The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...
..Hmm.. Zonder schoenen? Is blote voeten niet vaak in strijd met de hygiëne regels binnen een fitness? En daarnaast, is dat wel zo stabiel?waarom ga je schoenen kopen man :O Zonde geld..
Ik Squat altijd zonder schoenen![]()

...
idd of met dextrose
Nette training hoor, ondanks je hoofdpijn etc..
Met de creatine kan ik je niet helpen, want dat use ik (nog) niet.
Hoe zit het met je gewicht?
Bedankt! Met mijn gewicht gaat het wel goed denkik, volgende week zaterdag weeg ik mij nog eens.Goeie training zo vroeg op de zondagmorgenwas net me bed uit en ben jij alweer aan het trainen haha
![]()
Hmh...gaat dan toch een vruchtendrank worden veronder stel ik, raden jullie soms een bepaalde vruchtendrank aan? Die gewoon perfect is om met creatine te combineren.
Ghehe, ik ga binnekort all stars aanschaffen en zien hoe het daarop gaat.
Hmm.. Zonder schoenen? Is blote voeten niet vaak in strijd met de hygiëne regels binnen een fitness? En daarnaast, is dat wel zo stabiel?
Ik squat zelf altijd met basketballschoenen. Zijn erg stevig, en zitten gewoon lekker![]()
Bedankt! Met mijn gewicht gaat het wel goed denkik, volgende week zaterdag weeg ik mij nog eens.
Hmh...gaat dan toch een vruchtendrank worden veronder stel ik, raden jullie soms een bepaalde vruchtendrank aan? Die gewoon perfect is om met creatine te combineren.
Ghehe, ik ga binnekort all stars aanschaffen en zien hoe het daarop gaat.
Ok, bedankt voor de info Loo, ik ga eens uitzoeken welke schoenen ik me ga aanschaffen...all stars of schoenen met een stevige zool.Ik heb ook andere schoenen aangeschaft; stevige reeboks met dikke zool.
Ik merkte bij m'n vorige schoenen dat ze te weinig steun gaven; m'n enkel wilde iets naar binnen klappen hetgeen weer een verkeerde belasting op m'n knie gaf; nu heb ik dat niet meer.
Ik raad iedereen ook aan om stevige schoenen te gebruiken voor squats met voldoende enkelsteun indien je soortzelfde problemen hebt.
Mooie training trouwens op de zondag bro, respect!
Interessant dat je dit vraagt, de tijd in de gym valt opzich best mee, als ik echt op een rap tempo bezig ben en ongestoord kan heffen dan duurt mijn workout ongeveer 45 min - 1 uur, daarna wel nog buikspieren die ongeveer 5 - 10 minuten duren.Om even op je training terug te komen. Weer een lekker vol programma, lijkt me dat je lang in de gym zit, ofniet? Hoe gaat het met je biceps? Boek je progressie op de isolatie oefeningen voor je biceps en zie je je biceps groeien? Ik heb eigenlijk het idee dat die oefeningen op het einde van je training helemaal niet nodig zijn. Je gebruikt je armen bij zoveel oefeningen, ik denk dat het dan eigenlijk overbodig is om ze daarna nog eens apart te nemen. Is het vaak niet zo dat als je iets graag wilt, dat het dan juist niet gebeurt? Ik merk iig dat ik met enkel compound oefeningen, m`n armen zie groeien.. Maar goed, ieder lichaam en iedere persoonlijkheid is niet hetzelfde
Ik heb ook andere schoenen aangeschaft; stevige reeboks met dikke zool.
Ik merkte bij m'n vorige schoenen dat ze te weinig steun gaven; m'n enkel wilde iets naar binnen klappen hetgeen weer een verkeerde belasting op m'n knie gaf; nu heb ik dat niet meer.
Ik raad iedereen ook aan om stevige schoenen te gebruiken voor squats met voldoende enkelsteun indien je soortzelfde problemen hebt.
Mooie training trouwens op de zondag bro, respect!

Hmh..ben er nu nog altijd niet uit welke schoenen ik moet aanschaffen, ik denk gewoon schoenen met een stevige zool/hak..Mijn ouders willen geen squat schoenen aanschaffen op het internet omdat ik nooit zeker kan weten of ze me passen of niet en dat kan problemen veroorzaken met de verzendkosten...Heb nog geen winkel in België gevonden die ze verkoopt.Ik raad je steunzolen aan want dan sta je sowieso stabieler swik je niet zo met je enkels en kan je elke schoen aan die je wilt behalve allstars van die slappe dingen![]()