XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
Eerst en vooral...

DE EXAMENS ZIJN VOORBIJ!!:klink:

Natuurlijk is er ook getraint...

Training dinsdag 16 december. SetsxRepsxGewicht

Borst

Dumbbell bench press

1x10x15kg
1x8x18kg
1x5x20kg
1x4x20kg
1x4x18kg

> Phew..ik had meer verwacht!

Incline bench press

1x6x45kg
2x6x40kg
1x5x40kg

Dumbbell flyes

1x9x12kg
1x6x12kg
1x8x11kg

Cable standing flyes

1x12x20kg
1x8x20kg

> Een nieuwe oefening, ik wou eens wat uitproberen.

Schouders

Barbell overhead press

1x8x30kg
1x5x35kg
1x4x30kg
1x5x30kg
1x5x25kg

> Schouders waren natuurlijk al wat voorvermoeid door de voorafgaande presses.

Dumbbell lateral raises

1x10x8kg
2x8x7kg

Cable one arm lateral raises

1x8x10kg
1x6x10kg
1x7x10kg

> Opnieuw een nieuwe oefening.

Buik

> Buik afgemat door allerlei oefeningen zoals rope crunches en plank hold.

Commentaar:
Een OK training. Vandaag heb ik ondervonden hoe belangrijk je eten voor de training is en je eetpatroon over de hele dag. Ik had vandaag mijn laatste examen namelijk een mondeling examen van Nederlands (wat goed verlopen is!) ... jammer genoeg zaten ze een halfuur achter op schema...waardoor mijn planning dus ook uitgelopen was. Maar ik heb toch nog een shake met whey, chocovit, melk en havermout gedronken en weest trainen! Nog maar 2 trainingen te gaan, morgen rug en hamstrings!

Off-topic: Straks op controle bij de tandarts!:angstig:

Laatst bewerkt:
Lekkere training hoor Yosh. Hoeveel progressie heb je gemaakt sinds je overgestapt bent van barbell bench press naar db bench press? Ik ben zelf ook overgestapt omdat m`n bench demotiverend was, haha, en ben wel benieuwd hoeveel progressie daaruit te halen valt ;)

Geniet van je komende trainingen, het zullen helaas voorlopig je laatste zijn. En de tandarts, pff, komaan he.. Of 100kg deadliften, of een controletje bij de tandarts, allebei net zo easy! :D

Vergeet je RDL niet te filmen !
Verder best getraind :)

Nu hopen dat je geslaagt bent bro!:D
lekker getraint overall.

kun je me in een pm uitleggen hoe je de homepage van je channel op youtube aanpast? die van jou heeft namelijk kleurtjes en die van ons is saai wit.:D

lekker getraint overall.

kun je me in een pm uitleggen hoe je de homepage van je channel op youtube aanpast? die van jou heeft namelijk kleurtjes en die van ons is saai wit.:D

1. inloggen
2. naar eigen kanaal
3. staat er onder het youtube logo kanaal bewerken ;)
4. aanpassen naar eigen wens.

Laatst bewerkt:
  • #1.627
Lekkere training hoor Yosh. Hoeveel progressie heb je gemaakt sinds je overgestapt bent van barbell bench press naar db bench press? Ik ben zelf ook overgestapt omdat m`n bench demotiverend was, haha, en ben wel benieuwd hoeveel progressie daaruit te halen valt ;)

Geniet van je komende trainingen, het zullen helaas voorlopig je laatste zijn. En de tandarts, pff, komaan he.. Of 100kg deadliften, of een controletje bij de tandarts, allebei net zo easy! :D
Thnx Kev! Over die progressie bij de bb bench press heb ik geen idee..héél misschien kan ik donderdag nog eens proberen vlug te bb bench pressen...
Vergeet je RDL niet te filmen !
Verder best getraind :)
Thnx, doe ik!
lekker getraint overall.

1. inloggen
2. naar eigen kanaal
3. staat er onder het youtube logo kanaal bewerken ;)
4. aanpassen naar eigen wens.
Bedankt 010. Slagen doe ik zeker, ontelbare uren gestudeerd..:rolleyes:

• #1.628
Laatst bewerkt:
dumbbell press zou ik zelf niet zo laag gaan,
bij de incline is die kleine schijf 2.5kg ? lijkt echt op een 5kg schijf

gaat nog lekker hier Yos.
maar wtf train je met een trui aan?

DB press rug meer archen borst naar voren en niet te diep zakken dan haal je alleen maar spanning van de borst af. En telkens als je boven bent nieuwe hap adem en dan weer zakken en weer uitstoten en dat blijven doen. Evt je voeten onder je lichaam zetten kan je meer krachtzetten

misschien ga je inderdaad net IETSJE laag maar het ziet er prima uit. Flyes is lastig te zien van de zijkant natuurlijk...

• #1.635
dumbbell press zou ik zelf niet zo laag gaan,
bij de incline is die kleine schijf 2.5kg ? lijkt echt op een 5kg schijf
Ok. Jep het was een schijf van 2,5kg, we hebben er ook in kleiner formaat (deze zijn met een handvat, ik had gewoon degene gepakt die er hangen)
gaat nog lekker hier Yos.
maar wtf train je met een trui aan?
Thnx Mike, ik had mijn trui nog aan omdat ik nog altijd koud had van het fietsen naar de gym..:o
:cool:
DB press rug meer archen borst naar voren en niet te diep zakken dan haal je alleen maar spanning van de borst af. En telkens als je boven bent nieuwe hap adem en dan weer zakken en weer uitstoten en dat blijven doen. Evt je voeten onder je lichaam zetten kan je meer krachtzetten
Got it!:thumbup:
misschien ga je inderdaad net IETSJE laag maar het ziet er prima uit. Flyes is lastig te zien van de zijkant natuurlijk...
Inderdaad.

Maarja..ik ga al deze oefeningen een lange tijd mogen missen...morgen komen er nieuwe filmpjes!:)

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

haha idd, ik dacht ook hieraan:cool:
Ik vind het wel leuk trouwens:p

Ziet er goed uit die filmpjes :thumbs:
en die trui helpt zeker bij het VISUALIZEN :p

Laatst bewerkt:
Film fail. Bij de 1ste filmpje stond er Dumbbell Flyes.. :roflol:
Ziet er verder goed uit in my opinion alleen zou ik bij de Flyes stoppen waarbij je ellebogen gelijk zijn met je schouders..

• #1.639
Film fail. Bij de 1ste filmpje stond er Dumbbell Flyes.. :roflol:
Ziet er verder goed uit in my opinion alleen zou ik bij de Flyes stoppen waarbij je ellebogen gelijk zijn met je schouders..
Aangepast:o

Ben je wel zeker dat ik bij de Flyes eerder moet stoppen? Is dit al teveel voor een volledige ROM?

• #1.640
Hmh...ik heb hier nog een sample Unleash V2 liggen...ik ga dat maar eens gebruiken en zien wat het doet, anders is het een weggesmeten sample.

Ik ga Unleash V2 een halfuur voor mijn training pakken met 400ml water. Kan ik daarna nog een shake met whey en melk drinken?

Terug
Naar boven