XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
t*ring brute training makker!

goed weekend en groeize hehehehe

je traint goed makker, volhouden he!

Lekker yosh, blijven knallen!:)

netjes, vooral je dumbbell bench press!

Het was duidelijk je dag niet volgende keer beter ondanks dat goede training
Bedankt animals! Jullie gaan ook ****ing lekker vooruit, blijf bij dat ijzer!:D
moet een lekkere gym zijn als je dumbbells hebt die met 1kg verschuiven,
hier gaan ze altijd +2kg.
Inderdaad, vanaf de 20kg beginnen ze per +2kg te verschuiven, dumbbells gaan tot 44kg, kan er dus nog een lange tijd blijven:P
zit jij op een internaat ofzo? ik hoor alleen maar huiswerk dit huiswerk dat
Neen...maar ik zit nu eenmaal op een verdomd moeilijk school:sad:...ik sleur me er wel doorheen.

On-topic: Ik zit met een vraagje, kan het kwaad als ik bij één maaltijd ongeveer 400 à 500 gr groenten eet + soms nog 200 gr bij latere maaltijden?
Dan nog iets belangrijks: Zal ik bij de benen-dag de leg extensions voor mijn squats doen als opwarming dan of toch liever op het einde van de workout als finisher?

over groenten: hoe meer hoe beter, vind je dat lekker, gewoon doen ;)

over de leg extensions: brrr ik krijg al kriebels als ik de naam hoor, ga met een zo groot mogelijke boog rond dat machien!

imo eerst de extensions doen als opwarming, beetje rust en knallen :)

ik pak ze erna

On-topic: Ik zit met een vraagje, kan het kwaad als ik bij één maaltijd ongeveer 400 à 500 gr groenten eet + soms nog 200 gr bij latere maaltijden?
Dan nog iets belangrijks: Zal ik bij de benen-dag de leg extensions voor mijn squats doen als opwarming dan of toch liever op het einde van de workout als finisher?

Groenten mag je zoveel eten als je zelf wilt ;)

Squat is een compound, leg-extensions een isolatie oefening.
Ik zou dus eerst de compound doen en dan de isolatie.

• #1.267
Training zondag 18 oktober. SetsxRepsxGewicht.

Benen-dag, week 3

Below parallel squat

1x10x60kg
1x8x70kg
1x6x80kg
1x5x82,5kg
1x6x80kg
1x8x70kg

> Netjes, verloopte vlot:).

45° leg press

1x12x145kg
2x8x150kg

> Mooi! Het was duwen en schreeuwen:D.

Seated leg extension

3x15x65kg rep PR

> Hoger in de herhalingen.

Romanian deadlift SS Hyperextension 45-degree

3x8x60kg SS 3x10x24kg PR!

> De techniek van de RDL heb ik nog niet helemaal onder de knie maar het ging wel beter!

Standing calf raises SS Seated calf raises

1x12x95kg
2x10x95kg SS 1x12x60kg 1x8x60kg 1x8x55kg

> Die kuiten waren lekker aan het branden, geconcentreerd uitgevoerd.

Seated calf presses

1x20x157kg
1x15x173kg

> Alweer meer gewicht en meer herhalingen:thumbup:

Barbell curls

1x8x25kg
1x6x25kg
1x8x20kg

> Ik voel mijn biceps niet echt werken bij de BB curls...misschien eens EZ-bar curls proberen...

Commentaar: Het was een complete training, ik ben erg voldaan nu! Er is alweer progressieve overload dus dat zit goed, de techniek van de RDL is nog niet perfect maar die komt er wel. Biceps moeten groeien!:P

Off-topic: Ahh, net lekker gegeten, 200gr visvink met zalm en kabeljauw met 500gr spinazie en 190gr zoete aardappelen. Vandaag zit ik op 3200 kcal dus dat zit ook goed. Zometeen nog wat studeren, heb namelijk binnekort een grote overhoring van Geschiedenis:(...Fijne zondag nog!

Laatst bewerkt:
goede trainig hoor zal lekker gebrand hebben:cool:
Wat is overigens een below paralel squat??? weet niet wat ik me er bij voor moet stellen:)

nette training verder yoshi.
misschienk eer preacher curls proberen die voelen ook goed

Er zit wel een groot verschil in EZ en gewone barbells EZ= isolatie barbell= geen isolatie persoonlijk ben ik van mening dat je niet te veel isolatie moet doen. En waar voel jij hem als je gewone barbell doet ?

goede training man.
en succes met je Geschiedenis, waar gaat het over?

brute squats yosh!

• #1.276
Er zit wel een groot verschil in EZ en gewone barbells EZ= isolatie barbell= geen isolatie persoonlijk ben ik van mening dat je niet te veel isolatie moet doen. En waar voel jij hem als je gewone barbell doet ?
Ik voel mijn biceps niet echt werken tijdens de curls, dat heb ik dus wel als ik DB curls doe, overigens voel ik hem een heel klein beetje in mijn onderarm maar dat stoort niet echt.
goede training man.
en succes met je Geschiedenis, waar gaat het over?
Thnx, ehh...het gaat over de stroomversnelling eind 15de eeuw - 16de eeuw, de renaissance, de barok en het humanisme...:zzz:

On-topic: Ik ga binnekort beginnen met creatine, nu heb ik er al behoorlijk wat over opgezocht en gevonden dat ik de volgende regels moet aanhouden:

- De oplaadfase is achterhaald
- Op niet-trainingsdagen 3-5gr creatine innemen (in de ochtend?)
- Op trainingsdagen 3-5gr creatine voor EN na de training (hier heb ik verschillende meningen over gevonden...weet iemand de juiste?)
- Voldoende drinken minimum 3l water per dag

en zo zijn er nog enkele belangrijke zaken waaraan ik moet voldoen.

Laatst bewerkt:
Ik voel mijn biceps niet echt werken tijdens de curls, dat heb ik dus wel als ik DB curls doe, overigens voel ik hem een heel klein beetje in mijn onderarm maar dat stoort niet echt.

Thnx, ehh...het gaat over de stroomversnelling eind 15de eeuw - 16de eeuw, de renaissance, de barok en het humanisme...:zzz:

Boring.
Met geschiedenis was ik altijd meer thuis in de oorlogen enzo, gelukkig GS toch nog met 8 afgesloten;)

Je zit in het 4de jaar zeker? heb die shizzle ook allemaal moeten doen:D

On-topic: Ik ga binnekort beginnen met creatine, nu heb ik er al behoorlijk wat over opgezocht en gevonden dat ik de volgende regels moet aanhouden:

- De oplaadfase is achterhaald
- Op niet-trainingsdagen 3-5gr creatine innemen (in de ochtend?)
- Op trainingsdagen 3-5gr creatine voor EN na de training (hier heb ik verschillende meningen over gevonden...weet iemand de juiste?)
- Voldoende drinken minimum 3l water per dag

en zo zijn er nog enkele belangrijke zaken waaraan ik moet voldoen.

ik hoorde dat je gewoon 3-5gram voor je ontbijt moest pakken, en dan weer zo een dosis NA je training.

Ja zo is het

Terug
Naar boven