TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wow... wat een gewichten pak jij zeg...
Alleen die standing calf raise: die kan ik ook
(de rest bij lange na niet!)
Als je zulke gewichten pakt: ben benieuwd naar pics!

Hehe, inderdaad ik hou ervan om op zondag te trainen..dan heb ik het niet zo druk met schoolgoed bezig zo vroeg op de zondag
maar die RDL komt vanzelf wel, je moet niet verwachten dat je als je een oefening voor de eerste keer doet.. je hem meteen goed beheerst.
Komt wel goed![]()
..Die RDL komt wel goed, gewoon even oefenen!
Jep, die wheels gaan lekker!die wielen zul je wel gevoeld hebben ja.
harde training yosh!

Bedankt DW, mooi dat je ook 90kg pakt op de standing calf raise, maar probeer ze eens in superset te doen met seated calf raisesWow... wat een gewichten pak jij zeg...
Alleen die standing calf raise: die kan ik ook
(de rest bij lange na niet!)
Als je zulke gewichten pakt: ben benieuwd naar pics!
Branden zullen die kuiten!

..bekijk dit topic eens: http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/lijnzaad-verhoogt-aanmaak-testosteron-223584/Doe ik alBedankt DW, mooi dat je ook 90kg pakt op de standing calf raise, maar probeer ze eens in superset te doen met seated calf raisesBranden zullen die kuiten!
![]()

...

...Nu ga ik lekker eten..230gr gemarineerd rundsvlees met 220gr zoete aardappelen en 400gr spinazie, smakelijk!

Brute training en zeer mooi volume!
Alleen je hebt wel meer dan 30 werksets gedaan bro in jouw geval less= more neem dat van mij aan. Als je meer doet wil niet altijd zeggen dat je groter gaat worden.
Ga zo door makker motivatie is top hierzo.
Hmh..ik zoek momenteel de reden waarom mijn biceps amper groeien, het volume kan het niet zijn want bij mijn vorig FB-schema deed ik amper 2 oefeningen voor de biceps. Ik dacht zelf aan de volgende redenen:goede training alleen ik sluit me wel aan bij Xtra... veel sets

Jep, true mijn vriend!Maar pulldowns zijn ook zwaar verwacht daar niet al te veel gewicht van . De techniek is het belangrijkste

Bedankt dumba, die 100kg komt er binnekort wel!
Idd, met mijn BW gaat het wel goed, zelfs iets te snel naar mijn goesting somspull down gaat minder goed vanwege vermoeidheid komt wel ;p, je gaat echt met sprongen vooruit keep it up, hoe is het met de BW?