critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nu hopen dat je geslaagt bent bro!![]()
lekker getraint overall.
kun je me in een pm uitleggen hoe je de homepage van je channel op youtube aanpast? die van jou heeft namelijk kleurtjes en die van ons is saai wit.![]()

Thnx Kev! Over die progressie bij de bb bench press heb ik geen idee..héél misschien kan ik donderdag nog eens proberen vlug te bb bench pressen...Lekkere training hoor Yosh. Hoeveel progressie heb je gemaakt sinds je overgestapt bent van barbell bench press naar db bench press? Ik ben zelf ook overgestapt omdat m`n bench demotiverend was, haha, en ben wel benieuwd hoeveel progressie daaruit te halen valt
Geniet van je komende trainingen, het zullen helaas voorlopig je laatste zijn. En de tandarts, pff, komaan he.. Of 100kg deadliften, of een controletje bij de tandarts, allebei net zo easy!![]()
Thnx, doe ik!Vergeet je RDL niet te filmen !
Verder best getraind![]()
Nu hopen dat je geslaagt bent bro!![]()
lekker getraint overall.
kun je me in een pm uitleggen hoe je de homepage van je channel op youtube aanpast? die van jou heeft namelijk kleurtjes en die van ons is saai wit.![]()
Bedankt 010. Slagen doe ik zeker, ontelbare uren gestudeerd..1. inloggen
2. naar eigen kanaal
3. staat er onder het youtube logo kanaal bewerken
4. aanpassen naar eigen wens.

gaat nog lekker hier Yos.
maar wtf train je met een trui aan?

Ok. Jep het was een schijf van 2,5kg, we hebben er ook in kleiner formaat (deze zijn met een handvat, ik had gewoon degene gepakt die er hangen)dumbbell press zou ik zelf niet zo laag gaan,
bij de incline is die kleine schijf 2.5kg ? lijkt echt op een 5kg schijf
Thnx Mike, ik had mijn trui nog aan omdat ik nog altijd koud had van het fietsen naar de gym..gaat nog lekker hier Yos.
maar wtf train je met een trui aan?

Got it!DB press rug meer archen borst naar voren en niet te diep zakken dan haal je alleen maar spanning van de borst af. En telkens als je boven bent nieuwe hap adem en dan weer zakken en weer uitstoten en dat blijven doen. Evt je voeten onder je lichaam zetten kan je meer krachtzetten
Inderdaad.misschien ga je inderdaad net IETSJE laag maar het ziet er prima uit. Flyes is lastig te zien van de zijkant natuurlijk...

Ik vind het wel leuk trouwens

Hehe. Yo, this is Kevin LevronEZiet er goed uit die filmpjes
en die trui helpt zeker bij het VISUALIZEN![]()
AangepastFilm fail. Bij de 1ste filmpje stond er Dumbbell Flyes..
Ziet er verder goed uit in my opinion alleen zou ik bij de Flyes stoppen waarbij je ellebogen gelijk zijn met je schouders..