Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Zou geen squatschoenen bestellen.. Zo een bullshit.. Gewoon ALLSTARS aanschaffen of op zonder schoenen.. Is fijner als je denkt hoor!
 
Nooo, don't waste your money on squating shoes!
 
Training woensdag 28 oktober. SetsxRepsxGewicht.

Pull-dag, week 4

Deadlift

1x12x60kg
1x8x80kg
1x5x90kg
1x6x95kg

> Bwa...niet zo tevreden van de DL maar het heeft zijn reden, ik ben de laatste tijd een beetje verkouden en heb ook enorm veel spierpijn in mijn adductoren...had er een beetje last van tijdens het DL'en. Toch heb ik alles gegegeven!

Bent-over barbell row

1x10x50kg
3x7x60kg

> De opbouw set ging erg explosief:thumbup: Maar de laatste reps van de werksets waren wel een beetje gecheat:rolleyes:..

Lateral pulldown

1x6x60kg
1x8x55kg
1x6x55kg
1x8x50kg

> Ok..deze gewichten zijn afschuwelijk...hoogstwaarschijnlijk door dezelfde reden als bij mijn DL-prestatie..:(

One-arm dumbbell rows

1x8x22kg
2x8x20kg

> Onwaardig.

Dumbbell shrugs (met 4 sec. static hold) SS Barbell shrugs SS Behind the back barbell shrugs

1x10x30kg
2x8x30kg SS 3x10x75kg SS 3x5x75kg

> Van het trapezius werk ben ik best tevreden, ze waren allesinds aan het branden!

Dumbbell rear lateral raises

1x12x11kg
2x10x11kg

> Mooi! Maar de uitvoering mag best wat trager en gecontroleerder...

Barbell curls

1x10x20kg
1x5x25kg
1x8x20kg

> Zwak, gewoonweg zwak.

Hammer curls

3x8x9kg

> Argh...:mad:

Cable curls

1x8x40kg
1x8x35kg

> Err..deze vielen dan toch nog een beetje mee, goed kunnen knijpen...

Commentaar: Ontevreden maar toch wel voldaan...enerzijds was de kracht in mijn biceps gewoon afschuwelijk slecht maar anderzijds voel ik toch dat ik ze goed getraint heb! Die lichte verkoudheid mag snel wegwezen zodat ik volledig mezelf kan geven en vollop beuken. Ik moet echt een oplossing vinden voor de lateral pulldown en de biceps...ik kan niet alles op deze verkoudheid steken!

Off-topic: Het is bijna vakantie! Een weekje goede en verdiende rust, heerlijk! Nu ga ik roze zalm met spinazie en zoete aardappelen eten, prettige avond nog!

On-topic: Morgen ga ik met school op sportdag, we gaan naar een fitnesscentra en gaan allerlei activiteiten doen zoals spinning, tae bo, muurklimmen, badminton, squash,... heel erg leuk maar super nadelig voor mijn herstel want we mogen namelijk niet eten in de sportzalen en dus kan ik alleen maar in de middagpauze iets eten...
 
Ontevreden over je deadlift? :D Is echt al bruut hoor, kerel!
En misschien voor morgen paar shakejes meepakken (whey, melk, havermout/brinta) en dan rap in een minuutje naar binnen stouwen in de kleedkamer?
 
Je mag er evengoed best tevreden mee zijn. Overall looking good.
Veel plezier morgen.:)
 
Goeie deadlift man!

Ook mooie overall training :)
 
lat pulldown en dumbbell rows zijn zeker niet slecht imo
maarja, niks mis met extra motivatie om meer te liften !
 
je mag niet zeuren yoshi. gaat lekker nog steeds :D
 
Lang geleden dat ik nog gecheckt heb :').

Gaat nog altijd goed hoor , mooie complete training. En ondanks een verkoudheid toch weest trainen! :thumbs:

**** dat beetje cheaten man , zolang je niet cheat op squats deads en bp maakt het echt niet zoveel uit, soms moet je gewoon eens max gaan en who cares als techniek dan eens wat minder is.
 
Lang geleden dat ik nog gecheckt heb :').

Gaat nog altijd goed hoor , mooie complete training. En ondanks een verkoudheid toch weest trainen! :thumbs:

**** dat beetje cheaten man , zolang je niet cheat op squats deads en bp maakt het echt niet zoveel uit, soms moet je gewoon eens max gaan en who cares als techniek dan eens wat minder is.
EENS WAT minder ja, dan is het geen probleem. Het moet natuurlijk geen gewoonte zijn om je niet aan de technieken te houden, maar dat is in Yosh' situatie niet het geval denk ik.

Yosh, weer een lekker complete training. Wat maakt het uit dat de DL bijv. wat aan de lage kant is? Zolang je hem goed uitvoert en progressie boekt, is het toch prima. Dan kom je er vanzelf, daar heb ik alle vertrouwen in!
 
Ontevreden over je deadlift? :D Is echt al bruut hoor, kerel!
En misschien voor morgen paar shakejes meepakken (whey, melk, havermout/brinta) en dan rap in een minuutje naar binnen stouwen in de kleedkamer?

