XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Goede training maar ik moet ook toegeven dat je wel erg veel doet niet dat het erg is maar ik denk dat het wel je PR's beinvloed en als je elke keer echt tot het gaatje gaat dan kom je jezelf op een gegeven moment wel tegen.
 
Training zondag 11 oktober. SetsxRepsxGewicht.

Benen-dag, week 2

Below paralell squat

1x10x60kg
1x8x70kg
1x6x80kg
1x5x82,5kg
1x5x80kg
1x8x70kg

> Jeeha, alles geven voor die wheels! Puffen tot en met!:D

45° leg press

1x10x145kg
2x8x145kg

> Mooi! Geen last meer van mijn knie, lekker tot het gaatje gaan!

Seated leg extension

3x12x65kg PR!

> Jep..lekkere pomp in de benen van deze oefening, volgende keer nog iets zwaarder gaan:yes:

Romanian deadlift SS Hyperextension 45-degree

3x8x60kg SS 3x12x22kg

> Ehm..dit was de eerste keer dat ik de RDL deedt, volgens mij heb ik hem nog niet helemaal onder controle..

Standing calf raises SS Seated calf raises

2x12x90kg
1x10x90kg SS 1x10x60kg 2x8x60kg

> Bij deze ben ik tot het uiterste gegaan, lekker was het!

Seated calf presses

1x20x141kg
1x15x157kg

> Er is progressie.

Barbell curls

1x8x25kg
2x6x20kg

> Ik was al vermoeid van de hele benen-training maar toch nog mijn BB curls gedaan...Ego thuis gelaten en de focus was aanwezig.

Commentaar: Alweer een geslaagde benen-training! K'ben er wel tevreden van, overal zit er wat progressie in. De RDL ging niet zo goed omdat ik hem nog niet onder controle heb, heb al vele filmpjes en uitleg erover bekeken en volgens mij krijg ik de techniek binnekort wel onder de knie!:)

Off-topic: Net weer goed gegeten, 230gr roze zalm met 400gr broccoli en 220gr aardappelen. Fijne zondag nog! Die wheels ga ik voelen!:thumbup:
 
goed bezig zo vroeg op de zondag ;)
maar die RDL komt vanzelf wel, je moet niet verwachten dat je als je een oefening voor de eerste keer doet.. je hem meteen goed beheerst.
Komt wel goed :)
 
Zo, lekker hoor.

Je beentjes gaan goed.:p
 
alweer lekker ertegenaan gegaan, keep it up !
 
die wielen zul je wel gevoeld hebben ja.
harde training yosh!
 
Wow... wat een gewichten pak jij zeg...
Alleen die standing calf raise: die kan ik ook :p
(de rest bij lange na niet!)
Als je zulke gewichten pakt: ben benieuwd naar pics!
 
Wow... wat een gewichten pak jij zeg...
Alleen die standing calf raise: die kan ik ook :p
(de rest bij lange na niet!)
Als je zulke gewichten pakt: ben benieuwd naar pics!

Geen wonder vrouwen en mannen niet te vergelijken xD nette training :)
 
goed bezig zo vroeg op de zondag ;)
maar die RDL komt vanzelf wel, je moet niet verwachten dat je als je een oefening voor de eerste keer doet.. je hem meteen goed beheerst.
Komt wel goed :)
Hehe, inderdaad ik hou ervan om op zondag te trainen..dan heb ik het niet zo druk met school:(..Die RDL komt wel goed, gewoon even oefenen!;)
Zo, lekker hoor.

Je beentjes gaan goed.:p

alweer lekker ertegenaan gegaan, keep it up !

die wielen zul je wel gevoeld hebben ja.
harde training yosh!
Jep, die wheels gaan lekker!:D
Wow... wat een gewichten pak jij zeg...
Alleen die standing calf raise: die kan ik ook :p
(de rest bij lange na niet!)
Als je zulke gewichten pakt: ben benieuwd naar pics!
Bedankt DW, mooi dat je ook 90kg pakt op de standing calf raise, maar probeer ze eens in superset te doen met seated calf raises:P Branden zullen die kuiten!:evil2:

Off-topic: Vandaag goed gegeten en soms wat gestretch tussendoor...heb ook al heel wat gestudeerd voor school:o

On-topic: Voor degene die hun vetten een beetje willen opschroeven, een verbeterde stoelgang willen en van testosteron houden:rolleyes:..bekijk dit topic eens: http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/lijnzaad-verhoogt-aanmaak-testosteron-223584/
 
Bedankt DW, mooi dat je ook 90kg pakt op de standing calf raise, maar probeer ze eens in superset te doen met seated calf raises:P Branden zullen die kuiten!:evil2:
Doe ik al ;)
Alleen m'n seated loopt ZWAAR achter als ik de jouwe zie...
Gelukkig kan ik me verschuilen achter het feiten dat je mannen niet met vrouwen mag vergelijken! :p
 
brute squats josh netjes gewerkt makker!
 
