Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Kereltje, no offence, maar dit schema gaat NIET werken voor je.
Je put jezelf vreselijk uit, je eet onder onderhoud. Ik zie zoveel iso's daar ben je helemaal niet aan toe. Als je echt wil groeien moet je naar me luisteren maat.

Ga lekker rippetoe doen, hou het simpel vriend.

Deadlift
Squat
Bench press
Military press
Chins
Dips
bend over rows

Meer heb je niet nodig. En breng je vreten naar MINIMAAL 3500 Kcal / 130 gr. eiwitten. Punt uit. En je GAAT groeien, en hard ook.

PS: en geef me es wat karma verdomme! haha
hoe kom je erbij dat ie onder onderhoud eet? en 130gr eiwitten is nog steeds niet veel he.

en je mag mij ook wel eens karma geven yosh :P voor de karma die ik strooi
 
Dus zoiets:

Workout A

3x5 Squat
3x5 Bench Press
3x5 Deadlift
3x5 Chins

Workout B

3x5 Squat
3x5 military press
3x5 bent over rows
3x5 Dips

3x per week knallen

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

hoe kom je erbij dat ie onder onderhoud eet? en 130gr eiwitten is nog steeds niet veel he.

en je mag mij ook wel eens karma geven yosh :P voor de karma die ik strooi

Voor zijn gewicht zat. Maak er voor mijn part 150 van. Ut kreng mot bulken. Wat ie doet is niet bulken maar opstoken.
 
Dus zoiets:

Workout A

3x5 Squat
3x5 Bench Press
3x5 Deadlift
3x5 Chins

Workout B

3x5 Squat
3x5 military press
3x5 bent over rows
3x5 Dips

3x per week knallen

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------



Voor zijn gewicht zat. Maak er voor mijn part 150 van. Ut kreng mot bulken. Wat ie doet is niet bulken maar opstoken.

bij nader inzien in zijn sig, kan het eten wel wat omhoog idd.
0.2 kg erbij in 2 weken is ook niet alles.

en + op het feit dat ie misschien beter reageert op een kracht schema, zelfs met massa aanzetten.

misschien is Wendler 5/3/1 ook wel eits voor hem? leuk, simpel schema'tje.
in mijn geval zitten er niet eens bicep oefeningen in :P
 
bij nader inzien in zijn sig, kan het eten wel wat omhoog idd.
0.2 kg erbij in 2 weken is ook niet alles.

en + op het feit dat ie misschien beter reageert op een kracht schema, zelfs met massa aanzetten.

misschien is Wendler 5/3/1 ook wel eits voor hem? leuk, simpel schema'tje.
in mijn geval zitten er niet eens bicep oefeningen in :P

Dus we zijn het wel eens? ;)

Sjah, kan ook, al denk ik dat die simpele rippetoe the trick is voor hem
 
Zou gewoon een simpele split doen voor 3xpw of 4xpw ipv zo kracht gericht; borst biceps(kan hij extra focussen op die biceps van hem) benen buik rug triceps schouders traps
 
Kereltje, no offence, maar dit schema gaat NIET werken voor je.
Je put jezelf vreselijk uit, je eet onder onderhoud. Ik zie zoveel iso's daar ben je helemaal niet aan toe. Als je echt wil groeien moet je naar me luisteren maat.

Ga lekker rippetoe doen, hou het simpel vriend.

Deadlift
Squat
Bench press
Military press
Chins
Dips
bend over rows

Meer heb je niet nodig. En breng je vreten naar MINIMAAL 3500 Kcal / 130 gr. eiwitten. Punt uit. En je GAAT groeien, en hard ook.

PS: en geef me es wat karma verdomme! haha
Ben het hiermee eens, Yosh. Wat mij betreft zou je de chins en dips nog weg kunnen laten. Je gebruikt je armen echt genoeg bij die andere oefeningen, dat merk ik zelf enorm!
Hoewel het natuurlijk nooit geen kwaad kan ze wel te doen ;)
 
Training maandag 2 november. SetsxRepsxGewicht.

Benen-dag, week 4

Below parallel squat

1x10x60kg
1x8x70kg
1x6x80kg
2x5x82,5kg
1x8x70kg

> Netjes, alweer een rep meer bij de 82,5kg:thumbup:

45° leg press

1x10x145kg
2x8x150kg

> Het was duwen tot en met, echt alles gegeven.

Seated leg extensions

1x12x60kg
2x10x60kg

> Relax, niet teveel forceren.

Romanian deadlift SS Hyperextension 45-degree

3x8x65kg PR! SS 3x10x26kg PR!

> Mooi! Nu hopen dat mijn grip het kan blijven volhouden!:P

Standing calf raises

1x10x110kg
2x8x110kg

> Lekker zwaar gegaan, tevreden!

Seated calf raises

3x10x60kg

> Ok!:thumbup:

Seated calf presses

1x20x181kg
1x15x189kg

> Alweer meer gewicht op de calf presses, kuiten waren hierna aan het branden:rolleyes:..