Je mag er evengoed best tevreden mee zijn. Overall looking good.
Veel plezier morgen.:)

Goeie deadlift man!

Ook mooie overall training :)

lat pulldown en dumbbell rows zijn zeker niet slecht imo
maarja, niks mis met extra motivatie om meer te liften !

je mag niet zeuren yoshi. gaat lekker nog steeds :D

Mee eens: niet zeuren :p
Bedankt broeders en zuster!:)
Lang geleden dat ik nog gecheckt heb :').

Gaat nog altijd goed hoor , mooie complete training. En ondanks een verkoudheid toch weest trainen! :thumbs:

**** dat beetje cheaten man , zolang je niet cheat op squats deads en bp maakt het echt niet zoveel uit, soms moet je gewoon eens max gaan en who cares als techniek dan eens wat minder is.
Aah, die Jonas! Inderdaad, bedankt!;)
EENS WAT minder ja, dan is het geen probleem. Het moet natuurlijk geen gewoonte zijn om je niet aan de technieken te houden, maar dat is in Yosh' situatie niet het geval denk ik.

Yosh, weer een lekker complete training. Wat maakt het uit dat de DL bijv. wat aan de lage kant is? Zolang je hem goed uitvoert en progressie boekt, is het toch prima. Dan kom je er vanzelf, daar heb ik alle vertrouwen in!
True! Thnx!
Gaat goed man!! Hoe staat het met je gewicht? :thumb:
Geen idee voor het moment, zaterdag ga ik me wegen!:D

On-topic: Ik voel me weer helemaal dik in orde!:thumbup:
Die sportdag vandaag was wel lekker chill, zal voor de geïnteresseerden eens vertellen hoe het verliep.

Eerst verdwaald gelopen opzoek naar het gebouw (Uncon in Gent)...ben namelijk iemand die zijn baan vlug vergeet:P...
Eenmaal aangekomen bestond ons eerste uur uit spinning, lekker hard gegaan! Daarna vlug 2 boterhammen met pindakaas, kipfilet en noten binnengehapt en dan een uurtje gebatmintont.
Het derde uur was Tae bo en dat is best heftig!:o Lekker trappen op elkaar. Dan hebben we ons middagmaal mogen opeten, boterhammen met pindakaas, kipfilet en noten. Het vierde uurtje was muurklimmen...en hier ben ik echt teleurgesteld in want toen ik 64kg woog (lang geleden, zie mijn geschiedenis op de 1ste pagina) kon ik me met gemak zeker 8x deftig optrekken en nu zelfs geen enkele keer:eek:...Maarja, na het muurklimmen was het een uurtje Hip Hop, best chill maar die gast die de les gaf was misschien wel een beest maar hij bleef maar zijn mouwen tot zijn schouders oprollen zodat we zijn grote guns zouden zien:rolleyes:...Na het Hip Hop-gedoe vlug nog 2 boterhammen met pindakaas, kipfilet en noten opgegeten waarna ik nog even heb gesquasht. Het was een behoorlijke leuke dag en heb ook nog eens goed kunnen eten!:)
 
Goede cardio, en goed gegeten ! Kben ook benieuwd naar je gewicht nu ;)
 
Ik wou het net zeggen ja, veel cardio gehad vandaag! :D
 
Wij gaan met school altijd naar een gym die niks voorsteld dan is dit altijd nog beter xD
 
Man dat valt me van je tegen, zoveel energie versplit vandaag...

J/k, gewoon lol maken, nette DL ook van laatst.
 
Training zaterdag 31 oktober. SetsxRepsxGewicht.

Push-dag, week 3

Dumbbell bench press

1x12x15kg
1x6x20kg
1x4x20kg
1x5x18kg

> Ontevreden, kan veel beter!

Incline bench press

1x8x40kg
1x4x45kg
1x6x40kg

> Idem voor deze...

Tricep dips

1x6xlichaamsgewicht
1x5xlichaamsgewicht
1x4xlichaamsgewicht

> Dit keer vielen de dips wel mee, goede pomp in de triceps!

Dumbbell incline flyes

2x8x12kg
1x6x12kg

> Mooi, goede progressie gemaakt.

Barbell overhead press

1x8x25kg
3x5x30kg
1x8x25kg

> Wtf...ik word hier maar zwakker en zwakker op!:o

Dumbbell lateral raises

1x10x7kg
2x8x7kg

> :thumbup:

Skull crushers

1x10x25,5kg
1x6x25,5kg
1x8x23kg

> Tevreden.

Cable pushdowns

1x10x60kg
2x8x60kg

> Mooi:)

Commentaar: Deze training was zeker en vast niet volmaakt of eentje waarop ik zat te wachten...volgende keer moet het beslist beter! Verder verliep de training wel OK, bijna geen progressie gehad maarja...het kan niet altijd een rooskleurige training zijn!

Off-topic: Net weer goed gegeten, 200gr roze zalmfilet met 350gr spinazie en 240gr zoete aardappelen. Fijne namiddag nog!:)
 
Jammer van die dumbbell press. Je lowerbody is echt veel sterker als je upperbody.. Trekt vanzelf wel bij!:)
 
Back
Naar boven