Damn die squats zijn niet normaal!
 
Training woensdag 14 oktober. SetsxRepsxGewicht.

Pull-dag, week 3

Deadlift

1x12x60kg
1x8x80kg
1x8x85kg
1x8x90kg

> Whooh..met mijn muziek op volle toeren heb ik mooie volume progressie gemaakt, volgende keer ga ik voor de 95!:D

Bent-over barbell rows

1x10x50kg
1x8x57,5kg
2x6x57,5kg

> Mooi, redelijk explosief en ook wat progressie dus ben erg tevreden:thumbup:

Lateral pulldown

1x6x60kg
1x8x55kg
1x6x55kg

> Hier ben ik ontevreden van...misschien door de voorvermoeiing van de deadlift:dunno:...

Dumbbell one-arm rows

1x10x22kg
1x8x22kg
1x10x20kg

> Lekker! Heb bij mijn laatste set wat lager gewicht gepakt om het helemaal gecontroleerd te doen.

Dumbbell shrugs (met 3 sec. static hold) SS Barbell shrugs SS Behind the back barbell shrugs

3x12x30kg rep PR SS 3x12x70kg SS 3x10x70kg rep PR

> Ooh..die traps waren aan het branden! Deze superset is echt een aanrader!

Dumbbell rear lateral raises

1x12x10kg
2x10x10kg

> Deze was best goed.

Barbell curls

1x7x25kg
2x8x20kg

> Lower the weight and leave your ego at home. Biceps zijn mijn vijand...

Hammer curls

1x6x10kg
1x8x9kg
1x6x9kg

> Pathetic...:o

Cable curls

1x8x40kg
1x8x35kg

> Maar hoho! Deze voelde wel erg lekker aan!

Commentaar: Al bij al een waardige training. Het volume ligt nog steeds hoog, maar ik geef alles en geef niet op! Het deadliften gaat nog steeds goed vooruit net zoals nog een aantal oefeningen...de laterall pulldowns en de biceps-oefeningen gaan niet erg vorderend maar dat komt hopelijk wel in orde!:)

Off-topic: Pff..vrijdag heb ik een grote test van Nederlands, dat wordt nog even studeren straks:zzz:...Nu ga ik lekker eten..230gr gemarineerd rundsvlees met 220gr zoete aardappelen en 400gr spinazie, smakelijk!:meal:
Ehh..ik voel mijn rug wel erg goed nu op het moment..heerlijk!:D
 
Laatst bewerkt:
Brute training en zeer mooi volume!

Alleen je hebt wel meer dan 30 werksets gedaan bro in jouw geval less= more neem dat van mij aan. Als je meer doet wil niet altijd zeggen dat je groter gaat worden.


Ga zo door makker motivatie is top hierzo.
 
goede training alleen ik sluit me wel aan bij Xtra... veel sets
 
Maar pulldowns zijn ook zwaar verwacht daar niet al te veel gewicht van . De techniek is het belangrijkste
 
Goede DL;zou zelf voor de 100kg gaan.:)
 
pull down gaat minder goed vanwege vermoeidheid komt wel ;p, je gaat echt met sprongen vooruit keep it up, hoe is het met de BW?
 
Brute training en zeer mooi volume!

Alleen je hebt wel meer dan 30 werksets gedaan bro in jouw geval less= more neem dat van mij aan. Als je meer doet wil niet altijd zeggen dat je groter gaat worden.


Ga zo door makker motivatie is top hierzo.

goede training alleen ik sluit me wel aan bij Xtra... veel sets
Hmh..ik zoek momenteel de reden waarom mijn biceps amper groeien, het volume kan het niet zijn want bij mijn vorig FB-schema deed ik amper 2 oefeningen voor de biceps. Ik dacht zelf aan de volgende redenen:
- Geen aanleg voor
- Geduld hebben
- Verkeerde uitvoering? Maar daar twijfel ik aan..
Binnekort zijn mijn onderarmen nog dikker dan mijn biceps..:o:P
Maar pulldowns zijn ook zwaar verwacht daar niet al te veel gewicht van . De techniek is het belangrijkste
Jep, true mijn vriend!:)
Goede DL;zou zelf voor de 100kg gaan.:)
Bedankt dumba, die 100kg komt er binnekort wel!
pull down gaat minder goed vanwege vermoeidheid komt wel ;p, je gaat echt met sprongen vooruit keep it up, hoe is het met de BW?
Idd, met mijn BW gaat het wel goed, zelfs iets te snel naar mijn goesting soms:P

Off-topic: Phew..net gedaan met studeren, happy now!:)

On-topic: Binnekort ga ik beginnen met creatine, ik ga alles geven de laatste 2 maand want daarna is het jammer genoeg voorbij voor een poos..:sad:
 
Back
Naar boven