AndroidHealthClinic

Yoshuba goes BULKING!

• Topic Starter Topic Starter
Heb nog eens wat rondgekeken en iets nieuws gevonden,
Is dit een beter schema of niet?

Bijlagen

Aah, juist wat kwark binnen, over 10mins mn bed in want morgenvroeg staat me mijn eerste training te wachten :)

Je kan beter niet 's ochtends trainen (behalve cardio indien je wilt cutten). Het is beter dat je eerst goed hebt ontbeten en dan een paar uur wacht voordat je begint aan een training.

Wat betreft het trainingsschema, heb je al eens naar Rippetoe gekeken? Ik zou ook niet zo veel buikspieroefeningen doen. Dat is echt nergens voor nodig en kost je alleen maar energie.

Je kan beter niet 's ochtends trainen (behalve cardio indien je wilt cutten). Het is beter dat je eerst goed hebt ontbeten en dan een paar uur wacht voordat je begint aan een training.

Wat betreft het trainingsschema, heb je al eens naar Rippetoe gekeken? Ik zou ook niet zo veel buikspieroefeningen doen. Dat is echt nergens voor nodig en kost je alleen maar energie.

Qua energie boeit het niet aangezien je buikspieren op het einde doet. Maar ik zou het inderdaad beperken tot gewoon 2-3x per week. ;)

Juist ontbeten :) straks de 1ste krachttraining, hopen datk ik er wat van af breng

zou ik een banaan eten voor de training? :d

Hey kerel, je bent erg mager zoals iedereen zegt. Ik dacht dat ik mager was, maar jij bent nog een stuk smaller. Maar geeft niet, je komt er wel. Ik heb zelf ook nog een lange weg te gaan!

Als ik je een tip mag geven: eet niets meer 1½-2 uur voor training om te voorkomen dat je maag gaat opspelen tijdens het trainen. Je kan beter direct na training die banaan eten + een volle schep eiwit poeder en wat suikerdrank (extran,aa-drink, redbull etc)

Hey kerel, je bent erg mager zoals iedereen zegt. Ik dacht dat ik mager was, maar jij bent nog een stuk smaller. Maar geeft niet, je komt er wel. Ik heb zelf ook nog een lange weg te gaan!

Als ik je een tip mag geven: eet niets meer 1½-2 uur voor training om te voorkomen dat je maag gaat opspelen tijdens het trainen. Je kan beter direct na training die banaan eten + een volle schep eiwit poeder en wat suikerdrank (extran,aa-drink, redbull etc)
Begrepen ;) ik neem een halfuur voor de training wat whey en dan na de training 2tabletten druivensuiker en whey, halfuur daarna neem ik een volwaardige maaltijd. Banaan kan dan later op de middag of zou ik hem na het sporten nemen?

Zometeen gaan trainen :) ik hoop dat ik de oefeningen goed uitvoer voor de eerste keer!

Nou zet m op kerel! Succes met je eerste training en start van de bulk!

Aah, mijn eerste trainingsdag zit erop! *zucht* Alles is vlot verlopen behalve bij de deadlift was ik vergeten hoe het moest, gelukkig was er iemand daar die me kon helpen :)
Nu ook lekker zalm,wortelen en volkoren rijst gegeten.
En dan nu een middagje nixen en genieten ;)

Goed jongen, je hebt de juiste mentaliteit :)

heb je schema die je gisteren heb gepost bekeken. Veel te veel oefeningen!!

Goed jongen, je hebt de juiste mentaliteit :)

heb je schema die je gisteren heb gepost bekeken. Veel te veel oefeningen!!
Oh :p heb dat schema vandaag gedaan, viel wel nog mee ik begin nog licht en ga zo zwaarder week per week denkik

s6 met je log en je trainingen ;)
jij moet echt hard gaan bulken maat, dit kan natuurlijk niet :P

Ik ga vandaag achter supplementen. Whey protein banana en vanille (zijn de beste toch?)
heb ik BCAA's en Creatine nodig of niet? Bedankt!

alleen de whey nemen, laat die crea nog maar even staan//

Zoals iemand al zei man, ga lekker Rippetoe of Bill Starr doen, ga je genoeg mee bereiken.

Ook leer je meteen de grote compounds..

En lekker vreten he maat.. + Volle melk naar binnen kappen voor de eiwitjes en calorieën. :D

Ik zit met een probleempje over whey en BCAA's
1)De whey: op rustdagen neem ik ongeveer 30gr whey smorgens, nu is mijn vraag of ik de whey shake een tijd voor het ontbijt moet opdrinken of tijdens het ontbijt? en met water of melk?
2)De BCAA's: heb vandaag BCAA's gekregen, heb ik die eigenlijk wel nodig? en hoe gebruik ik ze dan en wanneer?
Moest iemand hiermee kunnen helpen, hartelijk bedankt! :)

Hé, je hebt ook een log!
Ik stel ook voor de grote compounds te pakken, zoals ik zelf ook train.
Wanneer je die goed kunt met flinke gewichten zou ik daarna een variant op het schema wat je nu hebt pakken.
Eerst alles goed aanspreken (spieren) voordat je met specifieke oefeningen voor bepaalde spiergroepen aan de slag gaat.
Verder is het makkelijk voor je eetschema: neem een shake voor het trainen, en wat je al beschreef na het trainen - verder kun je alles eten wat los en vast zit (gezonde dingen, dat wel).

Succes!
Voor vragen etc. weet je me wel te vinden denk ik zo...

Hé, je hebt ook een log!
Ik stel ook voor de grote compounds te pakken, zoals ik zelf ook train.
Wanneer je die goed kunt met flinke gewichten zou ik daarna een variant op het schema wat je nu hebt pakken.
Eerst alles goed aanspreken (spieren) voordat je met specifieke oefeningen voor bepaalde spiergroepen aan de slag gaat.
Verder is het makkelijk voor je eetschema: neem een shake voor het trainen, en wat je al beschreef na het trainen - verder kun je alles eten wat los en vast zit (gezonde dingen, dat wel).

Succes!
Voor vragen etc. weet je me wel te vinden denk ik zo...

+1, kijk anders eens in mijn log!

Terug
Naar boven