AndroidHealthClinic

Yoshuba goes BULKING!

• Topic Starter Topic Starter
Zit met een vraag, weet er soms iemand hoeveel spiermassa ik ongeveer moet aankomen per week? en hoeveel vet? Begin me al opgeblazen te voelen :p

Zit met een vraag, weet er soms iemand hoeveel spiermassa ik ongeveer moet aankomen per week? en hoeveel vet? Begin me al opgeblazen te voelen :p
:roflol: Voelt zich al opgeblazen.
Maarum, de massa die je per week/maand aankomt is niet iets wat vast staat. Naarmate je langer traint wordt het steeds moeilijker om spiermassa aan te komen. Er zit niet echt een verband tussen de tijd dat je traint en de massa die je gaint. Je kan daarentegen wel voor optimale massa aanmaak zorgen door goed te eten, goed te rusten en goed te trainen. :D

:roflol: Voelt zich al opgeblazen.
Maarum, de massa die je per week/maand aankomt is niet iets wat vast staat. Naarmate je langer traint wordt het steeds moeilijker om spiermassa aan te komen. Er zit niet echt een verband tussen de tijd dat je traint en de massa die je gaint. Je kan daarentegen wel voor optimale massa aanmaak zorgen door goed te eten, goed te rusten en goed te trainen. :D
Ok, got it, ETEN, TRAINEN, RUST ;)

Ahh, vandaag was rustdag..heerlijk zitten zonnen (was ongeveer 25°C:)).

Morgenochtend probeer ik mijn nieuw schema uit, khoop wel dat het weer morgen ook wat mee valt, kmoet met mn fiets naar de fitness;) 10mins rijden maar met tegenwind kan dat tegensteken :p
Nog eens bedankt aan iedereen die me volgt!

www.exrx.net voor filmpjes van de oefeningen. Barbbell of dumbbell maakt niet zoveel uit - doe de oefening goed en maakt progressie: veel belangrijker!

En laat aub het spinnen zitten - vreet liever alles wat los en vast zit. Je bent een magere spriet en dat is nergens goed voor.
Vreten kreng! ;)

Aah, juist terug van het trainen :) kvond het wel chill.
Dit heb ik allemaal gedaan.

Oefening set 1 2 3 4
Bench press reps 10 10 10
gewicht 14 18 18
Dumbbell row reps 10 10 10
gewicht 5 6 7
Lat pulldown reps 10 10
gewicht 30 30
Dumbbell shoulder press reps 10 10 10
gewicht 5 5 5
Dumbbell lateral raises reps 10 10 10
gewicht 4 3 3

Dumbbell hammer curl reps 10 10 10
gewicht 4 5 5
Bench dips reps 10 10 10

Crunch reps 15 15 15

Twisting crunch reps 15 15 15

Knee raises reps 15 15 15

Plank reps 10 0 10

Straks lekkere zalm, spinazie en patatjes! YUMMIE ;)

Ja ja een zeer sterke training hoor, zo kom je er wel. Volhouden maar!

Ik zit met een probleem, het is binnekort weer school voor mij en dan kan ik geen kwark meenemen of extra boterhammen, weet iemand een andere gezonde en goede tussendoor om meetenemen naar school? het moet makkelijk meeneembaar zijn Bedankt!
Hopen dat er wat antwoorden komen, ik ga straks in mijn bed, slaapwel! ;)
*Hoopt op niet teveel spierpijn morgen*

Ik zit met een probleem, het is binnekort weer school voor mij en dan kan ik geen kwark meenemen of extra boterhammen, weet iemand een andere gezonde en goede tussendoor om meetenemen naar school? het moet makkelijk meeneembaar zijn Bedankt!

Extra boterhammen moet kunnen hoor!
Proteinblock is érg lekker, maar wel prijzig...

Ahh, juist opgestaan, whey shake gedronken, het is rustdag! Ik vind het vreemd dat ik geen spierpijn heb nu, is dit normaal? de vorige keer had ik enorm veel spierpijn maar dat was dan wel een fullbody training. Vandaag moet ik een groepswerk doen voor school, rond half 2 komen er klasgenoten, bah wordt saai, zeker 4uur werk :(
Nu zit ik nog altijd met het probleem van het tussendoortje voor op school, dus voor rond 10u10 en 15u05.
Nu gaak mijn havermout gaan maken, Smakelijk!

ja als je 4/5 volkoren rijstewafels wilt gaan eten voor 1 boterham.. Gast, smeer gewoon 8 boterhammen, koop een fatsoenlijke broodtrommel en klaar is Yoshuba..

Wat een figuur ben je zeg :D. Eet gewoon 10 boterhammen. Iedereen op school neemt toch brood mee... daar is toch niets geks aan? Neem ook nog een zak nootjes mee. walnoten is de beste keuze.

Smorgens havermout met whey doe je al goed, en dan savonds gewoon aan tafel je warme eten. Voordat je gaat slapen pak je nog een eiwitbron en groeien zal je.

60kg, maak er aub 65-70kg van.

Bak rijst + kip meenemen (natuurlijk al bereidt) en in de magnetron gooien, anders gewoon koud eten. Kwark donder je samen met wat melk en eventueel wat kaneel en extra whey in een grote drinkbeker (hoe groter hoe beter) en kiep je zo naar binnen.

Wat een figuur ben je zeg :D. Eet gewoon 10 boterhammen. Iedereen op school neemt toch brood mee... daar is toch niets geks aan? Neem ook nog een zak nootjes mee. walnoten is de beste keuze.

Smorgens havermout met whey doe je al goed, en dan savonds gewoon aan tafel je warme eten. Voordat je gaat slapen pak je nog een eiwitbron en groeien zal je.

60kg, maak er aub 65-70kg van.
Ok, ga het proberen, kheb cashewnoten, iemand zij me dat die de beste waren, of toch niet? En weet iemand hoe het komt dat ik nu geen spierpijn heb van gisteren? vorige keer had ik massa's spierpijn :p

noten zijn noten.. Cashews ook goed..

Ok, ga het proberen, kheb cashewnoten, iemand zij me dat die de beste waren, of toch niet? En weet iemand hoe het komt dat ik nu geen spierpijn heb van gisteren? vorige keer had ik massa's spierpijn :p

Gewicht een klein beetje opvoeren zodat je max set per oefening zo'n 7 of 8 reps wordt.

Terug
Naar boven