Snappie?
Jep, je hebt gelijk Bello..:rolleyes:

Thnx, zou inderdaad kunnen..techniek is goed hoor!:D

Off-topic: Zo..nu Frans en Informatica studeren, daarna goed eten (Paardenbiefstuk met broccoli en ebly) en dan studeren voor een grote overhoring van Wiskunde..:zzz: Fijne avond nog!..

Welk niveau school doe je eigenlijk, aangezien je zoveel moet leren?

Informatica :heart:

• #1.155
ASO, zit nu in het 4de middelbaar (Economie-Talen), maar zit op een erg moeilijke school.

Jah..het is best wel een chill vak maar soms kan het wel ingewikkeld worden:sad:...hehe.

Off-topic: Net gedaan met eten, nu wiskunde gaan studeren..

Is dat een tokkie opleiding?

Hehe ik deel je liefde :D.. alleen waarom zijn die docenten altijd zo debiel :o
Vorig jaar had ik een man die tijdens de lessen er nooit was stond altijd buiten te roken en als die er was had ik er totaal geen verstand van.
Dit jaar heb ik ook zo'n gast die trouwens ook m'n mentor is kan het totaal niet hendelen.. en heeft er ook geen verstand van.:o

Maar toch sta ik een 8 voor informatica :D

Succes met studeren!

ASO, zit nu in het 4de middelbaar (Economie-Talen), maar zit op een erg moeilijke school.

Jah..het is best wel een chill vak maar soms kan het wel ingewikkeld worden:sad:...hehe.

Off-topic: Net gedaan met eten, nu wiskunde gaan studeren..
Ingewikkeld is lekker, net als wiskunde: pure logica :heart:
Het juist toepassen, dat is meestal het moeilijke (in het bedrijfsleven vooral)
Hehe ik deel je liefde :D.. alleen waarom zijn die docenten altijd zo debiel :o
Vorig jaar had ik een man die tijdens de lessen er nooit was stond altijd buiten te roken en als die er was had ik er totaal geen verstand van.
Dit jaar heb ik ook zo'n gast die trouwens ook m'n mentor is kan het totaal niet hendelen.. en heeft er ook geen verstand van.:o

Maar toch sta ik een 8 voor informatica :D
De gemiddelde informaticadocent heeft 20 jaar geleden een opleiding gehad en knutselt nog steeds thuis met die oude rommel en oude talen... (zo'n Cobol-krasser :eek:)

• #1.160
Training vrijdag 2 oktober. SetsxRepsxGewicht.

Push-dag, week 1

Dumbbell bench press

1x12x15kg
1x8x18kg
2x6x18kg

> Niet zo'n goede start van de training...had meer verwacht.

Incline bench press

1x12x20kg
1x8x40kg
2x6x40kg

> Bwa, ongeveer hetzelfde als de vorige keer maar iets meer reps.

Tricep dips

1x6xlichaamsgewicht
1x4xlichaamsgewicht
1x3xlichaamsgewicht

> WTF...Ofwel ben ik veel verzwaard in BW of ben ik hier echt aan het verzwakken:treuren:..

Incline dumbbell flyes

1x10x11kg
2x8x11kg

> Ok, ging redelijk.

Barbell overhead press

1x8x25kg
1x4x35kg
2x6x30kg
1x8x25kg

> Again..veel minder reps als de vorige keer:o..

Dumbbell lateral raises

1x10x7kg
2x8x7kg

> Aah, eindelijk een oefening die toch een beetje goed ging!

Skull crushers

1x10x23kg
1x8x23kg
1x6x23kg

> Ontevreden.

Cable pushdown

3x6x60kg

> Dit was teleurstellend..vorige trainingen deed ik 3x12x60kg in superset met Cable curls.

Commentaar: Pff..een triestige training..Misschien ligt het aan de volgorde van de oefeningen of iets anders:dunno:...Een training om snel te vergeten dus, zondag is het benen-dag, dan moet en zal het knallen worden!:fire:

Off-topic: Net bakje kwark met noten en lijnzaad en een beetje havermout op..Vandaag ook mijn wiskunde test gehad, PEANUTS!:D
Prettig weekend iedereen!:zzz:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven