MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Damn dat zijn beentrainingen Yosh! Echt respect!
 
Wilde ik ook net vragen: waarom zoveel sets & reps op je squat?

waarom niet dan?

squat is nu eenmaal een geweldige oefening, een Yosh heeft nu eenmaal monsterbenen voor zijn leeftijd

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

yosh als je topsetjes 80kg zijn zou ik een lager opwarmgewicht nemen dan 60kg ;) just my two cents, nette training weer!

inderdaad
 
Het punt is dat hij veelse te veel sets pakt met 80kg.. Zeer nutteloos omdat hij hierdoor veel kracht constant kwijtraakt. Gewoon 12 reps op 20kg, 12 reps op 40kg, 12 reps op 60kg en dan die 80kg proberen te REP PR'en.. Gaat uiteindelijk niet meer vooruit als hij constant maar 6 reps maakt.
 
Het punt is dat hij veelse te veel sets pakt met 80kg.. Zeer nutteloos omdat hij hierdoor veel kracht constant kwijtraakt. Gewoon 12 reps op 20kg, 12 reps op 40kg, 12 reps op 60kg en dan die 80kg proberen te REP PR'en.. Gaat uiteindelijk niet meer vooruit als hij constant maar 6 reps maakt.

Daarom dus niet.

Als Yosh véél sets maakt met 80kg kan hij wellicht ook een setje 90kg...
 
inderdaad, als die 6-8*80kg gaat hang dan het volgende setje 90kg op en ga voor 4+ reps ;)
 
yosh als je topsetjes 80kg zijn zou ik een lager opwarmgewicht nemen dan 60kg ;) just my two cents, nette training weer!
Ehh..opwarmgewicht gaat toch redelijk lekker en daar ga ik echt heel erg diep, misschien overschakelen naar 8x60kg en 6x70kg als opwarming..
Als ik jou was zou ik gewoon 4 setjes doen. Bijvoorbeeld 20-40-60-80.
Weet zeker dat je dan meer reps gaat halen. :thumbs:
Hmm...ik ga denkik nog even aankijken hoe het ermee verder gaat, als ik echt zie dat ik amper vooruit geraak (wat ik nu nog moet uittesten met mijn nieuwe schema) dan ga ik over op een andere methode qua opbouw/sets.
Wilde ik ook net vragen: waarom zoveel sets & reps op je squat?
Ik hou gewoon van het gevoel dat komt als ik mijn squat sessie heb afgerond...het zwaarste van heel mijn training:P
Damn dat zijn beentrainingen Yosh! Echt respect!
Bedankt Marv!:D

Off-topic: Hehe..vandaag als LO een soort van bok-en-plintspringen-les gehad, niet veel interessants aan maar volgens mij was het wel goed voor de doorbloeding in mijn benen zeker omdat ik gisteren benen heb getraint!:thumbup:
Ook weer goed gegeten..220gr gemarineerd rundsvlees, 400gr broccoli en 150gr ebly. Zometeen nog even Frans studeren...:zzz:
 
Training woensdag 7 oktober. SetsxRepsxGewicht.

Pull-dag, week 2

Deadlift

1x12x60kg
1x8x80kg
1x8x85kg
1x5x90kg

> Ooh, heerlijk gewoon! Met goeie muziek in mijn oren ging het ****ing goed!:hedbang:

Bent-over barbell row

1x10x50kg
3x6x57,5kg PR!

> Dikke PR op de BOR, tevreden!:yes:

Cable close grip pulldown

1x8x60kg
1x6x60kg
1x7x55kg
1x6x55kg

> Het is de eerste keer dat ik deze oefening heb gedaan, bevalt me behoorlijk!

T-bar row

1x10x35kg
1x8x35kg
1x8x32,5kg

> Hmh..deze had ik wel iets beter verwacht.

Dumbbell shrugs (met 2 sec. static hold) SS Barbell shrugs SS Behind the back barbell shrugs

2x12x30kg
1x10x30kg SS 3x12x70kg SS 1x10x70kg 2x8x70kg

> Netjes! Die DB's beginnen al behoorlijk zwaar te worden!:P

Dumbbell rear lateral raises

3x10x10kg PR!

> Mooi, maar mijn techniek mag wel wat stricter...

Dumbbell curls

1x12x10kg
1x8x10kg
1x6x9kg

> Hard.

Hammer curls

1x8x10kg
1x8x9kg
1x6x9kg

> Again, tuff.

Barbell preacher curls

1x10x18kg
1x6x18kg
1x5x18kg

> Whooh, preacher curls zijn echt heerlijk, was ook de eerste keer.

Commentaar: Heel erg tevreden over deze training, is voor herhaling vatbaar! In de deadlift zit veel progressie, hopelijk blijft dit vorderen! De T-bar rows konden wel wat beter, maarja...je kan ook niet alles hebben..Een dikke pomp in de biceps en traps was zeker aanwezig!

Off-topic: Aah..vandaag een grote overhoring van Frans gehad, ging erg goed! Net ook goed gegeten: 200gr roze zalm, 500gr spinazie en 220gr zoete aardappelen. Geniet nog van jullie avond!
 
Nice training gast, je gaat goed vooruit.:D
 
Congrats met je Deadliftsessie! Een pr denk ik? ;):thumbs:
 
beestige training Yosh!

Doe zo voort :)
 
Nice training gast, je gaat goed vooruit.:D

alweer een zinnige post :o ik ben vereerd :P

nette training yosh, met die dedication ga je me inhalen, over me heen....

beestige training Yosh!

Doe zo voort :)
Bedankt mannen! En ik haal je heus niet in hoor Tymen:P...
Congrats met je Deadliftsessie! Een pr denk ik? ;):thumbs:
Thnx, inderdaad een dikke PR!:)

Off-topic: Ghehe..deze training ga ik morgen denkik goed voelen:o
 
Prima training :) maar je dumbbell curls en hammer curls zijn nog steeds niet wat ze horen te zijn met zulke statts :O miss een idee om ze is op een aparte dag te doen omdat je ook al gedeadlift en barbellrows en t-bar rows en pulldowns hebt gedaan ?
 
Is het trouwens wel goed om deadlifts als eerste oefening te doen? Ben je dan niet al heel veel kracht en energie kwijt?
 
Prima training :) maar je dumbbell curls en hammer curls zijn nog steeds niet wat ze horen te zijn met zulke statts :O miss een idee om ze is op een aparte dag te doen omdat je ook al gedeadlift en barbellrows en t-bar rows en pulldowns hebt gedaan ?
Inderdaad, zoals al vaak gezegt: biceps moeten beter!:fire:
Maar ik kan maar 3x/week naar de gym i.v.m. school, het is nu al behoorlijk druk...
Is het trouwens wel goed om deadlifts als eerste oefening te doen? Ben je dan niet al heel veel kracht en energie kwijt?
Hmh..geen idee, maar ik weet wel dat mijn eerste 2 oefeningen meestal de sterkste zijn.
 
Bedankt mannen! En ik haal je heus niet in hoor Tymen:P...

nou ik zit nu weer een beetje in mn gain,. 68.2 kilo.... maar de drempel licht bij 70 k. nog nooit overheen gegaan:(
maar je gaat echt hard en je bent echt dedicated!
 
Back
Naar boven