MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Maak je geen zorgen biceps komen wel en wat is er mis met grote onderarmen? :)
Popeye.jpg
 
Biceps zou ik me niet teveel zorgen om maken, gewoon die curls goed zwaar pakken, en niet teveel sets. Als je massa omhoog gaat komen biceps wel mee.
 
Je gaat je nog 2 maanden tot het uiterste geven wat erna is het gedaan voor een poosje? Hoe bedoel je Yosh?
 
Een deuk in zijn borstkas, sinds geboorte geloof ik. Dit is een bepaalde aandoening, en met de operatie wordt dit weer "gecorrigeerd" waardoor Yosh 6 maanden(?) niet kan trainen
 
Biceps zou ik me niet teveel zorgen om maken, gewoon die curls goed zwaar pakken, en niet teveel sets. Als je massa omhoog gaat komen biceps wel mee.
Laten we dat maar hopen..:)
Je gaat je nog 2 maanden tot het uiterste geven wat erna is het gedaan voor een poosje? Hoe bedoel je Yosh?

Hij wordt geoppereerd.

Een deuk in zijn borstkas, sinds geboorte geloof ik. Dit is een bepaalde aandoening, en met de operatie wordt dit weer "gecorrigeerd" waardoor Yosh 6 maanden(?) niet kan trainen
Jep, inderdaad..een aantal pagina's terug in mijn log staat er heel wat over. Dus het wordt knallen de laatste 2 maand! Alhoewel school dat toch een beetje hindert...:sad:

Off-topic: Mijn excuses dat ik niet zoveel commentaar meer geef in jullie logjes..Ik heb het namelijk erg druk met school (Grote Overhoringen), eenmaal ik voorbij deze periode ben gaat er zeker ook minder stress zijn...zometeen ook nog wat studeren...Nu lekker eten: kipfilet met champignons en volwaardige rijst, smakelijk!
 
succes in je laatste 2 maanden, eet alsof je leven er vanaf hangt!
 
elke dag mc donalds :)
 
Gewoon geduld hebben vriend Rome is ook niet op 1 dag gebouwd!

Je bent goed bezig gewoon hard trainen en vreten komt alles goed..
 
Off-topic: Mijn excuses dat ik niet zoveel commentaar meer geef in jullie logjes..Ik heb het namelijk erg druk met school (Grote Overhoringen), eenmaal ik voorbij deze periode ben gaat er zeker ook minder stress zijn...zometeen ook nog wat studeren...Nu lekker eten: kipfilet met champignons en volwaardige rijst, smakelijk!

No prob: sommige dingen hebben nou eenmaal prioriteit, de weten de meesten hier wel. Ik lees ook meer dan dat ik commentaar geef.
 
No prob: sommige dingen hebben nou eenmaal prioriteit, de weten de meesten hier wel. Ik lees ook meer dan dat ik commentaar geef.
Heel herkenbaar maar ik lees je log nog steeds hoor
 
Training vrijdag 16 oktober. SetsxRepsxGewicht.

Push-dag, week 3

Dumbbell bench press

1x12x15kg
1x8x18kg
1x5x20kg
1x8x18kg

> K'had een iets betere start verwacht:sad:...

Overhead press

1x8x25kg
1x8x30kg
1x4x35kg
1x6x30kg
1x8x25kg

> Hmm...viel wel mee...

Incline bench press

3x6x40kg

> Waardeloos.

Tricep dips

2x5xlichaamsgewicht
1x4xlichaamsgewicht

> De dips gingen deze keer wel lekker, het zijn er niet zoveel maar ik voelde ze wel goed!:)

Dumbbell incline flyes

1x10x11kg
1x8x11kg
1x10x10kg

> Bij de laatste set heb ik toch het gewicht verlaagt omdat mijn techniek eronder leed.

Dumbbell lateral raises

1x10x7kg
2x8x7kg

> Aah, eindelijk ging er eens een oefening erg goed! Deze ging lekker!:thumbup:

Skull crushers

1x8x25,5kg
1x8x23kg
1x6x23kg

> Ok, stilaan het gewicht verhogen en hoger zitten in de herhalingen met een beter uitvoering.

Cable pushdown

1x10x60kg
2x8x60kg

> Op de laaste set wel veel gecheat bij de laatste reps maar toch ging de pushdown beter als de vorige keer.

Commentaar: Oef...ik ben voldaan, alweer een harde schoolweek achter de rug met een overload aan studeerwerk dus mijn nachtrust zal ik hard nodig hebben. Ben eigenlijk bijna nooit tevreden over de trainingen op vrijdagen...school zit er grotendeels voor iets tussen:P

Off-topic: Zo...ik ga nu nog even relaxen en dan in mijn bed kruipen, hopelijk produceer ik veel groeihormoon!;)
 
tering brute training makker!

goed weekend en groeize hehehehe
 
moet een lekkere gym zijn als je dumbbells hebt die met 1kg verschuiven,
hier gaan ze altijd +2kg.
 
je traint goed makker, volhouden he!
 
netjes, vooral je dumbbell bench press!
 
Het was duidelijk je dag niet volgende keer beter ondanks dat goede training
 
zit jij op een internaat ofzo? ik hoor alleen maar huiswerk dit huiswerk dat
 
Back
Naar boven