- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat een dosis van 5 gram per dag al voldoende was?gewoon een dosis voor je ontbijt..
en 1 dosis na je training![]()
...
...
...Maar ik heb geduld, veel geduld dus niet klagen en doorbeuken!
De deadlift gaat behoorlijk goed maar ik ben bang dat ik binnekort op een plateau ga geraken, even aanzien dus.
Ik heb nog geen vakantie, nog 1 week ongeveer en dan heb ik pas de herstvakantieNette training, vooral de PR's.
Ga zo door makker.
En waarom in je vakantie nu al schoolwerk doen?![]()
...Nette training hoor! Na een paar nette PR's niet zo inzitten over een paar DB-curls...
Compounds 4 the win!
dit zie ik graag, een deadlift die over je squat gaat
nice pr's bro!
Bedankt mannen en vrouw!
Inderdaad, de deadlift zit boven mijn squat en is denkik nog stijgende.Thnx, maar ik ga maar 3x per week naar de sportschool, 1x pull (woensdag), 1x push (vrijdag) en 1x benen (zondag)Nette dl hoor.
Push-pull is toch 4x per week? Dan doe je wel erg veel oefeningen vind ik. 2 curls, 2 shrugs en die cable row kunnen er denk ik wel uit. Dan hou je 6 oefeningen over, 3 comps en 3 iso's.

...
..Fijn weekend nog animals!Die 12x15kg is mijn warmup bij de DB press.wat voor warmup doe je voor je dumbbell/bench press?