Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan beter niet 's ochtends trainen (behalve cardio indien je wilt cutten). Het is beter dat je eerst goed hebt ontbeten en dan een paar uur wacht voordat je begint aan een training.
Wat betreft het trainingsschema, heb je al eens naar Rippetoe gekeken? Ik zou ook niet zo veel buikspieroefeningen doen. Dat is echt nergens voor nodig en kost je alleen maar energie.

BegrepenHey kerel, je bent erg mager zoals iedereen zegt. Ik dacht dat ik mager was, maar jij bent nog een stuk smaller. Maar geeft niet, je komt er wel. Ik heb zelf ook nog een lange weg te gaan!
Als ik je een tip mag geven: eet niets meer 1½-2 uur voor training om te voorkomen dat je maag gaat opspelen tijdens het trainen. Je kan beter direct na training die banaan eten + een volle schep eiwit poeder en wat suikerdrank (extran,aa-drink, redbull etc)
ik neem een halfuur voor de training wat whey en dan na de training 2tabletten druivensuiker en whey, halfuur daarna neem ik een volwaardige maaltijd. Banaan kan dan later op de middag of zou ik hem na het sporten nemen?OhGoed jongen, je hebt de juiste mentaliteit
heb je schema die je gisteren heb gepost bekeken. Veel te veel oefeningen!!
heb dat schema vandaag gedaan, viel wel nog mee ik begin nog licht en ga zo zwaarder week per week denkik
Hé, je hebt ook een log!
Ik stel ook voor de grote compounds te pakken, zoals ik zelf ook train.
Wanneer je die goed kunt met flinke gewichten zou ik daarna een variant op het schema wat je nu hebt pakken.
Eerst alles goed aanspreken (spieren) voordat je met specifieke oefeningen voor bepaalde spiergroepen aan de slag gaat.
Verder is het makkelijk voor je eetschema: neem een shake voor het trainen, en wat je al beschreef na het trainen - verder kun je alles eten wat los en vast zit (gezonde dingen, dat wel).
Succes!
Voor vragen etc. weet je me wel te vinden denk ik zo...