Ez-barbell curls

1x10x23kg
2x6x23kg

> K'heb ze goed aangespannen en gecontroleerd gedaan, ik voel mijn biceps wel goed!:)

Commentaar:
Cheers, mijn benen zijn weer geslaagd afgebeuld! Ik ben wel tevreden over de totale training dus hopelijk volgen er nog betere en hardere trainingen!:D

Off-topic: Ook net goed gegeten, 210gr roze zalmfilet met 500gr spinazie en 250gr aardappelen. Geniet nog van jullie (vrije)dag!:)

On-topic: Ghehe..de Defender Body Fat Caliper is aangekomen, binnekort eens mijn vetpercentage meten, ben enorm benieuwd!
 
Netjes. Wat vind je eigenlijk van het commentaar wat op je schema is gegeven, hier kan ik me namelijk ook wel een beetje in vinden.
 
Netjes. Wat vind je eigenlijk van het commentaar wat op je schema is gegeven, hier kan ik me namelijk ook wel een beetje in vinden.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..

Yosh, wel weer een lekkere training. Ga je nog steeds below parallel squat, of inmiddels al full? En is hier een reden voor?

Wat kostte Fat Caliper, en waar heb je hem besteld? Als 'ie niet zo duur is, bestel ik er misschien ook wel eentje, anders laat ik het gewoon eens doen ergens ;)
 
Netjes. Wat vind je eigenlijk van het commentaar wat op je schema is gegeven, hier kan ik me namelijk ook wel een beetje in vinden.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..

Yosh, wel weer een lekkere training. Ga je nog steeds below parallel squat, of inmiddels al full? En is hier een reden voor?

Wat kostte Fat Caliper, en waar heb je hem besteld? Als 'ie niet zo duur is, bestel ik er misschien ook wel eentje, anders laat ik het gewoon eens doen ergens ;)
Die Fat Caliper kostte 18 euro, ga hem straks eens uitttesten!
Verder ga ik met squats soms full maar soms zit ik er ook net iets boven dus daarmee dat ik zeg below parallel.
Over het schema...ik ga het nog even aankijken hoe het nu verloopt als ik meer ga eten, ik heb al een paar oefeningen veranderd en ook wat minder sets gedaan, ik bekijk het even.
 
wel je bent nog lange niet aan cutten toe :p dus de meting zal gewoon tussen de 12%-16% uitkomen, veel wijzer zal je er niet van worden ^^
 
Nice training, al vind ik dat je de adviezen nogal negeert. Tis jouw leven makker, maar tamelijk onverstandig.

Eten is BTW niet offtopic. Sterker nog, het is belangrijker dan trainen! ;)
Hard gewerkt gap ;)
 
wel je bent nog lange niet aan cutten toe :p dus de meting zal gewoon tussen de 12%-16% uitkomen, veel wijzer zal je er niet van worden ^^
Als je aan het bulken bent, kan het ook handig zijn om te weten.
Ik zou nu toch best eens willen weten wat mijn vetpercentage precies is, hetzelfde als wanneer ik ga beginnen met cutten, en natuurlijk ook nog een tijdens/na het cutten :)
 
On-topic: Mijn vetpercentage is 10%, gemeten door een 7-puntsmeting! Wat ik nu wel vreemd vind is dat ik mijn buikspieren nauwelijks kan zien, behalve 's ochtends dan..
 
On-topic: Mijn vetpercentage is 10%, gemeten door een 7-puntsmeting! Wat ik nu wel vreemd vind is dat ik mijn buikspieren nauwelijks kan zien, behalve 's ochtends dan..

En het is een feit dat je je buikspieren ziet bij 10%?!

Ik dacht het niet... Enige wat je nu weet is dat je rustig door kunt bulken (vreten!)
 
En het is een feit dat je je buikspieren ziet bij 10%?!

Ik dacht het niet... Enige wat je nu weet is dat je rustig door kunt bulken (vreten!)
Inderdaad, de doelstalling van nog meer te eten is al ingevoerd!:D
 
Goede training; ik kan me voorstellen hoe die kuiten in de brand stonden.:)
 
Die Fat Caliper kostte 18 euro, ga hem straks eens uitttesten!
Verder ga ik met squats soms full maar soms zit ik er ook net iets boven dus daarmee dat ik zeg below parallel.
Over het schema...ik ga het nog even aankijken hoe het nu verloopt als ik meer ga eten, ik heb al een paar oefeningen veranderd en ook wat minder sets gedaan, ik bekijk het even.

Je hoeft geen trainingen te gaan doen die je niet leuk vindt, je moet alleen wel eens rustig aan durven doen. Hoe dan ook succes ermee, eten zal zeker helpen!
 
On-topic: Mijn vetpercentage is 10%, gemeten door een 7-puntsmeting! Wat ik nu wel vreemd vind is dat ik mijn buikspieren nauwelijks kan zien, behalve 's ochtends dan..
Kijk, en nu nooit (meer) zeggen dat je te vet bent tot je op 20% vet zit! Bulken met die handel, en knallen met die gewichten :D
 
On-topic: Mijn vetpercentage is 10%, gemeten door een 7-puntsmeting! Wat ik nu wel vreemd vind is dat ik mijn buikspieren nauwelijks kan zien, behalve 's ochtends dan..

sixpack is voor superdudes!

als je de strepen op de benen maar kunt zien :)
 
Back
Naar boven